ΤΡΙΆΝΤΑ ΤΈΣΣΕΡΑ

580 110 44
                                    

Γαμωτο σήμερα ήταν η τελευταία συναυλία και τώρα πια πετάμε, δεν θέλω να τελειώσει ετσι.  Ήμουν κάθε μέρα με αυτα τα τρέλα αγόρια και τώρα θα γυρίσω πισω στο Μάντσεστερ. Έχουμε περασει τος.. Emily ξυπνά! Τι ειναι αυτοί οι μελοδραματισμοί;; Οσο πας γίνεσαι και χειρότερα. Μου θυμίζει η γλυκιά τσιριχτή φωνή που κάτοικει στο κεφάλι μου.

"Και τώρα τι;;" Λέω στον Harry καθώς κοιτάω κάτω.

"Τι;;" Με ρωτάει ξανα και αυτός καθώς βγάζει φωτογραφίες απο το παράθυρο του αεροπλάνου

"Τι θα κάνουμε ρε Harry;; Εγω θα γυρίσω πισω σπιτι και εσυ θα έχεις τις δουλειές σου" του εξηγώ τι κυριαρχεί στο κεφάλι μου εκείνος δεν κανει καν τον κόπο να με κοιτάξει

"Εγω σου μιλαω οχι η φωτογραφική" του λέω καθώς πιάνω με το χέρι μου το πιγούνι του και το γυρνάω προς το μέρος μου.

"Δεν καταλαβαίνω τι λες" μου απαντάει γελώντας "αντε αντε τώρα κάτσε στην θέση σου θέλω να κοιμηθώ" συνεχίζει γελώντας, πολυ καλα Harry μου θα τα πούμε αργότερα σκέφτομαι καθώς κάθομαι στην θέση μου και βάζω τα ακουστικά μου.

Λίγα λεπτά πριν προσγειωθούμε μου άρπαξε το χέρι και με τράβηξε στην τουαλέτα. Εννοείτε πως εγω αντιστάθηκα με νύχια και με δόντια, κυριολεκτικά μιλαω και εννοείτε πως δεν κατάφερα κάτι.

"Πως κανεις ετσι παιδι μου να μιλήσουμε θέλω μόνο" μου λεει καθώς κλειδώνει την πόρτα του μπάνιου

"Την ευκαιρία σου την είχες πριν τώρα δεν γουστάρω εγω" λέω καθώς προσπαθώ να απελευθερωθω απο το δυνατό κράτημα του.

"Τι θες να κάνουμε;;" Με ρωτάει και εγω δεν του απαντάω βέβαια.

"Εγω λέω να τελειώσει εδω" λεει σοβαρός και σηκώνω το κεφάλι μου για να τον δω, δεν μπορεί να το εννοεί αυτο τώρα.

"Τι εννοείς;;" Ρωτάω και δαγκώνω το κάτω χείλος μου προσπαθώ να μην κλάψω. Δάκρυα μπείτε πάλι μεσα ειναι εντολή.

"Εγω λέω να χωρίσουμε δεν βλέπω να μπορούμε να κάνουμε κάτι" λεει ξερά. Οι λέξεις του ειναι βόμβες για την καρδιά μου δεν μπορεί να τελείωσε ετσι.

"Εισαι μαλακας" λέω σιγανά και ανοίγω την πόρτα της τουαλέτας.

Έχουμε πλέον φτάσει το μόνο που θα κάνω ειναι να παρω την βαλίτσα μου, να πάω σπιτι μου και μετα όλοι ξέρουμε τι θα γίνει. Αλλα μόνο οταν πάω σπιτι μου δεν θα του δώσω τέτοια ευχαρίστηση.Γαμωτο σήμερα ήταν η τελευταία συναυλία και τώρα πια πετάμε, δεν θέλω να τελειώσει ετσι.  Ήμουν κάθε μέρα με αυτα τα τρέλα αγόρια και τώρα θα γυρίσω πισω στο Μάντσεστερ. .

Heyyyy καβούρια 🦀 τι κάνετε;; Ορίστε ακόμα ενα κεφάλαιο τι χαρακτήρα εχει τελος πάντων αυτός ο άνθρωπος;; Τι πιστεύετε πως ειναι πισω απο την τρελή συμπεριφορά του;;😏😏😏😏😏

-Η καβουρομαμα σας 🦀

Dancing under the stars H.S.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora