ΕΞΉΝΤΑ ΈΝΑ

377 93 16
                                    

*Harry's P.O.V*

Την σκότωσα, θα πεθάνει επειδή εγω ειμαι εγωιστής.

Με τα ιδια μου τα χέρια σκότωσα τον έρωτα της ζωής μου.

Την έδιωξα απο την ζωή μου για πάντα χωρις να το θέλω ουτε για λιγο.

Μαλακα μάλακα μαλακα.

Σκοτώσες έναν άνθρωπο ή στην καλύτερη των περιπτώσεων τον άφησες ανάπηρο.

Ρουφηξες το όνειρο της, την ζωή της μεσα απο αυτη σου την πράξη.

Το να φευγει ο αγαπημένος σου άνθρωπος απο την ζωή ειναι σκληρό το ξερω όμως το να φευγει και να ευθύνεσαι ειναι ακόμη χειρότερο.

Και τι δεν θα έδινα τωρα για να την δω μπροστά μου να μου γελάει, τα ματια της να λάμπουν.

Να γελάει με τα αστεία μου, να κοιμάται στην αγκαλιά μου ήρεμη όπως παλιά ή να με κλοτσαει τα βραδιά.

Η αλήθεια ειναι πως ξερω τι θα γίνει αύριο. Δεν θα τα κατέφερει το ξερω, ειναι δυνατή μα την σκότωσα εγω ψυχολογικά λιγο πριν την σκοτώσει κάποιος αλλο σωματικά.

Πίστευα πως θα τα κατάφερνε εκείνη, θα πήγαινε πισω στο σπιτι της, στην οικογένεια της. Εγω δεν θα ήμουν καλα αλλα δεν θα με ένοιαζε, δεν με ένοιαζε πλέον ο εαυτός μου οσο ήμουν μαζί της.

Ξερω οτι εαν ξυπνούσε μια μέρα θα με μισούσε για αυτο που κάνω τωρα. Θα με μισούσε περισσότερο για την κατάντια μου παρά για αυτο που έκανα. Εχει την πιο όμορφη ψυχή που εχω δει. Πάντα ήθελε να είμαστε ενα. Ήμασταν ενα, τωρα κανένα.

Ήθελα πάντα να την κάνω χαρούμενη, βλέποντας κάποιον αλλον να την κανει να γελάει, θόλωσε το μυαλό μου τρελάθηκα. Ποτε δεν θα έκανα κατι με την Barbara, θα ήταν παράλογο. Αλλα οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι κάνουν.

Emily θέλω να ξέρεις πως σε αγάπησα οσο τίποτα αλλο είχα υποσχεθεί πως θα σε προστατεύω για πάντα αυτο έκανα νομίζω προσπαθούσα, μέχρι πριν λιγο καιρο.

Θυμάμαι την πρώτη φορά που σε είδα να χορεύεις με εκείνον τον ψηλό τύπο μπαλέτο.

Δεν μου αρέσες καθόλου, δεν σε συμπαθούσα αλλα ζήλεψα.

Απο εκείνη την μέρα μέχρι πριν λιγο καιρο θέλω να ξέρεις οτι με έκανες χαρούμενο. Με άλλαξες αγάπη μου τραγουδούσα για την αγάπη χωρις να ξερω τι ειναι και την γνώρισα μαζί σου.

Σε λατρεύω μωρό μου, και θα σε αγαπαω για πάντα...

Αφήνω κάτω το στύλο, δεν μπορω να γράψω παρακάτω, δεν γίνεται να γράψω αυτο το παντοτινά δικός σου Harry.

Δεν το δέχομαι, δεν ειναι νεκρή, της το είχα υποσχεθεί θα ήμασταν για πάντα μαζί, θα την παντρευόμουν της το είχα πει.

Εκείνη όμως γελώντας μου απάντησε δεν γίνεται αυτο μωρό μου εσυ θα παντρευτείς μια κοπέλα απο την γειτονιά σου, λες και γνώριζε τι θα γινόταν.

"Σε παρακαλώ γυρνά πισω" λέω ψιθυριστά κοιτώντας προς τα πάνω με ματια πρόσμενα απο το κλάμα

Heyyy καβούρια 🦀 ανέβασα τωρα για να προλάβω σίγουρα.. 😭😭😭😭😭 βασικά έκλαψα 😐

Να κάνετε vote εαν κλάψατε και εσείς 😭

Να κάνετε comment τι σας άρεσε πιο πολυ 😭

Η καβουρομαμα σας 🦀

Dancing under the stars H.S.Where stories live. Discover now