Asura cehennem kıtasının ejder kuyruğu olarak bilinen küçük bir şehrinin bin beş yüz kilometre batısında halkın çığlık ormanı diye adlandırdığı lanetli bir yer vardı.
Değil girmeye cesaret yanından bile geçerken korkulan bu yer şuanda eskisi kadar ücra değildi çünkü kendini güç yoluna adamış bir genç çığlık ormanına meydan okumuştu .
Yang long çığlık ormanına girdiği anda kendine doğru akın eden insani ruhsal özütü hissetmeye başladı ormanın yaklaşık üç yüz metre derinliğine ulaştığında bu ruhsal özüt önünden kapakları açılmış bir baraj gibi kendisine hücum etmeye başladı . Yang long şimdilik ilerleyebileceği maksimum noktanın burası olduğunu farkettiğinde hemen meditasyon pozisyonuna geçti ve gözlerini kapatarak yoğun bir trans haline girdi. Yang long'un kaynak damarlarına, insani ruhsal özüt çıldırmış bir kaplan gibi saldırmaya basladı. Her ne kadar yang long için bu acı dayanılmaz olmasada kaynak damarlarının içine giren insani ruhsal özüt ona vücudunun her tarafına kadim bir çekiç tarafından vuruyorlar gibi acı veriyordu.
Yang long dişlerini sıkarak kaynak damarlarına hücum eden insani ruhsal özütü otuz üç kaynak damarlarının içinde dolaştırmaya başladı otuz üç kaynak damarının içinde dolaştırdığı insani ruhsal özüt normal bir insanda midesinin alt kısmında bulunan dantian tarafından tamamen özümsenir ama yang long midesinin alt kısmında bulunan bir dantiana sahip değildi onun vücudunda dantian görevini on üç şeytani ilkel tanrının kalbi görüyordu ve kaynak damarlarında dolaştırdığı insani ruhsal özütü özümsüyordu.
Yang long vücuduna giren insani ruhsal özütü vücudunda her onüç sefer dolandırdığında on üç şeytani ilkel tanrının kalbi tarafından tamemen özümseniyordu. Yang long hatırlamadığı bir süre boyunca bu işlemi tekrar etti.
Yin hua ise yang long'u çığlık ormanlarına girdiğinden itibaren izlemeye başladı eğer dayanazsa ölmemesi için gücünü kullanarak onu çığlık ormanlarından dışarı çıkartacaktı ama yang long değil dayanamama çığlık ormanlarının üç yüz metre kadar içine yürümeyi bile başardı son limitine geldiğinde hemen meditasyon pozisyonuna geçti ve insani ruhsal özütü özümsemeye basladi.
Yang long meditasyon pozisyonuna girdikten kısa bir süre sonra onun vücudunda kızıl bir parlaklık ortaya çıktı bu kızıl parlaklık çevrede bulunan insani ruhsal özütü bir tornado gibi içine çekmeye başladı kızıl parlakliğin içinden insanın içine işleyen boğuk insan çığlıkları geliyordu bunlar insani ruhsal özütlerin içindeki son ruhsal benlikten gelen tamamen yok olmadan önceki feryat sesleriydi.
Yang long meditasyon durumunda olduğundan itibaren tam altı gün geçmişti bu altı gün boyunca yin hua gözünü bile kırpmadan yang long'u izlemeye devam etti. Yang long'un etrafını saran kızıl parlak sis altı gün boyunca düzenli ve yavaş bir şekilde büyümeye devam etti. Altıncı günün sonunda kızıl parlaklıkta hafif bir çatlama meydana geldi bu küçük çatlaklık meydana geldikten sonra catlaklık hızlı bir şekilde her yana yayıldı en sonunda yang long'un bedeninden bir çatlama sesi geldi.
creek
Yang long başarılı bir şekilde altı günün sonunda şeytani başlangıç alemininin beşinci seviyesinden altıncı seviyesine giriş yaptı.
Yang long hatırlayamayadığı bir süre boyunca kaynak damarlarının içinde insani ruhsal özütü dolaştırmaya devam etti en sonunda on üç şeytani ilkel tanrının kalbinin limitlerine kadar dolduğunda bir kırılma sesiyle birlikte bir sonraki seviyeye geçtiğini fark etti ve yavaşça gözlerini açtı.
Gözlerini açtığı vakit insani ruhsal özütlerin bulunduğu noktada kendisine daha önce uyguladığı baskının biraz azaldığını farketti.
Yin hua ona sakin bir şekilde
"Ben senin gerçekten bedeninin böyle bir eğitime daha ne kadar dayanacağını merak ediyorum gerçekten her zaman bu kadar şanslı olabileceğini düşünüyormusun?"
"Heheheh ben bedenimin durumunu herkesten daha iyi anlıyorum bu konuda merak etmene gerek yok asla ölmeme izin vermem"
"Sana daha öncede söylediğim gibi seni durdurmayacağım ama seninde unutmaman gerekir ki hiç bir insan ölmek istemez ama sonuçta... ölürler ."
Yin hua , yang long'u her ne kadar sert bir şekilde uyarsada yang long bu seferde yin hua'yı derinden bir şekilde şok etmişti. Yang lon'un şu anda gelişimi normal bir insanın düsünemeyeceği kadar hızlı bir şekilde yükseliyordu . Yin hua bundan oldukça memnun hissetsede o kendini bulunduğu noktadan çok daha yüksekte gören nice dahinin düşüşüne tanık olmuş birisiydi yang long'un da bunlardan biri olmasına asla izin vermezdi. Yin hua turuncu bir ışığa dönüşüp kafasındaki düşüncelerle on üç şeytani ilkel tanrının kalbinin içine girdi .
Yang long yin hua'nın dediği şeylerin doğru olduğunu kalbinde biliyordu ve kendini de yin hua'yıda asla hayal kırıklığına uğratmayacağına kalbinden söz verdi.
Yang long yeni kazandıgı gücünü tam olarak test etmek için yanında bulunan bir kayaya tüm gücüyle vurdu haaahhh .
On üç ilkel şeytani tanrı'nin kalbinde bulunan yin hua tam dinlenmeye başlayacakken yang long'un güçlü bağırtısını duydu. Yang long'un etraftaki bir kayaya vurduğunu görünce sadistçe gülümsemekten kendini alamadı, her zaman kendisini şaşırtan bu genç adamın bu sefer boyundan büyük bir ise kalkıştığını ve hezimete uğrayacağını görmekten gerçekten zevk alırdı . Yang long'un eğer çığlık ormanlarının dışında bulunan bir kayaya vursaydı sonun kayanın parçalanması olarak sonuçlanırdı ama yang long'un vurduğu kaya binlerce yıldır çığlık ormanlarının içinde bulunmuş ve buranın havasına bile işlemiş insani ruhsal özütü bünyesine katmış olan bir kayaydı basit bir başlangıç alemi altıncı seviyesi o kayaya zarar verebileceğini düşünmemeli .
Yin hua her ne kadar böyle düşünsene yang long yumruğunu kayaya vurduğu an kayanın üzerinde hafifçe olsa bir çatlak yayılmaya başladı .Yin hua bunu görünce yüzündeki gülümseme bir an dondu ve daha depresif hissetmeye başladı.
Yang long'sa hafif bir gülümseme ile on üç şeytani ilkel tanrının kalbinde olan kurutulmuş et ve meyvelerden bir öğün hazırladı yemeğini yavaşça yedikten sonra bilinci yarı kapalı bir halde kadim bir ağaca sırtını vererek dinlenmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun Başlangıçı
FantasyŞEYTANİ İMPARATOR'un cehennemin tahtına çıkışının öyküsü. KAYNAK ALEMLERİ Şeytani Başlangıç Kaynak Alemi. Şeytani Doğal Kaynak Alemi. Şeytani Ruh Kaynak Alemi. Şeytani Toprak Kaynak Alemi. Şeytani Bulut Kaynak Alemi. Şey...