ΕΊΚΟΣΙ ΤΈΣΣΕΡΑ

724 124 43
                                    

"I'm in love with you and all these little things" λέω στον Harry καθώς έρχεται προς το μέρος μου.

Όταν το ακούει χαμογελάει λιγο ίσα ίσα για να φανούν τα πανέμορφα λακακια του και ξαπλώνει πανω μου. Νιώθω την γνώριμη πια φωτιά να φουντώνει κάτω απο το δέρμα.

Τα χέρια του τυλίγονται γύρω απο το σώμα μου και με μια κίνηση του βρίσκομαι εγω απο πανω του.

Πλησιάζω το πρόσωπο μου στο δικο του και αυτός κολλάει τα χείλη του πανω στα δικά μου, δίνοντας μου ενα μικρό πεταχτό φιλί και άλλο ενα, και ακόμη ενα και στο τέλος πολλά πολλά μικρά φιλία.

Σηκώνομαι απο πανω του και κάθομαι στο κρεβατι μας οκλαδόν και το ίδιο κανει και αυτός.

"Άλλο ενα;;" Λέει και μου κλείνει το μάτι

"Θα μας δουν ειναι όλοι μπροστά"

"Δεν με νοιάζει" λέει και ορμάει πανω στα χείλη μου. Νιώθω την γλώσσα του να προσπαθεί να ανοίξει ενα κενό ανάμεσα στα χείλη μου και τα χέρια του να τυλίγονται γύρω μου.

"Styles" φωνάζει ο Brand "Μπροστά τώρα και οι δυο" φωνάζει ακόμα πιο δυνατά και νιώθω ότι το αίμα μου έχει σταματήσει να κυκλοφορεί στο σώμα μου.

Μου πιάνει το χέρι και περπατάμε οι δυο μαζί μέχρι το μπροστινό μέρος που βρίσκεται μια μικρή τραπεζαρία. Καθόμαστε και οι δυο δίπλα δίπλα και κάτω απο το τραπέζι μου κρατάει το χέρι ακόμα σφιχτά δεν το έχει αφήσει ουτε λεπτό.

"Τι ειναι αυτά;;" Μας φωνάζει και δείχνει προς το μέρος μας

"Μιλά πιο ήρεμα" τον προειδοποιεί ο Harry για πρώτη φορά

"Τι καμώματα ειναι αυτά την φιλάς μπροστά μας εδω μπροστά στα ματια μας μέσα στο λεωφορείο θες πάλι τα ίδια μπλεξίματα;;" Φωνάζει

"Δεν με νοιάζει Brand την αγαπαω με αγαπάει και θελουμε να είμαστε μαζί, είμαστε νέα παιδιά ερωτευμένα δεν βρίσκω κάτι κακό σε αυτο;;"

"Παιδιάστικες σαχλαμάρες δεν ξέρετε τι σημάνει καν αγάπη και το κακό ειναι πως εδω στην ζώνη που εισαι πια ολα στήνονται για το χρήμα" φωνάζει και κοιτάει προς το μέρος μου

"Επιτρέψτε μου να σας πω πως ξέρουμε πολύ καλα τι ειναι και αυτά που εσείς αποκλείετε σαχλαμάρες για εμάς ειναι σημαντικά" μιλάω απειλητικά για πρώτη φορά σε αυτόν τον άνθρωπο εάν μπορεί κάποιος να τον αποκαλέσει άνθρωπο.

"Μάζεψε την σε παρακαλώ" λέει υποτιμητικά στον Harry

"Ποια ειπες να μαζέψουν ρε" λέω προσπαθώντας να σηκωθώ αλλα ο Harry με κρατάει κάτω. "Που μα σε μαζέψουν εσένα τέσσερις" λέω ψυθίριστα

"Σε ποιον μιλας ετσι" λέει και χτυπάει το χέρι του στο τραπέζι

"Να ηρεμήσουμε λιγο" λέει ο Harry και με τον ενα χέρι μου τρίβει την πλάτη ενω το άλλο βρίσκεται στην αρχική του θέση, με κρατάει.

"Καλώς πηγαίνετε τώρα διακριτικά και θα δούμε τι θα κάνουμε στο μεγάλο συμβούλιο" λέει και εμείς σηκωνόμαστε και φεύγουμε χωρίς να του πούμε λέξη.

Ο Niall με τoν Liam και τον Louis  ειναι καθισμένοι σε μια γωνία ξεχωριστή ο καθένας και μιλάνε με τις κοπέλες τους  με μηνύματα στο τηλέφωνο ενώ ο Zayn μιλάει στο face time με οικογένεια του.

"Niall με ποιον μιλας" λέω και κάθομαι δίπλα του

"Με μια κοπέλα" λέει χαμογελαστός

"Με ποια;;" Ρωτάω εγω περίεργη

"Με μια τώρα δεν την ξέρεις Οοο" παραπονιέται

"Καλα μην με σκοτώσεις και όλας" λέω και απομακρύνομαι.

Heyyyy καβούρια μου 🦀 τι κάνετε;; Ανέβασα κεφάλαιο εαν και δεν το σκόπευα γιατί πήγαμε θέση #15 δεν το πιστεύω πραγματικά κατέβαινα για μα δω την θέση μας και οταν το είδα δεν ξερω πραγματικά χαίρομαι τοσο πολυ σας ευχαριστω που τοσο καιρο με στηρίζεται και το κάνετε ακόμα σας αγαπαω καβούρια μου ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Dancing under the stars H.S.Onde histórias criam vida. Descubra agora