13)souboj

1.3K 81 11
                                    

,,jen se ukaž " řekl kocour a postavil se do bojový pozice.
,,ha ty ani nevíš čeho jsem schopen" řekl nasupěně Lišaj a začal točit svou holí po pár vteřinách se objevilo miliardy bílích i černý motýlků

Mezitím pohled Marinette

,,jsem úplně na dně všechno mě bolí. Kocour zjistil moji identitu ale vlastně to vědí teď všichni. Kocour mi před pár minutami hodil náušnice Berušky držím je v ruce . Tikki?? Ta sedí a jen pozoruje cu se tu odehrává.
Nejradši bych na všechno zapomněla. Rozdrtila bych ty náušnice nechci být beruška zničilo mi to život. Jak já tak i Kocour bojujeme o život. Musím se schopit musíme porazit zlo." vstala jsem ani nevim jak a nasadila náušnice. cítila jsem jemný pocit energie.

...

,,tikki tečky" už tu stála zas ta hrdinská Beruška.
Koucour zatím bojoval s Lišajem , jelikož Lišaj má silný zbraně tak vyhrával.
,,Tak co Lišaji těšíš se na porážku" řekla Beruška oba dva se otočili. Totiž ani jeden z nich nezbystřil že se proměnila.
,, ne Beruško na boj si moc slabá" řekl starostlivě Kocour měl pravdu ona se sotva držela na nohou.
,, ne to zlo musím zničit ikdyby to byla poslední věc co udělám" řekla.
,,to snad nemyslí vážně. Ona se chce obětovat tak to nedovolím to nikdy" řval si Kocour v hlavě.

,, jen pojďte. Pojďte ať vás zničím" řekl zlověstně Lišaj
kocour i Beruška se rozeběhli, ale než stačili zautočit tak Lišaj zmizel dýmu.
,,co? On zmizel." Řekla Beruška.
,, no to je teda boj asi se nás lekl" zahihňal se kocour.
,, čí víc nám hrozí nebezpečí tím víc máš naladu na vtípky" řekla Beruška a podívala se na Kocoura.
,, nechceš s něčím pomoct Lišaj ti hodně ublížil."
,, ne díky , ale už půjdu"
,, dobře tak tě alespoň doprovodim a můžeme se sejít večer?"
,, no dobře tak v 21:00 na eiffelovce"
Kocour doprovodil Berušku až k domu kde se rozloučili.
jako marinette vešla do pekárny.
,, Marinette si v pořadku??"ptala se s pláčem Sabina.
,,pojď půjdu ti to všechno ošetřit" dodala. Po důkladném ošetření Marinette únavou usla.

U Adriena

Kocour přistál ve svém pokoji a proměnil se.
,, Takže to celou dobu byla Marinette?"
,, no asi jo sám si viděl" řekl v klidu Plagg a sednul si na noční stolek.
,, jak to že jsem si toho nikdy nevšimnul ldyť sleduj její strašně podobná." Začal Adrien.
,, někdy i ty nejbližší nerozeznáš. Hele ona tě taky nepoznala tal co řešíš." Řekl
,, to je vlastně pravda. Dneska večer se sejdeme na eiffelovce a já jí to řeknu"
,, co jí řekneš. A dej mi camembert mám hlad."
,, no co bych jí asi mohl říct...no přeci že jsem černý Kocour trdlo." Řekl a podal Plaggovi kus sýra.
,, aha a si si jistý že jí to chceš říct"
,, naprosto , ale ještě nevim jak"

U Marinette

Probudila se až k večeru a sedla si.
,, Tikki?"
,, Marinette jak ti je?" Zeptala se ustaraně Tikki.
,, už je to lepší"
,, a nebolí tě něco abys neměla něco zlomenýho"
,, ne Tikki je to jen pár modřin neboj bic mi není a co tobě??"
,, já jsem v pořádku o mě se neboj"
,, dneska se máme ještě sejít zněl docela vážně tak jsem zvědavá co mi chce říct"
,, třeba ti bude chtít říct jeho identitu když už ví tvojí."
,, noo já nevim jestli to chci vědět co když se známe, ale já nevim jestli to chci vědět co když je to někdo koho nesnášim"
,, Marinette řekni mi jednoho kluka kterého vážně nesnášíš"
,, teď zrovna momentálně Adriena tomu jde jen o to aby zjistil kdo je Beruška a myslísi že se do něj zamiluje a budou si žít šťastně až dokonce"
,, ale co když je Adrien Černý Kocour co by si pak dělala" řekla Tikki. Nastalo trapné ticho.
,, no snad ne" prolomila to ticho Marinette.
,, ikdyž je mu tak podobný ne, ne a prostě ne Adrien není Kocour. Nemyslíš že by to bylo až moc náhod" dodala Marinette.
,, asi máš pravdu" řekla Tikki
,, kolik je vůbec hodin??"
,, 16:30"
,, nechceš něco k jídlu?"
,, jojo sušenku" zapískala Tikki Marinette teda otevřela skřínku a podala jí sušenku.

20:30

,, Tikki už by jsme měli pomalu vyrazit nemáme to zrovna k Eiffelovce nejblíž"
,, dobře tak můžem jít"
,, Tikki Tečky" jako Beruška se vyhoupla na střechu jo-jo ani moc nepoužívala užívala si noční Paříž. Když dorazila Koucor tam ještě nebyl a tak si sedla na zábradlí a pozorovala hvězdy.
Nejednou někdo dopadl za ní. Otočila se a ....

Ahoj moc se omlouvám tento díl měl vyjít už včera , ale vypadla elektrika (na celý den) nevim proč  ,  ale doufám že se na mě moc nezlobíte.

Doufám že se vám další část příběhu líbila za hvězdičku a komentík moc děkuju.

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka

Má Lady Řekni Kdo JsiKde žijí příběhy. Začni objevovat