Yang long için artık çığlık ormanlarındaki eğitiminin sonuna gelinmişti. Yang long çığlık ormanlarından çıktığı gün, buraya ilk geldiği gün dinlendiği çığlık ormanlarının yakınındaki korunaklı yerde geçirdi onun için artık burada kalmasının anlamı yoktu son kez çığlık ormanlarına, bir bakireyi kullanıp atan kötü adam ifadesi takınarak
"Heheeh çığlık ormanları herkesin lanetli bildiği ama gerçekte hiç kimsenin seni tam olarak anlayamadığı bir kıtada olmak senin suçun değildi ama senin bana verdiklerin...
Bunun için sana borçlu olacağım gibi bir hayale kapılmamalısın ama seni hiç bir zaman unutmayacağım. Senin ve benim aramızda yaşananlar... benimle birlikte mezara gidecek yani seni benden sonra hiç kimse kullanamayacak hehheh."
Bu anlamsız sözleri duyan yin hua yang long'a garip bir ifadeyle bakmaya başladı.
"Sen tam olarak ne saçmalıyorsun"
Yang long, yin hua'nın ağzından kaçırdığı bu garip cümleleri anlamadığı için içinden şükretti eğer anlasaydı muhtemelen şu anda cehenneme en kısa yoldan gitmiş olurdu.
Yang long yüzünde garip bir tebessümle
"Bu küçük bir kızın anlayabileceği birşey değil. Bu benimle çığlık ormanları arasında bir olay ."
Yin hua'dan bir anda iblisleri bile korkutabilecek bir öldürme aurası yayılmaya başladı.
"Sen bana küçük bir kızmı dedin? Sen yaşamaktan sıkılmış olmalısın!"
"Ben öyle bir şey dermiyim sen yanlış anlamış olmalısın.. Ben asla öyle bir şey demem."
Yang long aceleyle bu saçmalıkları söyledi .
Daha sonra çığlık ormanlarına arkasını dönerek yürümeye başladı . Yang long'un şimdiki hedefi çığlık ormanlarının dört yüz kilometre kuzeyinde bulunan , bol miktarda şeytani kaynak canavarı bulunan, sessiz kanyondu.
Sessiz kanyon, çığlık ormanlarının dört yüz kilometre kuzeyinde, zakkum şehrinin ikiyüz kilometre batısında bulunan alandır . Sessiz kanyon, Asura cehennem kıtasındaki uygulayıcılar arasında son derece meşhurdur çünkü sessiz kamyonda bol miktarda kaynak canavarı bulunur. Sesiz kanyonda kaynak canavar dizilişi kanyonun dışından içine doğru farklılık gösterir ve bu farklılık kaynak canavarlarının güçlenmesidir. Yang long şimdiki gücüyle sessiz kanyonun iç bölgelerinde eğitim yapamayacağını biliyordu o Sessiz kanyonun doğal kaynak aleminde bulunan kaynak canavarları ile kendini geliştirecekti.
Yang long'un sessiz vadiye yaptığı yolculuk fazla uzun sürmemişti yola çıktıktan iki gün sonra önüne bir kasaba çıkmıştı bu kasabanın ismi sessiz kanyon kasabasıydı, sessiz kanyonun bir kilometre gerisinde bulunan küçük bir kasabaydı her ne kadar kasaba küçükte olsada gayet hareketli bir kasabaydı çünkü her gün sessiz vadiye eğitim yapmak amacıyla yüzlerce kişi geliyordu ve kasabanın her daim canlı kalmasını sağlıyorlardı. Yang long sessiz vadi kasabasına ulaştığında akşam olmuştu yaklaşık altı aydır yumuşak bir yatakta huzurla uyuyamayan yang long sessiz vadide eğitime başlamak yerine kasabada bulunan hanlardan biri olan siyah ev hanına girdi burası ismi olan siyah evin hakkını gerçekten veriyordu hanın dış yüzeyi tamamen siyahtı.
Yang long hana girince doğrudan hancının yanına yürüyerek düz bir sesle
"Boş odan var mı? " diye sordu.
