Yang long'un gördüğü şeyle birlikte bir anda göz bebekleri genişçe açıldı . Yang long'un önünde sınırsız bir karanlık vardı ama sanki yang long'un varlığını farketmiş gibi sınırsız karanlığın içinde altı tane kızıl göz yavaşça açıldı ve sınırsız karanlık yerini kızıl şeytani bir parlaklığa bıraktı . Yang long'un önündeki bütün evreni kaplayan bir siluet ortaya çıktı . Kızıl parlaklığın içinde devasa kırmızı vücuduyla o sanki bütün evreni kaplıyormuş gibi duruyordu. O sınırsız evrenin dibi görünmeyen derinliklerinden sonsuzluğa uzanan devasa bir taş tahta oturuyordu bu taht yang long'un hayatı boyunca gördüğü en koyu siyahı bile kıskandırabilecek mat siyah renkteydi. O devasa vücuda sahip şeyin tam olarak altı tane kolu vardı ve her kolu binlerce gezegen büyüklüğündeydi.
Yang long'un gördüğü şeylerle birlikte zihni bir an düşünmeyi bırakmıştı .
"Hahahah gücümüzün varisi demek sonunda beni ziyarete geldin seni uzun zamandır bekliyordum." dedi.
Yang long bu sesi duyduğunda bütün omurgasının titremesine engel olamadı bu ses olağanüstü bir kutret taşıyordu ve içine işlemiş saf kibirden oluşuyordu onun sesinin tınısı bile gezegenleri yok etme gücüne sahip gibi hissetti bir an yang long.
Yang long zihnini sakinleştirerek önündeki muazzam bedenin gözlerine bakarak zihnindeki soruyu ona yöneltti.
"Siz efsanevi on üç şeytani ilkel tanrıdan biri olan Asura mısınız?"
Yang long önünde bulunan devasa figürün kesinlikle on üç ilkel şeytani tanrılardan Asura olması gerektiğini düşünüyordu çünkü altı kol Asura'nın en büyük karakteristik özelliğiydi.
" Hahhaah küçük velet gözlerin gerçektende hiç fena değil ben efsanevi Asura olmasamda ondan geriye kalan ruhsal bir bilinçim burada bir kaç trilyon yıldır senin gelişini bekliyordum her ne kadar buraya şansınla birlikte arka kapıdan girsen ve buda tek başına mümkün olmasa ve başkasından yardım alsanda müttefiklerinde senin gücünü bir parçasıdır ve sen başarılı bir şekilde buraya gelebildin bende bunu kabul edeceğim."
Yang long şeytani ilkel tanri bunları söylerken içinden
"Hehheh... sen şans konusunda yanılıyorsun hayatım boyunca şansa hiç bir zaman inanmadım bu sadece kader."
"Nasıl isimlerdiğinin bir önemi yok ama haklısın şans diye birşey yoktur şans sadece insanların beklenmedik olayları isimlendirme şekillerinden birisidir." efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura yang long'un düşüncelerine karşılık bu cevabı verdi.
Yang long vücudunun ürpermesine engel olamadı çünkü önünde bulunan efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura yang long'un düşüncelerini okumuştu ama yang long biraz düşününce bunun doğal olduğunu hissetti karşısında bulunan efsanevi seytani ilkel tanrı Asura'ydı.
"Buraya gelip beni bulduğuna göre sana gücümü miras vermeden bilincine bir görüntü göstereceğim bu bizlerin gücünü tam olarak anlamanı sağlayacaktır."
"Peki."
Yang long'un bilinçi bir anda karardı ama bu çok uzun sürmedi bir süre sonra yang long'un önünde sınırsız bir boşluk bulunuyordu ama bu boşluk onun tanımlayamadığı on binlerce farklı varlıkla doluydu her birinin büyüklüğü bir gezegen kadardı . Bütün bu varlıklar tek bir varlığın etrafını sarmıştı bu varlıksa hepsinden daha büyük bir cüsseye sahip olan efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura'ydı. Asura'nın elinde devasa bir kılıç vardı o kılıcını ne tarafa savursa yüzlerce varlık kılıcın altında can veriyordu onun devasa bedeni savaşta herhangi bir hantallık göstermiyordu. Onun önünde bulunan varlıklar sanki efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura'nın kılıcını'nın altında can vermek için gelen küçük birer kuklaymış gibi görünüyordu . Efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura'nın gücü yang long'un hafifçe tittremesine neden oldu çünkü Asura'nın etrafını saran varlıklar şeytani ilkel tanrı Asura'ya ne kadar vururlarsa vursunlar şeytani ilkel tanrı Asura'ya zarar vermekten çok uzaklardı. Çok süre geçmeden efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura bu sonsuzluğun içindeki bütün varlıkları öldürmüştü . Yang long'un görüşü yine kararmaya başladı ve tekrardan efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura'yı karşısında gördü .
