YANG SANG'A AYRILMA KARARINI AÇIKLAMA

359 28 1
                                    

                      
yang long ,yin hua on üç  şeytani ilkel tanrının kalbine girdikten sonra odasından ayrıldı ve büyük babasının ,yang klanının merkezinde bulunan konutuna doğru yola çıktı. konağın kapısının önüne geldiğinde kapıda bulunan büyükbabasının özel hizmetkarı olan yang lao'ya
" lao amca büyükbabama benim geldigimi haber verirmisin?"
dedigi zaman içerde bulunan büyük babasından
"küçük long içeri gel " sesini duydu. büyük babası  şeytani ruh aleminin ikinci seviyesindeydi tüm ejder kuyruğu şehrinde ruh alemine  giren üç kişiden biriydi onun üç metre ilerisinde bulunan yang long'un sesini duymaması tabi ki mümkün degildi . bunun üzerine yang long  konutun kapısını açıp  büyükbabasının önünde saygılı bir şekilde hafifçe egildi. yang sang

" küçük long sana dinlenmeni söyledikten sonra beni dinlemeyip tavus kuşu ticaret merkezine gittin ve şimdide benim yanımdasın sağlığını hiçmi düşünmüyorsun üç gündür ejder alevi gibi ateşler içinde yanıyordun ama uyanır uyanmaz ayaklandın"
yang sang'ın dedigi şeyler yang long'un kalbini ısıttı ve samimi bir tebessümle

"büyükbaba merak etme ben tamamen iyileştim sana buraya birşey söylemek için geldim iki gün sonra yang klanından ayrılmayı düşünüyorum. biliyorum benim için endişeleniyorsun ama ben artık büyüdüm senin gölgende yaşayarak nasıl bir erkek oldugumu söyleyebilirim"

yang sang bunları duyunca yüzünde hüzünlü bir ifade oluştu ve
"sana gitme demem bir şeyi değiştirmeyecek demi?"dedi.
yang long'sa

" hayır büyükbaba degiştirmeyecek senin gölgende yaşayarak bu klanın içinden çıkmadan nasıl büyüyebilir ve güçlenebilirim onun için ne olursa olsun klandan ayrılmam gerek."

yang sang kederli bir ifadeyle "sana söylemek istedigim birşey var bildigin gibi ejder kuyruğu şehri üç büyük klan tarafından yönetiliyor bunlar yang klanı, hong klanı ve jang klanı bizim klanımız olan yang klanıyla jang klanıyla her zaman iyi ilişkiler içinde oldugunu biliyorsun bunun nedeni jang klanının lideri ve benim birbirimizin hayatını sayısız kez kurtarmamız ve kan kardeşi olmamızdır ."

bunu duyan yang long'sa başıyla tastik edip
"bunu ejder kuyrugu şehrinde bilmeyen yok büyükbaba" yang sang'sa bunları duyunca çümlesine kaldığı yerden devam etti

" ve yine bildigin gibi oda tek evladı olan kızı jang lin'e geç yaşta sahip oldu o ihtiyar kurttun bu yaştan sonra bir çocuğu olması imkansız ve sen dogtuktan üç ay sonra dogan jang lin ile senin evliliğini jang lin doğduğu zaman kararlaştırmıştık . bunu bir sene sonra olacak  senin on altı yaşına girdiğinde ve ejder kuyruğu şehrinde yapılan on altı, yirmi yaş arasındaki gençler arasında ki müsabakaların yapıldıgı günde tüm ejder kuyruğu şehrine duyuracaktık ve senin sadece yang klanının degil jang klanınında tek varisi oldugunu tüm ejder kuyruğu şehrine duyuracaktık ama sen bugün bana büyüdügünü gösterdin ve bunları on altı yaşına girmeden öğrenecek yaşa geldigini gösterdin "

bunları duyan yang long bir an ne diyecegini bilemedi daha sonra düşüncelerini topladı ve büyükbabasına
"büyükbaba ben tüm ejder kuyruğu şehrinin alay edip küçük gördüğü yang long'um nasıl olurda jang klanının lideri ejder kuyruğu şehrinin en güzel kızı olan jang lin'in benimle evlenmesine izin verebilir , o buna izin verse bile jang lin bunu nasıl kabul eder. "

(yn; ona ejder kuyrugu şehrinin en güzel kızını ayarlıyorum ibne hala lak lak yapıyo Hasbinallah!)

bunu duyan yang song kederli bir tebessümle

"velet sen gerçekten kendine karşı acımasızsın ama bende kan kardeşim jang tang'da bir ejderden bir yılan doğmayacığını biliyoruz. benimde jang tang'ında senin bir gün büyüyüp gerçek bir ejder olacagına inancımız tamdı . jang lin ise ejder kuyruğu şehrinde ki bir numaralı güzellik ve kızlar arasındaki en önde gelen dahi on beş yaşında oldugu halde şeytani başlangıç aleminin onuncu  seviyesinde babası jang tang ona sizin evliliginizi on üç yaşına girdiginde açıklamıştı jang lin'se herhangi bir gönülsüzlük göstermemişti. o babasının sözlerine tam bir bağlılık duyan birisi klandan iki gün sonra ayrılmana izin vereceğim ama bana bir yıl sonraki ejder kuyruğu şehrinin musabakaları yapılacak tarihte canlı bir şekilde burda olacağına söz vermelisin. "

ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun BaşlangıçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin