13 ŞEYTANİ İLKEL TANRININ KALBİ

445 38 2
                                    


Yin hua yaşlı ses bunu söylediğinde ileride karanlıgın içinde sanki karanlıga hükmedermiş gibi duran kişiye odaklanmaya başladı ne kadar odaklansada yüzünü tam olarak göremiyordu . kırmızı bir ışık yokluktan var olduktan sonra yaşlı sesin yang long dediği kişinin kalbinin oradan vucuduna girmeye başladı ışık girdiği anda yang long hafif bir inilti çıkardı ama daha sonra başka bir ses cıkarmadan onüç şeytani ilkel tanrının kalbiyle kaynaşmaya başladı .
Yin hua yaşlı sesin söyledigi onüç şeytani ilkel tanrının ne oldugunu bilen sayılı kişiden birisi olarak yang long un ilk başta agzından kaçırdıgı iniltiden başka bir ses çıkarmamasını sadece iki dizinin üzerine çökerek onüç şeytani ilkel tanrının kalbiyle kaynaşmasını büyük bir şokla izlemeye başladı çünkü o  onüç şeytani ilkel tanrının kalbine sahip olmak için daha önce kendinde bulunan kalbin tamamen parçalanması ve onüç kalp kapakçığını, vucudunun tamamını dolaşan onüç şeytani kaynak damarı oluştuktan sonra onüç şeytani kaynak damarını onüç kapakçıkla bağlamsı gerektigini biliyodu kendisi bile hiç bir ses çıkarmadan onüç şeytani ilkel tanrının kalbiyle kaynaşmayı başaramayacagını biliyodu ,hatta öyle bir kişinin varlıgını kendi gözleriyle görmese asla inanmazdı .

yang long'sa kalbine giren ışıktan sonra bir anda bütün dünyasının kararmaya başladığını ve cehennemin en dibinde bulunan yaratıkların kalpinin tamamen parçalara ayırsalar bile bu acıdan hiçbir şekilde hafif olmayacıgına kesinlıkle emin oldu, kırmızı ışık kalbini her parçalayıp tekrardan oluşturduğunda bir kapakçık oluşmasını sağlıyordu ve anlayamadığı bir müddet sonra kalbinde tam 13 kapakçık oluştu yang long tam herşeyin bittigini düşünürken kırmızı ışık onun otuz üç tane olan kaynak damarlarının hepsini parçalamaya ve her seferde bir tane otuzüç kaynak damarından farklı ve siyah kaynak damarı oluşturmaya başladı. her oluşturulan fazladan kaynak damarı onüç şeytani ilkel tanrının kalbinin bir kapakçığına bağlanmaya başladı. Onüç kaynak damarı oluşturulması bitene kadar yang long'un vücudunda bulunan bütün sular bulanık bir ter şeklinde vücüdundan atılmaya devam etti.

yang longun vücüdü şu anda vücüdunun içinde bulunan bütün kirlerden arındırıldı,  onun kaynak damarları ve meridyenleri tamamen güç ve saflıkla yeniden oluştu .
Ne kadar sürdüğünü anlamayan yang long vücüdunun içinde filizlenen gücü hissetmeye başlamıştı. yang long onüç şeytani ilahi tanrının kalbiyle tamamen kaynaştığı zaman yavaşça gözlerini açtı ve ayağa kalktı ve ihtiyara
"yaşlı ses istedigin gibi 13 şeytani ilkel tanrının kalbiyle tamamen kaynaştım şimdi ne olacak?"

bunu duyan yaşlı ses
" hahaha velet irade gücün benim bile beklentilerimi aştı gerçekten sizi seçtigim için bizler için bir umut ışığı olabilir ."
"anladıgın üzere onüç şeytani ilkel tanrının kalbi onüç şeytani ilkel tanrının gücünü elde etmek için bir anahtar teşkil ediyor, onüç şeytani ilkel tanrının kalıntılarında bulunan gücü elde etmenin anahtarı, kalıntıları bulamazsan sana kazandıracagı tek şey yaşıtlarına oranla ufak bir güc farkı kazandıracaktır .Onun için yapman gereken şey onüç şeytani ilkel tanrının mirasını devralmak olmalıdır. bu uğurda senden önce milyonlarca insan hayatını kaybetti , seninde onlardan biri olmaman tek temennim."

" yin hua daha öncede söyledigim gibi seni ve yang longun kaderlerini ayrılana kadar birbirine bağlıyorum " 
yin hua cevap bile veremeden tekrardan turuncu bir ışıga dönüştü ve yang longun daha önce vücüduna giren kırmızı ışık ile aynı yerden vücüduna girdi turuncu ışık yang longun vücüduna girdigi anda ğözleri kararmaya ve başı dönmeye başladı. bayılmadan önce duydugu tek ses yaşlı ve bitkin birinin söyledigi "umarım başarabilirsinizdi".

(Yn: edit; imla

ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun BaşlangıçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin