YANG KLANINDAN AYRILIŞ

283 29 5
                                    

Yang long uyandığında henüz güneş açmamisti ama o küçük lixi yi uyandirmamak için yerinden hareket etmeden onun sevimli yüzüne bakiyordu. Yaklaşık iki saat sonra küçük lixi yavaşça gözlerini açarak kendisine gözünü kırpmadan bakan yang long u görünce hafif bir çığlık attı . yang lixi 'nin şaşkınlığı yerini hızlı bir şekilde huzura bıraktı ve yang long a mahcup bir şekilde  "büyük kardeş yang long senin klandan ayrilacagin günde  iyi bir şekilde dinlenememene sebep oldum" yang long hafif bir tebessümle
" hehehh küçük lixin böyle düşünmesine gerek yok. ben küçük lix ile uyurken her gün olduğundan çok daha fazla dinlendim hem de ben sen uyanmadan hemen önce uyanmistim. hadi hazirlanalim ve büyükbabam bu sabah ikimizle birlikte kahvaltı yapmak istiyor onu bekletmeyelim. "
dedikten sonra yang long küçük lixi 'nin yataktan kalkmasına yardım etti daha sonrada kendisi hemen yatagindan kalktı ve küçük lixi ile birlikte büyükbabasının konutuna doğru yürümeye başladı . Büyükbabasının konutuna geldikleri zaman büyükbabası onlara kahvaltı masasına oturmalarını söyledi. Yang sang, yang long'a "küçük long bugün klandan ayrılmak istediğini soylemistin peki nereye gideceğine karar verdin mi ?" yang long "hayır büyükbaba henüz karar vermedim yola çıktığım zaman kendimi en iyi şekilde yetiştireceğim yeri bulacağımı düşünüyorum " yang sang onaylar bir şekilde  hafifçe  kafasını salladi. Yanlarında bulunan yang lixi ise yang long'a dönerek "büyük kardeş long senden kendine hayatını tehlikeye atacak gereksiz bir baskı olusturmamanı istiyorum.  gelişmek hiç bir zaman hayatından değerli olamaz bana bu konuda söz ver" hafif bir kahkaha atan yang long yatıştırıcı bir tonla "merak etmene gerek yok küçük lix ben elbette hayatımı her hangi bir tehlikeye atmayacağım bu konuda sana ve büyükbabama söz veriyorum " bunları duyan yang song'sa hafif bir tebessümle "yang long'un bu konuşmasını duymak gerçekten benim endiselerimin azalmasını sağladı " desede yang long büyükbabasının gözlerinin icinde ki endişe bulutlarını çok net bir şekilde görebiliyordu.

Yang long her ne kadar onları
endişelendirmek istemesede bu
dünyada eğer güçlü degilsen haklı olsan bile kaybedecek olanın her zaman güçsüz olan olduğunu birinci elden deneyimlemiş bir insandı , şu anda üzerinde yaşadıkları yer  Asura cehennem kıtası kendisinin önceki yaşamında ailesini ve hayatını kaybettigi yerden hiç bir şekilde farklı değildi . burada da  önceki yaşamında olduğu gibi tek bir kural var.

eğer yeterli güce sahipsen hiç kimse sana ve ailene zarar veremez , eğer o güce sahip değilsen güce sahip kişilerin karşısında sevdiklerin ve sana, zarar vermek veyahut öldürmek elini sallamak kadar kolaydır. Kısaca bu dünyanın tek kuralı var öl yada öldür  bu kadar basittir.

Yang long'un güçün peşinden koşmak istemesinin nedeni bir daha ailesine kimsenin zarar vermesine izin vermemek . o eğer herkese gökyüzünden bakan  bir imparator olmak istiyorsa ilk önce bir imparator kadar güçlü olmak zorunda olduğunu biliyordu ve bunu sağlamak onun bu hayatta ki en büyük hedefi. Yang long büyükbabası ve yang lixi'ye bakarak" büyükbaba ve küçük lix  her ne kadar benim hakkımda büyük bir endişe duyduğunuzu bilsemde sizin de bilmeniz gerekir ki bu hayatta bir erkeğin gerçek bir adam olması için, sevdiklerini korumak icin, büyük bir güce ihtiyacı vardır. Eğer ben sizleri koruyabilecek bir güce sahip olmazsam kendime nasıl gerçek bir erkek diyebilirim " bunları duyan yang song sıcak bir tebessümle " seni söylediğin sözler gerçekten doğru ve bu sözleri söylemen kadar hiç bir şey beni bu kadar mesut edemezdi. Küçük long bugün burada söylediğin sözleri hiç bir zaman unutma ve o sözleri her zaman kalbinde taşı" yang long'sa ciddi bir ifadeyle başını salladı o bugün söylediği sözleri hiç bir zaman unutmayacagini çok iyi biliyordu.

Yang long o gün güneş batımına üç saat kalaya kadar zamanını büyük babası ve yang lixi ile huzurlu bir şekilde geçirdi ama her güzel şeyin bir sonu vardır . yang long'nda ayrılma zamanı çok çabuk bir şekilde geldi onu klandan uğurlamaya yang song ve yang lixi haricinde hiç kimse gelmemişti çünkü bu dünyada bir çöpü hiç kimse umursamaz. Yang long yanında büyük babası ve küçük lixi ile birlikte ejder kuyruğu şehrinin çıkışında duruyordu. yang lixi bir an bile bırakmadan yang long un elini tutuyordu . Yang song ,yang long'a bir kese uzattı ve bunun içinde beş yüz gümüş var her ne kadar azda olsa seni bir müddet idare eder dedi. yang long'sa minnettar bir ifadeyle buyuk babasina baktı ve hafifçe kafasını salladı. Daha sonra küçük lixi'ye "küçük lix benim artık ayrılma zamanın geldi ama bu bizim için gerçek bir ayrılık degil sen her zaman benim kalbimde ve benim yanımda olacaksın merak etme bir yıl sonra çok daha güçlü bir şekilde yeniden kavuşacağız " küçük lixi gözlerinden yaşlar süzülürken hızlı bir şekilde kafasını sallıyordu ve boğuk bir sesle " büyük kardeş long... kendine iyi bakacagina... ve sağ saglim geri ....döneceğine soz verdin.... sadece sözünü tutup... sağ saglim dönmen yeterli "dedi. Yang long son kez büyük babası ve küçük lix'in yüzlerine uzun uzun bakarak yavaşça arkasını döndü ve ağır agir yüzü güneşe yönelmiş bir şekilde yürümeye başladı .


küçük lixi ise az ilerisinde güneşe doğru yürüyen fazla güçlü bir vücuda sahip olmasa da her adımını kararlılıkla atan ve azimle dolu bir aura yayan ince siluetin yavaşça uzaklaşmasını izledi...

ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun BaşlangıçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin