19)život nebo smrt

794 51 0
                                    


,,...schop se akumu,  schop" bouchnul Lišaj o zem.

V tom se v Kocourově ruce začala krabička nebezpečně třást.
,,C-co? "Zakoktal Kocour vylekaně.
,,Tohle je můj milí kocourku odplata. " jen co to dořekl tak se krabička rozdrtila pod náporem síly ze vnitř, a akuma co v ní byla schovaná vylétla ven.  Všechno utichlo Kocour stál a nevěřícně koukal na akumu a pak zpět na Lišaje.

Lišaj zvedl svojí hůl a ukázal směrem na kocoura.  A akuma, která poletovala nad jeho hlavou se teď rychlostí blesku blížila ke Kocourovi.

U Marinette /Berušky 3.osoba

K Marinette se začala nebezpečně přibližovat hlava nestvůry .

Pohled Marinette/Berušky

Už byla hlava skoro u mě a tak jsem podnikla plán,  o kterým jsem vůbec nepřemýšlela.
Rychle jsem vstala a čekala až si mě hlava tý hrůzy všimne. 
Ani jsem nemusela dlouho čekat po pár vteřinách už se ke mě blížila.
,,Teď nebo nikdy ." řekla jdem si,, buď život nebo smrt" dodala jsme a kopla jsem nohou do hlavy .

V tu ránu nestvůra vyndala hlavu z jámy a silně zařvala.
,,Sarka, to je zlý, to je hodně zlý "
Řvala jsem si v hlavě hned poté,  když hlava zase začala strkat hlavu do jámy  a ještě u toho naštvaně funěla. 
Když si mě všimla, upřela na mě její rudě červený oči a přihmouřila je.

,,Nezabiješ mě mám tohle" řekla jsem a vytáhla jo-jo s kterým jsem začala točit.  V tak malém prostoru se to hodně špatně dělalo, ale já už byla vycvičená.
Hned se červené oči upřeli  na jo-jo a já nemrhala čase a začala jsem bojovat. Bylo to velmi obtížné nejen že jsem byla unavená jak kotě , ale všechno mě bolelo,  trápil mě Kocour kde je,  a ještě k tomu tu nebylo tolik místa .
Branila se ,ale já byla silnější zasáhla jsem ji mezi oči  , bylo mi ji líto, ale já se musela bránit přece jenom to bylo divoké zvíře.
Po chvíli usilující bitvě jsem konečně vyhrála a drak uháněl pryč.

Z vyčerpání jsem se svalila na studenou zem a přitáhla kolena k bradě a po chvíli jsem usla.

Pohled Adriena/Kocoura

Nemohl jsem tomu uvěřit on nějak schopil akumu stál jsem jak přikovaný , chtěl jsem utéct, ale nestihl jsem to.
Černá akuma mi vlétla do prstenu,  viděl jsem jak se mi zatemňuje mozek, hezké vzpomínky zmizeli,  na Berušku,  na Nejlepšího kamaráda Nina  , na třídu.
Cítil jsem jak se mi před obličejem vytvaruje fialová maska ve znaku Lišaje,  chtěl jsem se bránit,  nešlo to.

,,White Cat já jsem lišaj,  potřebuju od tebe pomoct,  pamatuješ na tu zrádkyni Berušku neslibovala ti náhodou že ti poví její identitu?  Já ti ji pomůžu potrestat a dokonce ji i zjistíš...  Bereš? " zeptal se z vesela Lišaj..

Ahoj,  dneska je tu kratší kapitola já vím,  a taky skoro o ničem.
Ale doufám že se vám líbila.

Když zanecháte hvězdičku budu moc ráda.

Tečky a tlapičky posílá luciiiinka 💎

Má Lady Řekni Kdo JsiKde žijí příběhy. Začni objevovat