"Az önce gördüğün bizlerin yani efsanevi on üç şeytani ilkel tanrının güçlerinin ne olduğunu anlamanı sağlamıştır. Benim, efsanevi Asura'nın, savaştığı bütün varlıklar fazla güçlü olmasa da birer tanrıydı. Efsanevi on üç şeytani ilkel tanrılar bütün tanrıların üzerinde bulunan varlıklardır. "
Yang long başıyla onaylamadan edemedi. Efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura'nın savaştığı bütün varlıklar birer tanrıydı. Nesli tamamen yok olmuş tanrılardı, şu anda bir tane tanrı ortaya çıksa evrendeki bütün güçler birleşse bile ona karşı kazanmak basitçe imkansızdır. Bu insanlığın zayıflığından kaynaklanmıyordu .
Bu bir gerçek tanrının sahip olacağı güçten kaynaklanıyordu . Yang long efsanevi şeytani on üç ilkel tanrıların gücünü şimdiye kadar biraz hafife aldığını hissetti ve onların gücünü daha fazla hafife almaya cüret edemedi.
"Bilincine gönderdiğim görüntülerde o güçsüz tanrıların saldırılarının benim vücuduma isabet ettiği halde neden herhangi bir çizik bile almadığımı sana söyleyeyim bunun nedeni benim yarattığım ve Efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura'nın yıkılmaz beden sarsılmaz kalp Kaynak sanatı
Denilen yarattığım Kaynak sanatımda mükemmelliğe ulaşmış olmam. Bu kaynak sanatı benim bedenimi kalbimi ve ruhumu tamamen eğiterek mükemmelleştirmemi ve efsanevi on üç şeytani ilkel tanrılardan biri olmama olanak sağlayan yegane şeydir. "
Bunları söyleyen efsanevi ilkel tanrı Asura'nın sesinde ve yüzünde tamamen bir kibir asılıydı.
Yang long'un düşüncesine göre bu kibire tamamen sahip olabilirdi çünkü o ilkel tanrıların bile en üstünde bulunmasına neden olan bir kaynak tekniği yaratmıştı. Efsanevi ilkel tanrı Asura bunun haklı gururunu taşıyordu.
"Efsanevi ilkel tanrı Asura'nın yıkılmaz beden sarsılmaz kalp kaynak sanatını dokuz kademeden oluşturdum. Yıkılmaz beden sarsılmaz kalp kaynak sanatı çalışan kişi her kademeyle birlikte tanrıların katına çıkmaya dahada yaklaşır. Birinci kademede kasların, tendonların ve bu güne kadar özümsediğin ki'nin arındırılması gerekiyor bunu yaptıktan sonra vücudunun kapasitesi hiç olmadığı kadar artacaktır . Birinci kademede bile vücudunun sertliği senin iki seviye üstündeki kişilerin en sert çelikten yapılan kiliçlarla yaptıkları saldırılarda bile bedenine her hangi bir çizik oluşturamayacaktır. Her seviyeyle birlikte insani limitlerin tekrar ve tekrar kırılacaktır. Bu öyle bir kaynak sanatıdır ki dokuzuncu kademeye ulaşan birisi evrimin en alt basamağı olan bir insan bile olsa benim yaşadığım zamandaki güçsüz ilkel tanrıları katledebilir ama normal bir insan bu kaynak sanatının birinci kademesine bile ulaşamaz. Senin bu kaynak sanatındaki limitinse bu tamamen sana bağlı eğer yeterli azim ,sebat ve alğıya sahip değilsen sen de bu kaynak sanatını ömrün boyunca öğrenemeyebilirsin.
Genç insan şimdi meditasyon pozisyonuna geç benim yarattığım efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura'nın yıkılmaz beden sarsılmaz kalp kaynak sanatının evrendeki ikinci, yaşayan son uygulayıcısı ol benim yarattığım Kaynak sanatının en önemli özelliği zorbalığıdır. Benim zorba gücümü taşıyan yıkılmaz beden sarsılmaz kalp kaynak sanatıyla evrenin tekrar korku ile titremesini sağla. "
Yang long , efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura'nın zorba, kibirli ve karşı konulamaz sesini duyduğunda yavaşça meditasyon durumuna geçti . Efsanevi şeytani ilkel tanrı Asura'nın alnından kırmızı şeytani bir ışık dışarı doğru çıktı ve bu ışık hızlı bir şekilde yang long'un kafasının içine girdi. Yang long bir anda kafasına hücum eden bilgilerle birlikte derin bir nefes almaktan kendini alı koyamadı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun Başlangıçı
FantasyŞEYTANİ İMPARATOR'un cehennemin tahtına çıkışının öyküsü. KAYNAK ALEMLERİ Şeytani Başlangıç Kaynak Alemi. Şeytani Doğal Kaynak Alemi. Şeytani Ruh Kaynak Alemi. Şeytani Toprak Kaynak Alemi. Şeytani Bulut Kaynak Alemi. Şey...