ΕΊΚΟΣΙ ΕΠΤΆ

725 113 46
                                    

Αυτη η εβδομάδα στο Las Vegas πέρασε τοσο γρήγορα δεν κατάλαβα ποτε έκαναν τρεις συναυλίες ή ποτε πήγαν σε δυο τηλεοπτικές εκπομπές ή τις αντιδράσεις των fans.

Εχω γύρει το κεφάλι μου στο ώμο του Harry και κοιμάμαι ξαφνικά νιώθω τον Zayn να τον σπρώχνει ελαφρά και μετά να τον ρωτάει "Την αγαπάς ετσι;" Ο Harry με φιλάει πρώτα απαλά στα μαλλιά και έπειτα απαντάει "Είναι τα πάντα για εμένα"

"Τι εγινε;; Φτάσαμε;;" Ρωτάω νυσταγμένα, τρομαγμένη και σηκώνομαι

"Οχι μωρό μου ειναι νωρίς ακόμα κοιμήσου" λέει με τοποθετεί στην αγκαλιά του και ύστερα με φιλάει στο μέτωπο "Όνειρα γλυκά πριγκίπισσα μου "

[...]

"Δεν μπορώ να πιστέψω ακόμα πως θα περάσω τα γενέθλια μου στο Los Angeles ειναι ενα όνειρο μου. " Σκέφτομαι καθώς κοιτάω έξω απο το παράθυρο του ξενοδοχείου μας.

"Τι σκέφτεσαι μωρό μου;;" Λέει ο Harry και τυλίγει τα χέρια του γύρω απο την μέση μου.

"Απλά κοιτούσα έξω ειναι πανέμορφα" λέω και αυτός γνέφει.

"Λοιπόν τι θες να κάνουμε αύριο μετά την συναυλία και πριν;;" Με ρωτάει καθώς ξαπλώνει στο κρεβατι

"Ότι κάνουμε πάντα" λέω και ξαπλώνω δίπλα του.

Σηκώνεται απότομα και με κοιτάει μεσα στα ματια σοβαρός "Τι λες; Είναι τα γενέθλια σου θα γίνεις δεκαεννιά μικρή μου κάτι πρέπει μα κάνουμε"

"Δεν ξερω μου φτάνει να είμαστε μαζι" λέω, τον αγκαλιάζω και τον φιλάω στο πιγούνι

"Καλα θα τα κανονίσω εγω" μου ανακοινώνει καθώς τα χέρια του πιάνουν το πισω μέρος των μηρών μου και με σηκώνει ενω τα πόδια μου τυλίγονται γύρω απο το σώμα του.

Μπλέκω τα δάχτυλα μου στα μαλλιά του και ακουμπάω τα χείλη μου πάνω στα δικά του καθώς εκείνος περπατάει ξανά προς το κρεβατι μας.

Ξαπλώνει πρώτα εμένα και ύστερα ξαπλώνει και αυτός απο πανω μου χωρίς το φιλί μας να διακοπεί ουτε για ενα λεπτό.

"Θα ειναι τα καλύτερα γενέθλια που έχεις περασει ποτε, κατάλαβες μικρή;" Λέει με σοβαρό ύφος και εγω αμέσως γελάω και όταν καταλαβαίνω ότι ειναι σοβαρός γνέφω.

Dancing under the stars H.S.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang