*Emily's P.O.V*
Η πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου μέχρι τωρα έρχεται.
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και ανεβαίνω πανω στις πουέντ μου κάνοντας ενα μικρό ζέσταμα.
Ακούω το γνώριμο πια κομμάτι της εισαγωγής κοιταω απέναντι στα παρασκήνια τον παρτενέρ μου του χαμογελάω πρώτα και με ενα μεγάλο πήδημα μπαινω στην σκηνή.
Κλείνω τα ματια μου και απολαμβάνω τα λιγα δευτερόλεπτα που μου έχουν μείνει πανω στην σκηνή.
Ειναι τοσο όμορφο συναίσθημα, ενα απο τα πιο όμορφα που υπάρχουν στον κόσμο.
Η μουσική τελειωνει, ο παρτενέρ μου πιάνει το χέρι μου και με συγχρονισμένα βήματα προχωράμε προς το μπροστινό μέρος της σκηνής.
Κάνουμε μια ταυτόχρονη υπόκλιση και μένουμε για μερικά δευτερόλεπτα κοιτώντας τον κόσμο ο οποίος μας χειροκροτάει ενθουσιασμένος.Συνεχίζουμε με μερικά βήματα προς τα πισω και φεύγουμε μαζί προς την είσοδο που είχα βγει εγω μερικά λεπτά πιο πριν.
[...]
Αγκαλιάζω τον Niall τοσο σφιχτά, στα χείλη μου βρίσκεται κολλημένο ενα χαμόγελο, είχε καιρο να εμφανιστεί.
"Ήσουν εκθαμβωτική" μου λεει για πέμπτη φορά γελώντας
"Μα και εσείς κύριε Niall είστε ενας κούκλος σήμερα" του λέω κοιτώντας για Τετάρτη φορά γύρω το καμαρίνι μου μήπως εχω ξεχάσει κατι.
"Επρεπε να ειμαι αφου θα κυκλοφορούσα σήμερα με μια τοσο όμορφη κοπέλα σαν και εσάς δεσποινίς Brown" μου απανταει σοβαρός και εγω γελάω δυνατά.
Το τηλέφωνο του ξαφνικά χτυπάει αφου πρώτα μου κανει νόημα με τα δάχτυλα του πως θα επιστρέψει σε λιγάκι βγαίνει απο το δωμάτιο μιλώντας.
Κάθομαι ξανα στην καρέκλα και περιμένω την πανεμορφοτερη πατάτα του κόσμου χτυπώντας ρυθμικά τα δάχτυλα μου στο τραπέζι.
Η πόρτα τρίζει λιγάκι και μετα ανοίγει. Μεσα μπαίνει ο μονος άνθρωπος που δεν περίμενα ποτε να δω.
"Harry;;" λέω κοιτώντας τον σοκαρισμένη.
Χωρις να σκεφτώ τίποτα τρεχω προς το μέρος του και πέφτω στην αγκαλιά του, εκείνος με κρατάει σφιχτά.
Κάνω μερικά βήματα πισω και τον κοιταω απο πανω μέχρι κάτω.
"Αδυνατισες" λεμε ταυτόχρονα και μετα γελάμε
"Τι κανεις εδω;;" τον ρωταω γεμάτη απορία.
"Στο είχα πει πως θα έρθω" μου λεει και εγω χαμογελάω στην ανάμνηση του να μου λεει "Θα κάθομαι στην πρώτη σειρά και θα σε βλέπω να χορεύεις μόνο για εμένα"
"Ναι σωστά απλά δεν περίμενα να έρθεις μετα τα τελευταία γεγονότα" του λέω και εκείνος αμέσως κοιτάει κάτω. Δαγκώνω το εσωτερικό απο το μάγουλο μου για να μην κλάψω ξανα μπροστά του.
"Θέλω να μιλήσουμε σχετικά με αυτο" λεει και εγω γνέφω ξαφνικά η πόρτα ανοίγει και μεσα μπαίνει ο Christian.
Έρχεται αμέσως προς το μέρος μου και με αγκαλιάζει ο Harry τον κοιτάει έξαλλος.
"Συγνώμη μήπως διέκοψα κατι;;" μας ρωτάει
"Οχι οχι εγω φεύγω" λεει και ξεκινάει να περπατάει προς την πόρτα
"Εμ Christian θέλω να μιλήσω λιγο μαζί του ίσως θα μπορούσες ξέρεις να φυγεις;;" του λέω και εκείνος αμέσως σκοτεινιάζει και φευγει χωρις να πει κουβέντα.
"Δεν χρειάζονταν να διώξεις το αγόρι σου για εμένα απλά συγχαρητήρια ήθελα να σου πω ήσουν καταπληκτική" μου λεει και γελάω
"Το ποιο μου;;" τον ρωταω συνεχίζονταν το γέλιο μου
"Το αγόρι σου;;" με ρωτάει μπερδεμένος
"Οχι βέβαια ήμαστε μόνο φίλοι" του λέω και εκείνος με κοιτάει μπερδεμένος
"Μααα.." προσπαθεί να πει μα τον διακόπτω
"Συνεχίσαμε την υποτιθέμενη σχέση μας γιατί τα πραγματα και για εσενα και για αυτόν πήγαιναν όλο και καλύτερα" του λέω και εκείνος γνέφει
"Τότε Emily;;" μου λεει ενω με πλησιάζει και εγω γνέφω
"Τι;;" τον ρωταω.
Η απάντηση του δεν θα μπορούσε να ειναι καλύτερη τα χείλη του ακούμπησαν τα δικά μου μετα απο αρκετό καιρο. Οι γλώσσες μας ενώθηκαν μετα απο καιρο. Ήταν ενα φιλί που χρειαζόμασταν και οι δυο..
Heyyyy καβούρια 🦀 Έχουν μείνει αλλα έξι κεφάλαιο και μετα τελος... 👋👋👋👋👋
Να κάνετε vote comments εαν θέλετε (θέλετε!) ❤️
-Η καβουρομαμα σας 🦀
KAMU SEDANG MEMBACA
Dancing under the stars H.S.
Fiksi PenggemarΠως θα σου φαινόταν εάν ξυπνούσες μια Κυριακή για να φας με την οικογένεια σου κρέπες αλλά τελικά θα φτάσεις να χορεύεις με ένα συγκρότημα που μισείς;; Λοιπόν αυτή είναι η ζωή της Emily #3 in fanfiction