yang long düşüncelerinden kapının hafif bir şekilde çalınması ile ayrıldı. Düz bir sesle gir dedi odaya yang klanının hizmetçilerinden biri yemek dolu bir tepsi ile girdi . hizmetçi odaya girdiginde odayı yoğun bir balık çorbası kokusu doldurdu yang long kokuyu aldıgı zaman yüz yıldır yemek yememiş bir kurt gibi aç hissetti . hizmetçi saygılı bir sesle
"genç klan efendisi yemeginizi getirdim "
dedi ve odada bulunan iki kişilik yemek masasının üzerine koydu .
yang longa başka bir emriniz varmı ? diye sordu yang long'sa hafif bir tebessümle
"başka birşeye gerek yok çıkabilirsin"dedi hizmetçi çıktıgı zaman yang long hızlı bir şekilde balık çorbasını yemeye başladı. balık çorbasından ilk kaşığı aldıgında balık çorbasının ag1ızda eriyen aromasının çok hoş olduguna kanaat getirdi. hızlı bir şekilde çorbanın bulundugu tabagı bitirdi , balık çorbasının midesini şenlik alanına çevirmesi ile keyfi yerine geldi. karnını doyurduktan sonra neşeli bir sesle yin hua'ya
"sana kıyafet almak için yang klanının içinde bulundugu ejder kuyrugu şehrinin magazalarını gezmemiz gerekecek "bunu duyan yin hua"sonunda bana kıyafet alman gerektiğini hatırladın " dedi.
yang long bunu duyunca yavaşça yemek masasından kalktı ve gerinme hareketleri ile eklemlerini açtı . ve yavaş bir şekilde odadan dışarı çıktı.
yang long'un odası yang konağının en sol kısmında bulunan ve konağı çevreleyen duvarlara bitişik orta büyüklükte bulunan tek odaydı .
yang long odadan çıktıktan sonra yavaş adımlarla yang konağının kapısına dogru yürümeye başladı , konak kapısına gelene kadar konakta yaşayıpta onu görenlerin yarısı gözlerinde alayla diger yarısıysa acımayla ona bakmıştı .
Yang long kendisine yönelen gözlerin hepsinin farkındaydı, hiç kimsenin bakışlarına karşılık vermeden gözlerinin içindeki öfkeyi hafif bir tebessümle gizleyerek klan kapısından dışarıya çıktı.
Yang klanı ejder kuyruğu şehrideki en güçlü üç klandan birisiydi, bu üç klan ejder kuyrugu sehrinin üç köşesine yayılmış bir şekilde bulunmaktadır. ejder kuyrugu şehri Asura cehennem kıtasında bulunan yetmiş dört farklı şehirden en küçükleri arasında bulunmaktadır . ejder kuyrugu şehrinin tam ortasında bütün Asura kıtasındaki en büyük mağazalar zincirini oluşturan yani Asura şehrinin ekonomisini yöneten tavus kuşu ticaret loncasının bir bayisi bulunmaktadir.
yang long'ta tam olarak şehrin ortasında bulunan tavus kuşu ticaret loncasının bayisine gitmek için şehrin ortasına doğru yürümeye başladı . yang long'un yerine geçtiği kişinin tüm birikmi olan on şeytani gümüş ve kırk altı şeytanı bakır parasını odasından çıkmadan önce yanına almıştı.
(yn:para birimleri= yüz ş.bakır bir ş.gümüş, yüz ş. gümüş bir ş. altın, yüz ş, altın bir şeytani obsidyen )(şimdilik bunları bilmeniz yeterli.)
bu yang long'un yerine geçtiği kişinin on beş yıllık tüm birikimiydi. yang long bu parayı alırken hiç bir suçluluk hissetmemişti çünkü yang long yeni bedenini ve yerine geçtiği kişinin herşeyini sahiplenmesinden sonra olağan birşeydi.
Yang long şehir merkezine doğru yürürken karşılaştığı kişilerin yüzündeki ifade yang klanında karşılaştıgı ifadelerden hiçte farklı degildi, hatta diğer iki büyük klanda yaşayan kişilerin yüzlerindeki ifade sadece alay ve mutlak kibirden oluşuyordu. Yang long diger iki büyük klanın üyelerinin yüzlerindeki ifadeyi gördükten sonra şeytani bir sırıtışla sadece kendisin duyabileceği bir sesle
" benimle alay ediyosunuz demek , kırk yıl doguda ve kırk yıl batıda kimse benimle alay edemezken sizin gibi işe yaramaz çöp parçalarına benimle alay etmenin bedelini ödetmeyecegimi mi düşünüyorsunuz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun Başlangıçı
FantasyŞEYTANİ İMPARATOR'un cehennemin tahtına çıkışının öyküsü. KAYNAK ALEMLERİ Şeytani Başlangıç Kaynak Alemi. Şeytani Doğal Kaynak Alemi. Şeytani Ruh Kaynak Alemi. Şeytani Toprak Kaynak Alemi. Şeytani Bulut Kaynak Alemi. Şey...