Her gün yüzlerce kişinin meydan okuduğu sessiz kanyona yükselen mızrak tarikatıda otuz kadar müridini eğitim yapması için göndermişti. Bunlar onbeş ile yirmi beş yaş arasında değişen bir gruptu en güçlüleri yirmi dört ,yirmi beş yaşlarında gösteren şeytani doğal kaynak aleminin üçüncü seviyesindeydi.
Bugün yükselen mızrak tarikatının müridleri şeytani başlangıç kaynak canavarları ve şeytani doğal kaynak canavarlarının erken safhalarındaki canavarların bölgesinde eğitim yapmak için burada bulunuyorlardı, bu grubun arasında ki genç yüzler son derece gergin duruyorlardı. Sesiz kanyona girmeye hazırlanırken yanlarından son derece genç ve o kadar da umursamaz bir yüze sahip olan yang long'un kararlı adımlarla tek başına sessiz kanyona doğru ilerlediğini gördüler. Grubun başındaki yirmi dört, yirmi beş yaşlarındaki genç bu umursamaz adama doğru bakarak yang long'unda duyabileceği bir şekilde
"insanlar gerçekten kendilerini gözlerinde fazla büyütmeye meyilli " dedi.
Yükselen mızrak tarikatı müridleri bu gencin dediklerini duydukları zaman onun baktığı yere doğru bakarak tek başına ilerleyen yang long'u gördüler ve hemen grup lideri olan genci onaylamaya başladılar. Yang long'sa sadece göz ucuyla bunu söyleyen kişiye bakarak yoluna devam etmeye başladı. Bu sözleri söyleyen kişi bu sözleri öylesine söylememişti burası sessiz kanyondu burada her gün onlarca kişi şeytani kaynak canavarlarının elinde can veriyordu buradaki canavarların yoğunluğu çok fazlaydı bir anlık dikkatsizlik kesin bir ölümle sonuçlanabilirdi. Sesiz kanyona pervasızca giren kişilerin sadece cesetleri çıkardı. Ama hayatını önemsemeyen birinin hayatını kendisi neden umursayacaktı ki . O gencin bilmediği şeyse bu sözleri söylediği kişinin ölümü bile tecrübe eden yang long olmasıydı.
............
Yang long düz bir şekilde önüne bakarak sessiz kanyonun girişine doğru yürüyordu az önce kendisine söylenen sözleri sanki hiç duymamış gibiydi hatta kısık bir sesle söylenmeye başlamıştı.
"Kendimi gözümde büyütmek mi ben ölümün ne olduğunu deneyimlemiş birisiyim senin gibi deneyimsiz bir aptalın beni uyarması gerçekten şaka olmalı değilmi? eğer gerçekse hiç komik değil, şakaysa çok daha berbat"
Yang long Sesiz kanyonun girişinden girdikten sonra bir anda sanki iki farklı dünya arasında geçiş yapmış gibi hissetti . Sessiz kanyonun dışına hiç bir şekilde çıkmayan şeytani kaynak canavarı sesleri Sessiz kanyona girdikten sonra kulaklarında çınlamaya başladı. Yang long buraya neden sessiz kanyon dedikleri çok daha iyi anlamaya başladı . Yang long sonu görünmeyen sessiz kanyonun içerisine doğru biraz ilerledikten sonra önünde turuncu bir ışık patlamaya başladı ve yin hua ortaya çıktı.
"Demek sessiz kanyon denilen yer burası gerçektende kaynak canavarları yoğunluğu son derece fazla burda gücünü stablize edebilirsin senin avlaman gereken şeytani kaynak canavarları onuncu seviye şeytani başlangıç kaynak canavarları ve birinci seviye şeytani doğal kaynak canavarları biran önce gücünü stabilize etmeye başlasan iyi edersin."
Yang long önünde bulunan sonsuz gibi uzunluğa sahip vadiye bakarak kısa bir "Tamam" dedi. Ama bu kısa cevap yang long'un ruhunun derinliklerinden gelen bir kararlılıkla doluydu.
Yang long'u duyan yin hua başka bir şey söylemeden turuncu bir ışığa dönüşerek on üç şeytani ilkel tanrının kalbine döndü. On üç şey yani ilkel tanrının kalbine dönerken bir fısıltıyla "burası biraz değişik hissettiriyor..."
Yang long'sa kararlılıkla yoluna devam etmeye başladı Yang long yaklaşık bir kilometre ilerledikten sonra altıncı seviye başlangıç kayak aleminde olan bir vahşi gergadanın kendisine doğru hızlıca gelmeye başladığını gördüğünde yang long'un yüzünde vahşi bir ifade ortaya çıktı "sen ölümüne susamışsın"
Yang long hiç bir etkileyici hareket yapmadan yalnızca kaynak gücüyle dolu yumruguyla düz bir şekilde vahşi gergedana vurdu bir phop sesiyle birlikte vahşi gergedan öylece yerinde kalakaldı daha sonra vahşi bir iniltiyle yere düştü ve bir daha yerinden kalkamadı yang long'un yumruğu vahşi gergadanın kafatasının içine çökmesine neden olmuştu ve oracıkta can vermişti.
Yang long'u izleyen diğer düşük seviyeli kaynak canavarları vahşi gergadanın bir anda öldüğünü görünce yang long'a karşı harekete geçmeye cesaret edemediler. Şeytani kaynak canavarları şeytani bulut Kaynak aleminde bir ruhsal bilinç kazansada bu düşük seviyeli kaynak canavarları için elbette geçerli değildi
ama bir canlı için hayatta kalmak en temel iç güdü degilmidir onlar vahşi gergadanın tek bir yumrukla olduğunu gördükten sonra nasıl hayatlarını bile bile çöpe atabilirlerki .
Yang long bir müddet daha yoluna devam ettikten sonra sonunda onuncu seviye şeytani başlangıç alemindeki canavarların bölgesine girmişti .
Yang long'un bölgesine girdiğini gören kızıl kürklü tilki aşırı süratli bir şekilde yang long'un üzerine doğru atıldı . Kızıl kürklü tilki onuncu seviye başlangıç kaynak alemindeki bir canavardı ama onun hızı üçüncü seviye doğal kaynak alemindeki canavarlarla yarışabilecek düzeydeydi.
Yang long üzerine atılan kızıl kürklü tilkiyi görünce hemen karanlık tanrısı hades'in dokuz gerçekliğini etkinleştirdi. Kızıl kürklü tilkinin pençesi bir anda yang long'un arkasında bıraktığı ardıl görüntünün yüzünü delip geçmişti o anda kızıl kürklü tilki gökyüzünden kafasına doğru son derece hızlı bir rüzgar akımının geldiğini hissetti kafasını gökyüzüne doğru kaldıran kızıl kürklü tilkinin göz bebekleri bir anda küçüldü. Yang long karanlık tanrısı hades'in dokuz gerçekliğinin sayesinde kızıl kürklü tilki ne olduğunu anlamadan arkasında gerçeğinden farksız bir ardıl görüntü oluşturarak gökyüzüne doğru yükseldi . Yang long'un yerçekiminin etkisiyle de güçlenen tekmesi bir anda kızıl kürklü tilkinin boynunun kırılmasına yol açtı. Yang long kendi kendine mırıldanmaya başladı.
"bunlar gerçektende çok zayıf değilmi bu zayıf canavarlarla eğitim yapmamın bir anlamı yok bir an önce şeytani doğal kaynak alemi canavarları bölgesine ilerlemeliyim."
Yang long yavaş yavaş şeytani başlangıç kaynak alemi bölgesinde ilerlemeye devam etti . Yang long ilerlerken onuncu seviye şeytani başlangıç alemi kaynak canavarlarının saldırılarına uğrasada, şeytani kaynak canavarları sadece bir kaç nefes süresinde ne olduğunu bile anlamadan ölüyorlardı. Yang long sonunda şeytani doğal kaynak canavarlarının bölgesine ulaşmıştı. Yang long yüzünde şeytani bir sırıtışla birlikte önünde uzanan alana baktı.
"sizler kaderinde benim güçlenmem için ölecek canavarlarsınız onun için sadece... Cehenneme gidin"
Bu seytani imparatorun gerçek doğasının tezahürüydü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun Başlangıçı
FantasíaŞEYTANİ İMPARATOR'un cehennemin tahtına çıkışının öyküsü. KAYNAK ALEMLERİ Şeytani Başlangıç Kaynak Alemi. Şeytani Doğal Kaynak Alemi. Şeytani Ruh Kaynak Alemi. Şeytani Toprak Kaynak Alemi. Şeytani Bulut Kaynak Alemi. Şey...