Yang long Cehennem ruhu kontrol hapını ağzına attıktan sonra bedenini kırmızı bir sis kaplamaya başladı. Yang long'un etrafını kaplayan sis kısa bir süre sonra Yang long'un bedeninin hiç bir şekilde gözükmemesine neden oldu.
Yang long etrafını saran kırmızı sisi özümsemek için hemen meditasyon pozisyonuna girdi. Meditasyon pozisyonunda geçirdiği yarım saatten sonra onun etrafında bulunan kırmızı sis hızlı bir şekilde bedenine girmeye başladı. Yang long on beş dakika sonra etrafında bulunan bütün kırmızı sisi özümsedi o şuanda çığlık ormanlarından yayılan yoğun insanı ruhsal özütü her zerresine kadar hissediyordu hatta insanı ruhsal özütlerin kendini çağırdığını bile söyleyebilirdi.
Cehennem ruhu dönüşüm hapı çığlık ormanlarındaki insani ruhsal özütleri absorbe etmek için daha ehli bir hale getiren ve kullanan kişiye de insani ruhsal özüt absorbe etme imkani tanıyan özel bir hap türüdür.
Bir insan şeytani ruh kaynak alemine girmeden önce sadece doğanın en ilkel ki'sini özümseyebilir, ruhsal kaynak alemine giren biriyse doğanın en basit canlılarının ruhsal özütlerini özümseyebilir doğada bulunan bir insanın ruhsal özütünü sadece hissetmek içinse en az şeytani aziz seviyesine ulaşmak gerekir o seviyede absorbe etmek ise... basitçe bir şaka olmalı.
Asura cehennem kıtasında efsanevi aziz seviyesinde varlıklar çığlık ormanlarındaki insani ruhsal özütün yoğunluğunun farkına varsa bile cehennem ruhu kontrol hapının varlığından bir haber insani ruhsal özütü absorbe etme seviyesine gelmeden herhangi birşey yapamazlar.
Cehennem ruhu kontrol hapından bir insan hayatı boyunca sadece bir kere yardım alabilir. Yang long bundan sonra ne kadar cehennem ruhu kontrol hapı yutarsa yutsun bir daha onun için herhangi bir yardımı olmaz ve cehennem ruhu kontrol hapının etki süresi tam olarak altı aydır .
Başından beri yang long'u izleyen yin hua'ya ,Yang long'un rafine ettiği hap garip ve aşina olduğu bir his veriyordu. Yang long hapı ağzına attıktan sonra yang long'un etrafındaki kızıl sisten o aşina olduğu auranin varlığını daha yoğun hissetmeye başladı .
Yang long kırk beş dakikada hapı tamemen özümsedikten sonra yin hua garip bir ifadeyle Yang long'a
"bu hapta ne, tam olarak etkileri ne? "
Yang long kibirli bir gülümsemeyle
"Bu hapa benim önceki yaşamımda antik bir tıp kitabından öğrendiğim cehennem ruhu kontrol hapı denir. Bu hap kullanan kişinin altı ay boyunca insani ruhsal özütleri absorbe etmesi için kaynak damarlarını tamamen değiştirir ve insani ruhsal özüt özümseme imkani verir "
Yang long yin hua'nın bilmediği bu hapı bildiği için gururlu hissetirken
"Bu hapın aurasının neden bu kadar aşina hissettirdiğini şimdi anladım"
Yin hua'nın ağzından çıkan cümlelerle birlikte yang long bir an öylece dondu kaldı ağzıysa istemsiz bir şekilde açılmaya basladi. İnsani ruhsal özüte aşina olmak mı sikeyim bu on üç yaşındaki kız gerçekten insani ruhsal özüte aşinamı...(Wtf) Bu demek oluyor ki onun seviyesi insani ruhsal özüt özümseyebilecek seviyede veya bu seviyeyi aşmış bulunmakta yang long bunu aklıyla onaylasa bile kalbi nasıl on üç yaşındaki bir kızın bu seviyede olmasını kabul edebilir. Yang long şaşkın bir şekilde
"Yin hua acaba..sen tam olarak hangi ..seviyedesin."
"Benim önceki hayatımdaki seviyem senin şu anda tahmin bile edemeyeceğin kadar yüksek. Ama ben sana ait olan on üç şeytani ilkel tanrının kalbine ruhsal olarak bağlı olduğum için kullanabileceğim güç doğal olacak senin canlılığın ve gücünle doğru orantılı senin şu anda yapman gereken şey hızlı bir şekilde güçlenmek."
Yang long yin hua'nın söylediklerinden sonra sikeyim, bu kız nasıl on üç yaşında olabilir diye içinden feryat etsede dışardan hafif bir tebessüm ve güven verici bir tonla
"Merak etme ben güçlenmek için elimden gelen her şeyi yapacağım "
"Senin kullandiğin hap her ne kadar insani ruhsal özütü daha ehli bir hale getirecek olsada insani ruhsal özütü bu seviyede özümseyebileceğini düşünmen hala safça bu hapla bile insani ruhsal özüt özümsemek için en azından şeytani ruh Kaynak aleminde olman gerekir yani yaptığın intihar etmekten yinede farksız ."
"Heehheh kim kolay olacağını söyledi ki ben yang long sadece bana güven "
"Peki senin istediğin gibi olsun"
Yang long yin hua ile konuşmasını sonlandırdığında cesaret ve kararlılık dolu adımlarla birlikte çığlık ormanlarının içine doğru yürümeye başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun Başlangıçı
FantasiŞEYTANİ İMPARATOR'un cehennemin tahtına çıkışının öyküsü. KAYNAK ALEMLERİ Şeytani Başlangıç Kaynak Alemi. Şeytani Doğal Kaynak Alemi. Şeytani Ruh Kaynak Alemi. Şeytani Toprak Kaynak Alemi. Şeytani Bulut Kaynak Alemi. Şey...