,, A ještě to musím vyřešit z Adrienem ach jo proč jsem taková kráva kdybych nebyla včera tak nafoukaná bylo by to fajn"
,, no jo Marinette "
,, Marinette už pojď. už víš co řekneš Alye?"
,, ne dám na svůj instink"
,, no tak to jsem zvědavá"
,, Tikki schovej se jdeme"V parku
,, Ahoj Alyo jsem ráda že jsi přišla."
,, Ahoj" odsekla Alya.
,, já...no jak bych začala... chtěla bych se ti omluvit za ten včerejšek. Byla jsem zlá možná i víc."
,, možná??" Ušklíbla se Alya.
,, určitě. Prosím nezlob se na mě. Přehnala jsem to a teď toho lituji. Nechci ztratit svojí nejlepší kamarádku jen kvůli jedné hádce který lituju. Prosím odpusť." řekla Marinette.
Alya chvíli na ni civěla a vztřebávala to co jí Marinette řekla , ale zachvíli se vzpamatovala.
,, Mari... chápu tě každýmu někdy přetečou nervy , ale stejnak."
,, Ale já s tím nic teď neudělám co se stalo to se stalo. Tak mi alespoň dovol tě pozvat na oběd." Řekla smutně Marinette a koukla se do země.
,, Dobře odpouštím ti , ale na oběd jdu." Řekla Alya veseleji.
,, děkuji Alyo" zavískla Marinette a začala objímat svojí kamarádku.
,, dobře Mari a teď mě prosím přetaň dusit." Řekla přidušeně Alya.
,, jejda promiň."
,, a co Adrien jak němu se omluvíš" zeptala se Alya když si sedly na lavičku.
,, no to ještě nevim."
,, Mluvil tu někdo o mě" řekl Adrien a stál před lavičkou.
,, no Marinette a můžeš začít." Řekla Alya a drkla do Marinette.
,, S čím může začít?" zeptal se nervózně.
,, Ale o ničem Alya jen..."
,, Marinette" zvedla hlas Alya. A ukázala na něj.
,, ne teď ne."
,, a Kdy za rok?"
,, ne prosím přestaňte. Zase se budete hádat kvůli mě," vkročil do rozhovoru Adrien.
Obě se na něj podívaly.
,, promiň." Řekla Marinette.
,, co za co?"
,, za ten včerejšek. Prosím odpusť."
,, ne ne Marinette to je v poho to co se ti stalo předvčerejškem... chápu to." řekl Adrien sedl si vedle ni a zvedl ji hlavu aby ji viděl do očí.
,, děkuju že jste mi oba odpustili" řekla Marinette a usmála se.
,, nechce te na oběd?"
,, já už pozvala Alyu."
,, to nevadí já vás zvu obě tak jdem?"
,, Jasně viď Mari"
,, no dobře."Oběd
,, tak co si dáte" zeptal se Adrien.
,, já si dám Římský salát." Řekla Marinette.(je vážně moc dobrý)
,, no a já si dám kuřecí špíz" řekla Alya a zavřela knihu.
,, dobře" Adrien obědnal jídlo. Za půl hodiny ho dostali. když ho všichni snědli tak Adrien zaplatil.
,, Hele já se omlouvám , ale mamce jsem slíbila že ji pomůžu s vybraním dárku. Tak čau." Řekla Alya a odešla.
,, Díky za všechno" řekla Mari.
,, ale to nestojí za řeč"
,, ale jo stojí"
,, hmm tak já asi půjdu taky domu tak pozítříve škole Ahoj." Řekla Marinette
,, ahoj Mari" zamávali si a každý šel svou cestou.Doma u Marinette
,, no vidíš Marinette dopadlo to jak nejlépe šlo." Řekla vesele Tikki.
,, To jo super" řekla a sedla si k návrhům.
,, tak co dneska ušiješ?"
,, nevim nějaké šaty asi nebo sukni nebo tričko, kalhoty, kabelku nene deku nebo ne?"
,, Mari ,Mari ,Mari...už se rozhodni."
,, už vim udělám ti malinkatou postýlku."
,, vážně to bys byla hodná"
,, tak ale pomůžeš mi"
,, jasně" najednou zapípal mobil.
,, kdo asi píše"
,, nevim podívám se... Nino?? Proč ten by mi zrovna psal co po mě asi chce?? Hmm.."
,, tak už se podívej"
,, už Tikki".....
Od Nina
Pro Marinette: Ahoj Marinette ,
Napadlo mě jestli by si nechtěla jít s náma do kina jdem tam s Alyou a Adrienem.😉Od Marinette
Pro Nina:Ahoj,
No ráda bych přišla , ale chybí mi takový detail.N: jaký?
M: kdy to začíná spíš kdy mám pojít
M: sry přijít
N:je to od 17:30 ale přijď radši v 17:00 bude to tak lepší.
M: dobře dík za pozvání. Ahoj.
N: není zač. Ahoj.......
,, tak a máš na večer vystaráno." Řekla Tikki
,, jo to jo, ale proč mi to nenapsala Alya. Ta mě pořád někam bere."
,, ježiš neřeš a pojď mi udělat postel... jo a víš kde se máte setkat a kolik stojí lístek?"
,, noooo ne".....
M: jo a kde se sejdeme?? A na co jdeme?? A kolik stojí lístek??
N: tak zaprvé v parku za druhé nech se překvapit a zatřetí zveme Alyu i tebe takže si peníze neber.
M: dobře, jsem zvědavá a děkuju......
,, tak Tikki už vim vše a teď jdem na tu postýlku"
Za hodinu už měli obrázek. A Marinette šla koupit látku. Tikki postýlka byla něco jako mini spacák(ček) samozřejmně byla červená s černými tečkami. Roh byl vyzdoben růžovými kamínky a nahoře byl malinká červená růžička.
když Marinette vše koupila pustila se do práce.
Za dvě hodiny měla vše hotovo.,, Tikki konečně hotovo.. to bylo namáhavé dělat takhle malou postýlku jsem vypčerpaná." Řekla Marinette a položila postýlku na stůl.
,, jéé děkuji Mari je nádherná" radovala se Tikki a objala Marinette a zachumlala se do postýlky.
,, ježiš marja Nino, Kino, hodiny, věci kruci nestíhám." Vykoktala ze sebe Marinette a kokla se na hodiny. 16:19Ihned se šla osprchovat. Učesala si vlasy dala si je do jednoho culíku. Vzala si lehkou šedou mikinku s bílími kitičkami s červenou sukní a černýma silonkama boty si vzala jemně růžový na podpadku. Jako doplněk si nalakovala nehty a vzala světlou růžovou kabelku navoněla se svým nádherně voňavim parfénem. Nalíčila se a postavila se před zrcadlo aby se ještě doupravila.
,, tak co Tikki vypadám dobře?"
,, Moc hezký moc ti to sluší."
,, děkuju. Ale ne já se nezeptala mamky. Já už toho mám dost pořád na něco dnesla zapomínám snad mi to dovolí.",, Mami??"
,, ano mari..ty se někam chystáš ?"
,, no ano já se zapomněla zeptat. No víš Nino mi psal jesrli bych nechtěla s Alyou a s Adrienem do kina. A já souhlasila a zapomněla jsem ti to říct. Tak mohla bych??"
,, Ale to viš že můžeš ale ať si do devíti doma. Ať o tebe nemám strach ano?"
,, ank dekuju ti moc" řekla Marinette veseleTak tady je další díl.
Psala jsem ho asi 4 hodiny tak snad se vám líbí.
Dejte hvězdičky a komenty. Děkuju.
Tečky a tlapičky posílá luciiiinka💎
ČTEŠ
Má Lady Řekni Kdo Jsi
FanfictionČerný Kocour chce zjistit kdo je jeho Lady. Jenže ona nechce. Řekne mu to nebo ne? Bude Adrien s Marinette nebo ji zlomí srdce? A odmítne Beruška Černého Kocoura? Nebo se na Adriena vykašle a bude milovat Kocoura? Nejlepší umístění: #86 7.dubna 201...