Hancı önündeki on altı ,on yedi yaşlarındaki gence bakarak onun gelişiminin şeytani doğal kaynak aleminde olduğunu hissetti . yang long'un şimdiki gelişimi yaşı göz önüne alındığında sıradan halk için gayet yüksek bir deha olduğunu gösteriyordu . böyle bir dehayı
Sadece yüksek seviyede mirasa sahip büyük klanlar yetiştirebileceğini bilen hancı hemen samimi bir gülümseme ile
" hanımızda gerçektende boş bir oda var hanımız her ne kadar küçük olsada yataklar rahat ve temizdir siz odayı tutmak istiyor musunuz?"
"Evet ben bir oda tutacağım ne kadar ?"
Hancı tezgahin altından bir anahtar çıkararak "tek geceliği otuz şeytani bakır"
Yang long onüç şeytani ilkel tanrının kalbinden bir şeytani gümüş çıkararak elini sallaması ile hancının önüne kondu .
"Ben akşam ve sabah olmak üzere bir kişilik odama yemekte istiyorum "
Yang long bunları söyledikten sonra arkasını dönerek odaların bulunduğu üst kata çıktı ve odasına girdi.
Yang long odaya girdiğinde hancınında dediği gibi odanın son derece temiz ve düzenli olduğunu farketti. Yang long yarım saat kadar bekledikten sonra hancının gönderdiği hizmetçi odasının kapısını çalmıştı . hizmetçiden aldığı yemek son altı aydır doğada kalan yang long için son derece hafif ve lezizdi .yemeğini bitirdikten sonra yang long son derece yumuşak olan yatağın kendisini içine çekmesine izin verdi ve çok geçmeden uykuya daldı.
............Yang long sabah uyandığında handa çalışan dün akşamki hizmetçinin getirdiği hafif kahvaltılıkları hemen mideye indirdi ve güneş ışınları gökyüzünde yükselirken handan ayrıldı . Yang long'un şimdiki hedefi sessiz kanyonda gelişimini hızlı ve düzgün bir şekilde stabilize etmekti.
Sessiz kanyon, tarihi bilinmeyen çağlara dek uzanan bir kaynak canavarı bölgesiydi. Sesiz kanyon'un adının Sessiz kanyon olma sebebi ise her ne kadar muazzam yoğunlukta kaynak canavarı bulunsada Sessiz kanyonun dışına hiç bir şekilde ses çıkmaması idi Sessiz kanyonun girişinden bir kilometre uzakta bulunan Sessiz kanyon kasabasına bile tek bir kaynak canavarı sesi ulaşmıyordu sanki orada hiç kaynak canavarı var olmamış gibi.
Sessiz kanyon bir dağın orta kısmı sanki muazzam bir kılıçla ortadan ikiye ayrılmış gibi aşırı derecede düzgün bir bölgeydi , iki büyük uçurumun arasında genişliği onbeş kilometre uzunluğunda bulunuyordu. İki kenarındaki uçurumların yüksekliği yaklaşık üç kilometre olan kanyonun içinde muazzam bir vadi oluşmuştu. Sessiz kanyon içindeki bu muazzam vadi yüz kilometre uzunluğunda bulunuyordu kanyonun diğer ucu muazzam dik kayalıklar ve aşılmaz bir yükseklikteydi insanlara gök yüzünden bakıyor gibiydi.
Her insanı korkutan ve karşısında küçücük bir kum zerreciği gibi hissetmesine neden olan sessiz kanyon karşısında Yang long'un hiçte korkmuş bir ifadesi yoktu aksine gözlerindeki delice bir ışıkla birlikte önceki hayatından hatırladığı garip bir şarkıyı söyleyerek yavaş adımlarla sessiz kanyona doğru yol alıyordu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun Başlangıçı
FantasyŞEYTANİ İMPARATOR'un cehennemin tahtına çıkışının öyküsü. KAYNAK ALEMLERİ Şeytani Başlangıç Kaynak Alemi. Şeytani Doğal Kaynak Alemi. Şeytani Ruh Kaynak Alemi. Şeytani Toprak Kaynak Alemi. Şeytani Bulut Kaynak Alemi. Şey...