*SCREAMING WOOD (ÇIĞLIK ORMANI)-1

258 24 0
                                    

 

Yang long hedefine ulaştığı akşamdan, sabaha kadar dinlenmişti. Sabah uyandığında hem bedenen hemde ruhsal olarak  en üst limitlerindeydi. Onun yang klanı kütüphanesinde bulduğu haritada, son derece şaşırmasını ve kendisine ilk hedef olarak burayı seçmesinin nedeni burasının haritada çığlık ormanı olarak belirtilmesiydi . Onun önceki hayatında bulunduğu kıtada sadece iki tane çığlık ormanı vardı ve onlara sahip olan yerler...

Çığlık ormanları milyonlarca yılda oluşan bir doğal hazinedir eğer Asura cehennem kıtasında çığlık ormanlarının ne işe yaradığını bilen kişiler olsaydı şu anda önünde bulunan ormanı kontrol etmek için Asura cehennem kıtasının en büyük güçleri kesinlikle harekete geçerdi ama yang long'a gerçekten cehennemin en büyük şans yıldırımı çarpmış olmalı çünkü önünde bulunan çığlık ormanı değil büyük güçler tarafından kontrol edilmek Asura cehennem kıtasının lanetli yerlerinden biri olarak kabul ediliyor . Çığlık ormanları milyonlarca yılda ,ormanda bulunan kadim ağaçların kökleri vasıtasıyla bu kıtada milyonlarca yıldır ölen insanların ruhsal özütlerini kendi bünyesinde toplamasıyla oluşur. Çığlık ormanlarındaki ağaçlar ne kadar fazla ruhsal özüt toplarsa kıtanın üzerinde bulunan ruhsal özütleri toplama hızı da o kadar artar bunun için uçsuz bucaksız Asura cehennem kıtasında bile en fazla üç tane çığlık ormanı oluşabilir.

Elbette sadece çığlık ormanında gelişim yaparak kadim agaçlardaki ruhsal özütünü özümseyemezsin eğer bu kadar basit olsaydı nasıl Asura cehennem kitasindaki kişiler çığlık ormanlarının gücünü kullanmayı bilmezlerdi .

Çığlık ormanlarını gücünü bir insan sadece belirli bir düzeye çıkana kadar kullanabilir ama yang long'un şu anda yapmaya çalışacağı şey ölüme davetiye çıkarmakla aynı şey çünkü çığlık ormanlarını kullanmak  için bir insanın en azından şeytani ruh aleminde olması gerekir çığlık ormanlarının bu kıta üzerinde lanetli kabul edilmesinin nedeni yaşayan bir insanın şeytani ruh Kaynak aleminden düşük bir şekilde çığlık ormanında girmesi halinde ruhunda ölçülemez zararlara yol açmasıdır bu zarar eğitim için gerekli şartlar sağlansa bile gözardı edilemeyecek kadar büyüktür. 

Çığlık ormanlarının ruha bu denli zarar vermesinin  nedeni ise bir insan ölse bile özel durumlar olmadığı sürece ruh parçacıkları hafif bilinçlerle yaşamaya devam eder ve nasıl bir bilinç isteyerek başka bir varlık egemenliği altında yok olarak onun için saf güce dönüşmek ister. 

Ama yang long'un kibri ve iki yaşam boyunca tecrübelerinin vasıtasıyla güçlendirdiği ruhu, nasıl olurda çığlık ormanında eğitim yapmak için yetersiz olduğunu kabul edebilir.

Yang long çığlık ormanında eğitim yapmak için cehennem ruhu kontrol hapı yapmak zorundaydı cehennem ruhu kontrol hapı yapmak her ne kadar zor olmasa da bu hapı yapmasını bilen kişiler önceki yaşamında bile çok az kişiydi oda bu hapın tarifini önceki yaşamında okuduğu kadim bir kitaptan öğrenmişti .

Bu hapı yapmak için gerekli malzemeler her koşulda yetişmez sadece çığlık ormanlarının çevresinde bulunur. Cehennem ruhu kontrol hapı yapmaktan başka hiç bir özelliğe sahip olmayan bitkilerdir.

Bunlar;  üç tane şeytan yüzlü orkide tohumu ,bir tane beş köşeli yıldız çiçeği , iki tane azazel'in ruhu bitkisinin sapı ve son olarak cehennem atlası bitkisi.

Yang long'un cehennem ruhu kontrol hapı yapmak için gerekli malzemeleri bulması yarim saatini bile almamıştı önceki hayatında ailesini düşmanlarından korumak için sürekli savaşmak  zorunda kalan yang long düşmanlarıyla sürekli savaştığı için ailesinin ve kendinin yara almasına engel olamadığı zamanlar oluyordu böyle durumlar için Yang long önceki hayatında tıpla ilgili bir çok antik kitap okumuştu.

ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun BaşlangıçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin