ΣΑΡΆΝΤΑ ΟΧΤΏ

443 99 20
                                    

"Καλημέρα μωρό μου" ψυθίριζω καθως σηκώνομαι απο το κρεβατι μας και κατευθύνομαι προς το μπάνιο.

Πλένω το πρόσωπο μου κοιταω το είδωλο μου στον καθρέφτη, ταλαιπωρημένη με κόκκινα πρησμένα ματια και τεράστιους μαύρους κύκλους.

"Οο ξεχασα πως δεν εισαι εδω" ψυθίριζω ξανα

Πλένω γρηγορα τα δόντια μου και κατεβαίνω στην ντουλάπα.

Μόλις μπαινω μεσα το άρωμα του, το γλυκό άρωμα που μύρισα κάθε μέρα γεμιζει το κορμί μου.

Σχεδόν το νιώθω πισω μου, κοντα μου, να τρίβει την πλάτη μου και να προσπαθεί να με χαλαρώσει.

Μα δεν ειναι πια εδω.

Αχ Emily σύνελθε επιτέλους.. Δεν μπορω θα ήθελα να ειμαι ξαπλωμένη σε ενα κρεβατι μέχρι να ξανα γυρίσει.

Δεν μπορω.

Φοράω ενα μαύρο κολάν με ενα μαύρο, απλό φούτερ, βάζω τα παπούτσια μου αρπάζω την τσάντα μου και φεύγω οσο πιο γρηγορα μπορω απο αυτο το σπιτι.

Τεράστιο σπιτι για μόνο έναν άνθρωπο.

Ανεβαίνω πάλι γρηγορα στο αυτοκίνητο του στην θέση του οδηγού.

Πρώτη φορά στην θέση του οδηγού.

Εαν συνεχίσω να σκέφτομαι ετσι θα πέσω σε κατάθλιψη..

"Καλημέρα" μου λεει ο Christian όπως πάντα κρατωντας δυο καφέδες και καθισμένος στον ίδιο τοίχο

"Καλημέρα" του λέω και εγω και ανεβαίνω όπως πάντα τα σκαλιά

"Θα μου δώσεις τον έναν" του λέω αναφερόμενη στον καφέ

"Αλήθεια; Θες καφέ; Ποτε δεν πίνεις;" Με ρωτάει ξαφνιασμένος και εγω γνέφω.

Μετα απο μια κουραστική όπως πάντα πρόβα κατέβηκα τα σκαλιά μαζί με τον Christian και παρατήσαμε μαζί μέχρι το πάρκινγκ

"Θες να παμε για φαγητό η κάτι τέτοιο;; Εκτός και εαν έχεις κανονίσει" με ρωτάει τρίβωντας το εσωτερικό της παλάμης του

"Εμ οχι σήμερα συγνώμη κάποια αλλη μέρα" του λέω και μπαινω μεσα στο αυτοκίνητο.

Ολα μοιάζουν το ίδιο η ιδια καθημερινή ρουτίνα μα δεν ειναι.

Λείπει αυτός.

Καθόμουν στο καναπέ βλέποντας τηλεόραση οταν ενα μήνυμα απο τον Harry ήρθε. Χωρις να ξερω τι ειναι χαμογέλασα πήρα μια βαθιά ανάσα και το άνοιξα ήταν ενα βίντεο.

"Γεια σου μωρό μου τωρα βρίσκομαι στο λεωφορείο δεν ξερω που παμε ειμαι πολυ κουρασμένος και μου λείπεις πολυ το ξερω πως το εχω πει ήδη εκατομμύρια φορές αλλα μου λείπεις αγάπη μου!! Θα τα ξανα πούμε σε λιγο σε αγαπαω" λεει το εγω δει πανω απο δέκα φορές.

Και οχι δεν κλαίω μην το λες αυτο σταματά ειπα δεν κλαίω...

Φαίνεται κουρασμένος, εξαντλημένος και εκείνος τα ματια του ήταν κόκκινα ελπίζω ολα να ειναι καλα..

"Γεια σου μωρό μου ξανα απλά μου λείπεις και σε αγαπαω" στέλνεις και ενα δεύτερο βίντεο και ξεκάθαρα μπορω να ακούσω στην φωνή του πως πριν έκλαιγε..

Εγω: Εισαι καλα αγάπη μου;; Του στέλνω γρηγορα ενα μήνυμα και μετα σκουπίζω τα δάκρυα μου η απάντηση του δεν αργεί να έρθει
My daddy: Ναι ειμαι μια χαρά απλά κουρασμένος θα κοιμηθώ μαλλον σε λιγο..
Εγω: Σίγουρα;;
Εγω: Harry;;
Εγω: Μαλλον κοιμάσαι;; Όνειρα γλυκα

Καβούρια 🦀 ορίστε πάρτε και αυτο η Emily ειναι χάλια ψυχολογικά η άχαρη 😓 λοιπόν μην ξεχνάτε vote and comment 🌊🌊🌊🌊🌊

Dancing under the stars H.S.Onde histórias criam vida. Descubra agora