Bölüm 16:US

149 18 19
                                    

Bu bölümü yazmakta cidden çok zorlandım. Ama çok sevdiğim knklarım Begüm ve Nesrin'in tüyolarıyla güzel bir bölüm yazdığıma inanıyorum. İlham perilerime teşekkür ediyorum.

Şu anki kapak için de yeni knkma teşekkürler.^^

 Bir bilinmezliğe sürükler hayat seni, tutunacak dal ararsın bulamazsın. Kırmızıya boyarsın odanın duvarlarını, siyaha boyarsın zihninin duvarlarını. Karanlığa hapsolur bir kırmızı ararsın.Önce mavi geçer hayatından sonra turuncu. Bir miktar mor çok az da sarı. Her biri gidişinde biraz daha siyah bırakır sana. En son kırmızı uğrar durağına sabah olmasın güneş çıkmasın istersin.Sonra siyah ve kırmızının hayatına bir renk daha girer.Gri...Siyah gelmesin ister, girmesin ister hayatlarına ama gelip yerleşir yaşamlarının merkezine. Siyaha mı karışacak kırmızı ? Yoksa gri ile mi kalacak ilelebet...

Kaç dakikadır aynı pozisyondayız bilmiyorum ama Usalp hiç hareket etmeden öylece bana sarılıyordu. Kendimi geri çekmeye çalışınca Usalp kıpırdanarak buna engel oldu.

Uzun bir süre daha öyle kaldık. Yine bu anı bozan ben oldum.

"Bir sorun mu var?" 

Aslında bunu sormam anlamsızdı. Adam biraz önce sevgilisiyle kavga etti. Peki daha sonra neden onun peşinden gitmek yerine bana sarıldı? kollarını benden çekerek ifadesiz bir şekilde yüzüme baktı.

"Ne sorunu?"

Ne sorunu mu? Gerçekten bir kaç dakika öncesi yaşadıklarını unutmuş muydu?

"Sevgilinle yaşadığınız tartışmadan bahsediyorum."

Kaşları olabildiğince çatılmıştı.

"Sevgili?"

Sesindeki soru işaretleri de neyin nesi?

"Evet, Sevgilin Nisan."

Yüzündeki ifadenin yumuşadığını kaşlarının kavislenmesinden ve dudaklarının titremesinden anlayabilmiştim.

"Bunu da nereden çıkardın?"

Ne yani şimdide benden mi saklıyor. Benim yerimde kim olsa anlar sevgili olduklarını.

" Bir yerden çıkartmadım. Benim yerimde kim olsa anlardı bence?"

Başını hafif bir şekilde sağa sola sallayarak konuştu.

"Nisan sevgilim değil. "

Nasıl yani? Peki sabahtan beri aralarındaki samimiyet.Usalp'in evinde kalması. 

"Henüz sevgili değiliz mi demek oluyor bu?"

"Selis ben kimseyle sevgili olmam. Sevgilim deyip birkaç güzel söz haftada üç dört buluşmayla yetinmem. Ben sevdiğim kadını yaşarım sen bilmesen de her anını seninle yaşarım."

Nisan ile sevgili olmadığı gerçeği neden içimde bir şeyler olmasına sebep oluyor bilmiyorum. Ama Usalp'in sevdiği kadının gerçekten şanslı olacağını adım kadar iyi biliyorum. 

"Sevdiğin kadın nasıl düşünür bilmiyorum ama bence çok şanslı olacak ."

Koltukta oturduğum için bacaklarım Usalp'e doğru sarkık duruyordu. Usalp ellerini dizlerime koyarak okşadı.

"Sen karar ver şanslı mısın, değil misin?"

Bu da ne demek? Usalp neden daha açık konuş muyorsun? Ben cevapsız kalınca Usalp devam etti.

" Hadi kalk kahvaltı yapalım. Daha sonra seni okuluna bırakacağım."

Okul deyince aklıma Didar geliyor. Her gün sevgilisi Bulut ile neler yaptığını anlatırdı. Bu çifti hep eğlenceli bulmuşumdur. Yaşadıklarını dinlerden insan kendini gülmekten alamıyordu. Peki neden bana ihanet edip Ata ile işbirliği yaptı? Bunu öğrenmek istemiyorum. Ben cesur bir kız değilim. Ve gerçekler beni korkutuyor.

BİLİNMEZLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin