"Σε δέκα λεπτά προσγειωνόμαστε στο Παρίσι παρακαλώ δέστε τις ζώνες σας" ακούω τον πιλότο να λέει. Πο πο πως πέρασε η ώρα σε όλη την διάρκεια έπαιζα την ωραία κοιμωμένη.
Παρίσι πάντα ήθελα να έρθω στο Παρίσι, κρέπες, κρουασαν ένας επίγειος παράδεισος με περιμένει.
Ξέχασα τον Harry αλλά δεν φάνηκε να τον απασχολεί και πολύ αφού όπως πάντα έκανες χαζαμαρες με κάποιον από το γκρουπ, την πάντα ή γενικότερα κάποιον από όλη την ομάδα.
Μπαίνουμε στο λεωφορείο μας, πάλι σε λεωφορείο τι ωραία. Μας κάνουν ένα μίνι τουρ γύρω στο Παρίσι και κατεβαίνουμε στα πιο βασικά όπως τον Πύργο του Άιφελ και πάμε στην αρένα όπου θα γίνει η συναυλία για μια γρήγορη πρόβα.
Μόλις τελειώνει η πρόβα και τα αγόρια δοκιμάζουν ρούχα και ετοιμάζονται εγω βρίσκω την ευκαιρία να πάρω έναν ακόμα σύντομο υπνάκο.
Ναι για όποιον δεν κατάλαβε αγαπάω το φαγητό και τον ύπνο και σε ποιον δεν αρέσουν όμως;;
Ο Paul μου είπε πως σήμερα πρέπει να είμαι ξανά στην άκρη της σκηνής όποτε κάθομαι εκει και τους περιμένω να ξεκινήσουν.
Το μόνο που σκέφτομαι ειναι τα πυροτεχνήματα και πως θα τα αποφύγω αλλά οχι, ξεκινάνε όσο το σκέφτομαι.
Κλείνω με τα δάχτυλα μου τα αυτιά μου και νιώθω ξανά τα χέρια του Harry γύρω μου. Γυρνάω να τον δω και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο τον κοιτάω παραξενεμενη και μου κάνει νόημα πως θα μου εξηγήσει μετά.
Αμέσως μετά την συναυλία τρέχουμε όλοι στο λεωφορείο πρέπει να φτάσουμε στην Μαδρίτη.
Στο λεωφορείο ο Zayn πήγε αμέσως για ύπνο, ο Niall για φαγητό, ο μπαμπάς του κρουμπ κάθονταν στο τηλέφωνο και μιλούσε με την κοπέλα του και ο Louis νομίζω το ίδιο. Ενώ εγω είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου και ο Harry κάθεται πάνω από το κεφάλι μου σαν τον χάρο. Ο Harry ο χάρος.
"Ναι;;" Λέω, σηκώνομαι και εκείνος ξαφνικά με ξανά φιλάει αλλά αυτή την φορά στα χείλη.
Heyyyyy καινούργιο κεφάλαιο πως σας φάνηκε το τελευταίο κομμάτι;;; Εμένα μου άρεσε πάντως επίσης αυτο το εξώφυλλο που εχω σήμερα το έφτιαξε η styleswifestfu ευχαριστώ πολύ!! Λοιπόν όπως πάντα μην ξεχνάτε vote and comment 🦀🦀🦀🦀🦀🦀 Γεια σας καβούρια 😂
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dancing under the stars H.S.
FanficΠως θα σου φαινόταν εάν ξυπνούσες μια Κυριακή για να φας με την οικογένεια σου κρέπες αλλά τελικά θα φτάσεις να χορεύεις με ένα συγκρότημα που μισείς;; Λοιπόν αυτή είναι η ζωή της Emily #3 in fanfiction