KIZIL TANRI MÜHRÜ ~2

223 25 7
                                    

(Yn; Bu bölüm @mearslan adlı arkadaşımızı tatmin etmek için yazılmıştır;))

"siktir... öldük"

Yang long bunları söylediği anda yin hua'nın sesi kulaklarında çınladı.

"Bu şeytani bulut alemi sekizinci seviyede bir şeytani kırkayak ... Senin sorumsuzluğunun başımıza ne açtığını görüyor musun? "

"Ben bu konuda üzgünüm "

"Üzgün olman öleceğimiz gerçeğini değiştirecek mi zannediyorsun. "

Diye bağırdı yin hua daha sonra turuncu bir ışığa dönüşerek bir anda ortaya çıktı .

Şu anda yang long ve yin hua'nın bulunduğu yer otuz metre genişliğe ,elli metre uzunluğa sahip bir alandı bu alana bağlanan onlarca tünel vardı bu alanın sonunda beş metre uzunluğa ve üç metre genişliğe sahip kırmızı bir ışık yayan ve yanında kıyaslanamaz derecede baskıcı bir auraya sahip bir kapıydı. Kapı ve yang long'un arasında on beş metre uzunluğa sahip devasa bir kırkayak duruyordu.

Yin hua ortaya çıktıktan sonra elleriyle garip bir fenomen oluşturmaya başladı ellerinde turuncu bir ışık oluşmaya başlamıştı bu parlaklık çok şok edici bir aura yaymaya başladı. Yang long yerinden hareket edememeye başlamıştı aynı şey kırkayak içinde geçerliydi karşısındaki küçük insanın yaydığı aura karşısında korkudan kılını bile kıpırdatamıyordu bu parlaklık bir insan kafası boyutuna ulaştığında yin hua parlak gücü elinin tersiyle ileri doğru itti.

"İlkel güneş tanrısı Ra'nın güneş bıçağı"

Yin hua'nın elinden ayrılan parlaklık bir anda arkasında bıraktığı parlaklıkla birlikte sanki kayan bir güneş bıçağına dönüştü. Şeytani kırkayak kendisine doğru gelen saldırıdan kaçınmak için elinden geleni yapsada vücudu sanki hiç bir şekilde yerinden oynamayan bir dağ gibi hareketsiz kaldı . Kayan bu küçük güneş şeytani kırkayağın kafasının yarısını vücudundan ayırdı şeytani kırkayak geriye kalan son gücüyle bulundukları alanın her yerinde yankılanan bir bağırtı çıkardı.

"Screee"

Yin hua saldırısını bitirdikten sonra bir anda yang long'un ruhundan vücuduna inanılmaz bir acı yayılmaya başladı onun dudağının kenarında bir kan izi şeridi ortaya çıktı. Deneyimlediği acı hiç bir kelime ile ifade edilmeyecek düzeydeydi o bir anda dizlerinin üzerine cöktü. yin hua'nın durumuda yang long'tan hiç farklı değildi oda dizlerinin üzerine çökmüştü ve vücudu şiddetli bir fırtınaya yakalanmış gibi titriyordu. Yang long vücudunun her tarafına yayılmış acıyla birlikte ayağa kalkmak için kendini son limitine kadar zorladı . Muazzam iradesinin gücüyle birlikte ayağa kalkabildi ağır adımlarla birlikte yavaşça yin hua'nın yanına doğru yürümeye başladı .Yin hua yaklaşan ayak seslerini duyduğunda ürkekce arkasına döndü gelenin yang long olduğunu gördüğünde rahatlamış bir ifade takındı. sinirli ve kısık bir ses tonuyla yang long'a bağırmaya başladı

"Senin pervasız hareketlerinin... başımıza neler getirdiğini.... görüyor musun az daha ruhsal bariyerlerimiz... tamamen parçalanıyordu ve ölüyorduk "

"Bize tam... olarak ne oldu ?"

"Nemi oldu ben ruhsal olarak.... senin bedenine bağlıyım bu yüzden benim sorunsuzca... kullanabileceğim güçde senin gücünle orantılı olacaktır ama böyle bir durumda... şeytani kırkayağı yenmek için senin güçün tamamen.. yetersiz kalıyordu bende kendime ait gücün ufacık... bir parçasıyla bir kaynak tekniği kullandım.... ama senin bedeninin... sahip olduğu canlılık benim gücümü sorunsuz bir şekilde kullanmam için yetersizdi buda... ikimizinde ruhsal bariyerinin ciddi bir hasar almasına neden oldu onun için..."

ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun BaşlangıçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin