Yin hua'nın " kızıl tanrı mührü" dediğini duyunca yang long yin hua'ya dönerek "Kızıl tanrı mührü de nedir?" dedi. Yang long'un önünde ortaya çıkan garip formasyon yang long'un iki hayatlık tecrübelerini bile aşıyordu o şu anda önünde ortaya çıkan formasyonun ne olduğu hakkında herhangi bir fikre sahip değildi. Yin hua yang long'un dediklerini duyunca açıklamaya başladı
"ilkel tanrıların düşüşünden sonra onlardan arta kalan sırlar, kaynak sanatları ,kadim silahlar evrenin dört bir yanına ruhlarının son kalıntılarıyla birlikte saklandı saklanan ilkel tanrılardan kalan kadim hazinelerin neredeyse hepsi kan bağına sahip olunmadan yeterli güce sahip olunarak elde edilebilecek hazinelerdir. Geriye kalan çok az miktardaki kısım ise sadece ilkel tanrılar tarafından kan bağına sahip veya onlar tarafından seçilmiş kişilerin elde edebileceği en güçlü mühürlerle kilitlenmiş hazinelerdir bu mühürler üçe ayrılır . Kızıl tanrı mührü ilkel şeytani tanrıların en güçlülerinin oluşturabileceği bir mühürür ve üzerindeki forasyonlardan anladığım kadarıyla bu mühür oluşturan kişi son derece zorba ve olağanüstü güçlü bir tanrı olmalı."
"Demek öyle şimdi anladım bu benim on üç şeytani ilkel tanrının kalbine sahip olduğum için mühürü açmış olmalıyım ,peki ya diğer iki mühür nedir?"
"Sen gerçekten her konuda fazla aç gözlü değilmisin? Diğer mühürler hakkında düşünmeni gerektirecek bir şey yok bu mührün ortaya çıkışı bile bu kadar tesadüfken "
"Peki peki o zaman bu kızıl tanrı mührünü kesfettiğime göre neden içeri girip bir göz atmayalım içerde ne olduğunu öğrenelim bakalım"
Yang long bunları söyledikten sonra Yin hua'nın konuşmasını dinlemeden direk olarak kızıl formasyonun içerisine atladı. Yang long formasyonun içine girdikten sonra formasyon sanki orada hiç var olmamış gibi bir anda ortadan kayboldu yang long içeri girdikten sonra Yin hua 'nın bağırışlarıyla bir anda neye uğradığını anlayamadı.
"Sen gerçekten bu kadar pervasız olabiliyorsun aptal bu kadar yüksek seviye bir mühüre sahip olan biyerin güç seviyesi senin başedebileceğin birşey olduğunu mu zannediyorsun pervasızca içeriye girmenin sonuçlarını hiç düşünmüyor musun ?"
Yin hua öfkeli bir şekilde yang long'a bunları bağırdı yang long kapanan formasyonu gördükten sonra Yin hua'nın son derece haklı olduğunu farketti pişman bir yüz ifadesiyle yin hua'ya dönerek
"Ben bu konuda biraz heyecanlandım onun için bir anda içeriye girdim bu konu hakkında.... unutsak olmaz mı acaba "
"Hımph bu konuda yapacak birşey yok düz bir şekilde ilerlemeye devam et bu yol bizi nereye götürecek görelim bakalım "
"Merak etme sağ sağlim buradan çıkacağız "
Yang long önünde uzanan kıvrımlı tünele bakarak bunları söyledi. Yang long'un formasyondan girdikten sonra ortaya çıkan alan altı metre uzunluğa ve üç metre genişliğe sahip olan kıvrımlı bir tüneldi, tünelin her tarafını kırmızı bir parlaklık yayan ve ortaya şeytani bir hava katan damarlar kaplıyordu . Yang long tek yönlü tünelin içinde yürümeye başladı. Yang long tünelde ilerledikçe kırmızı parlaklığın giderek artmaya başladığını fark etti. Yang long bir saat yürüdükten sonra onun karşısına kızıl bir sisle çevrili iki metre uzunluğa ve bir metre genişliğe sahip bir kırkayak ortaya çıktı normal bir kırk ayağın seytani başlangıç aleminin dokuzuncu seviyesinde bir gücü olmazdı. yang long onun gücünü keşfettikten sonra şaşırmadan edemedi. yang long bu seviyeye çıkmasının nedeninin muhtemelen etrafta bulunan şeytani aura olduğunu farketti karşısındaki bir şeytani kırkayaktı.
Yang long'u fark eden kırkayak ona saldırmak için bir anda yerin altına girdi Yang long ayağının altındaki yerin titreşimlerinden kırkayağın tek bir hamle ile kendisini öldürmek istediğini farketti bir kaç saniye sonra yang long'un ayaklarının altından kırk ayağın kızıl başı ortaya çıktı ve yang long 'un bedeninin yarısını ısırdı ama ısırdığı şey yang long'un sadece ardıl görüntüsüydü. Yang long kırkayağın sol tarafında ortaya çıkarak tek bir hamle ile kırkayağı tünelin sağ tarafındaki duvara şiddetle çarpmasına neden oldu alaycı bir şekilde dudaklarını bükerek söylendi.
"Sadece dokuzuncu seviye şeytani başlangıç kaynak alemindeki bir yaratık olan senin beni öldürebileceğini düşünmen bir şaka olmalı ."
Yang long hız kesmeden yoluna devam ediyordu ilerledikçe yoluna çıkan canavarların hepsi kırk ayak olmakla birlikte güçleri düzenli bir şekilde artıyordu yang long nekadar zaman geçtiğini bilmeden ilerlemeye devam ediyordu .
.....................
"Huhh.. bu şeytani doğal kaynak alemi üçüncü seviyedeydi gerçekten bu şekilde devam ederse ilerde yenemeyecegim seviyede şeytani kırkayaklar ortaya çıkabilir."
Yang long kaldığı yerden ilerlemeye devam ediyordu şu anda ilerlediği tüneldeki damarlar ilk başlangıç yerindeki parlaklığından üç kat daha fazlaydı, yaydığı şeytani aurada üç kat artmıştı sanki havada etraf kızıl bir güneşle aydınlatılmış gibi bir loşluk vardı.
Yang long ilerlemeye devam ediyordu arada bir yin hua'yla konuşmaları dışında başka bir aktiviteye sahip değildi günde üç saat bir gözü açık bir şekilde dinlenmek hariç sadece kırkayaklarla savaşıyor ve ilerliyordu.
Yang long altıncı seviye başlangıç kaynak aleminde olan bir kırkayağı güç bela yenerek ilerde olan bir dönemeçten döndüğü zaman gördüğü şeyle bir anda şok oldu o istemsizce bir kaç adım geriye attı şok olmuş bir tınıyla istemsizce söylendi.
"Siktir.... Öldük."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun Başlangıçı
FantasyŞEYTANİ İMPARATOR'un cehennemin tahtına çıkışının öyküsü. KAYNAK ALEMLERİ Şeytani Başlangıç Kaynak Alemi. Şeytani Doğal Kaynak Alemi. Şeytani Ruh Kaynak Alemi. Şeytani Toprak Kaynak Alemi. Şeytani Bulut Kaynak Alemi. Şey...