karanlık...karanlık..
ah neredeyim ben en son savaşıyordum ama burası neresi, hatırlıyorum en son ailem tamamen öldürüldüğünde kendimle birlikte bütün düşmanlarımı parçalara ayırmıştım .
bu karanlık cehennem mi? hayır böyle olmaması gerekiyor neden her yer karanlık , ilerde turuncu bir ışık bana yaklaşıyor , neler oluyor bu siktiğimin dunyasında turuncu ışık giderek yaklaşıyor."AHHHH burada neler dönüyo cehenneme gitmem gerekirken neden buradayım siktiğimin sorusunu cevaplayın."
tam o anda yang long'a yaklaşan turuncu ışık hareket etmeyi kesti ve onüç ondört yaşlarında bir figüre dönüştü yang long insan figüre dönüşen turuncu ışığa bakmaya başladı ama ne kadar dikkatli bakarsa baksın onun tam olarak ne olduğu anlayamıyordu tam o anda karanlıgın içinden yaşlı ,kudretli ve her harfinde kibir ve özgüven dolu bir ses
"hahaha ismin olan yang long un hakkını veriyosun erkeklerin arasında bir ejder tamda seni tanımlıyor"
kudretli ses cümlesini bitirdikten 3 nefes sonra bir figüre dönüşen turuncu ısık
" peki biz neden burdayız" dedi konuştuktan sonra yang long onun 13 14 yaşlarında oldugundan neredeyse emin oldu. sesi inanılmaz derecede sevimli idi ama o yaşta birine ait olmaması gereken bir özgüven ve kibir iceriyodu .
yaşlı ses
" hahhah yin hua kızlar arasında bir çiçek senin güzelligini tanımlamak için bu isim bile yeterli değil ."
"sizin neden burada oldugunuza gelirsek ikinizde önceki hayatlarınızda ailelerinizin ölümüne tanık oldunuz ve ölmeden önce onları koruyamadıgınız için mutlak bir pişmanlık ve ailelerinizi öldüren kişilere karşı benim bile görmezden gelemiyecegim bir kine sahiptiniz bu sebepten dolayı burdasınız"
yang long ve yin hua nın ihtiyarın dediklerinden sonra cenneti bile yok edebilecek miktarda öldürme niyeti karanlığı doldurdu
"söylediklerinde haklısın kıdemli ihtiyar benim ölümüm bile öfkemi en ufak bir şekilde azaltmadı hatta her geçen saniye giderek artıyo eger elimdde olsa ailemi sadece hırsları yüzünden katleden piçlerin hepsinin yasadıkları klanlarında tek bir köpekin bile huzurla ölmemesini sağlarım"
yang long un söylediklerinden sonra kıdemlı cehennemdeki kötü ruhları bile korkutabilecek şekilde bir kahkaha attı. yin hua ise sözcüklerinde öfkenin somutlaşmış haliyle" ailemi öldüren bütün insanların hepsini cehennemde bile yalnız bırakmayacağım onların en kötü sonla karşılaşmaları için hayalet olmam gerekse bile onları yok edecegim
" yang long bu küçük figürden ortaya çıkan öldürme niyeti ve sesindeki öfkeden dolayı tüylerinin diken diken olmasına engel olamadı .
yaşlı ses
"hahhaa sizin burada olmanızın nedeni pişmanlıkla ölmeniz ve bitmek bilmeyen öfkeniz size bunun için bir hayat şansı daha verecegim yang long sana şeytani onüç ilkel tanrının kalbini verecegim bu kaynak kalbi onüç şeytani ilkel tanrının güçlerini elde etmen için sana bir şans verecek, yin hua sen ölmeden önce zaten bütün insanlara tepeden bakan alemde bir güce sahiptin senin ve yang longun kaderini birleştirecegim senin ruhsal bedeninin yaşaması için 13 şeytani ilkel tanrının kalbine bağlayacagım, yang longun yaşamı senin yaşamın olacak eger yeteri güce ve koşullara sahip olursan kendine yeni bir beden oluştarabilirsin .""şimdi yang long 13 şeytani ilkel tanrının kalbini sana bahşedecegim"
yaşlı ses bunu dedikten sonra kırmızı bir ısık yang longun tam olarak kalbinin bulundugu yerden vücüduna girdi .YN: edit; imla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun Başlangıçı
FantasiaŞEYTANİ İMPARATOR'un cehennemin tahtına çıkışının öyküsü. KAYNAK ALEMLERİ Şeytani Başlangıç Kaynak Alemi. Şeytani Doğal Kaynak Alemi. Şeytani Ruh Kaynak Alemi. Şeytani Toprak Kaynak Alemi. Şeytani Bulut Kaynak Alemi. Şey...