,,Pecka," ťukla si Beruška s Kocourem. Najednou jí zapípala náušnice.
,,Promiň Kocoure , už musím jít ," než něco kocour řekl , tak vzala své jo-jo , a už byla pryč.,, Černý Kocoure, řekněte nám něco."
,,No..."
,, Kolik vám je? Bydlíte tady v blízkosti? Jakou máte práci nebo chodíte do školy? "
,,Promiňte , asi budu muset jít, " rychle vzal tyč ,odrazil se , a byl v mžiku pryč.U Marinette doma:
Jen co skočila do pokoje, tak se proměnila.
,,Tak Tikki, máme hotovo , další akuma je pryč."
,, Jo Mari, to je super, ale pojď si udělat na zítra úkoly."
,, Ach jo, a kolik jich je?"
,, Matika, chemie a fyzika. Pojď Marinette."
,, No jo," řekla Marinette ,a doploužila se ke stolu ,a začala si dělat úkoly.U Adriena doma:
,, Konečně doma ," řekl Adrien ,
a plácnul sebou do postele.
,,Pane Adriene?"Ozvala se za dveřmi Nathali.
,, Ano?"
,,Pojďte je večeře."
,,Jasně už jdu."Po večeři u Adriena
Adrien přišel , a dal Plaggovi Camembert.
,, Fuj, běž s tým hnusem pryč!" Zhnusil se Adrien, a mával rukama, aby odehnal smrad.
,, No dovol, kdyť je to vůně," stěžoval si Plagg.
,, No...jdu se vysprchovat."Pak si sedl k počítači a sledoval zprávy.
U Marinette
,, Zlatíčko, pojď jsi dát večeři. "
,, Jasně mami," odpověděla hladově Marinette, a rychle seběhla dolů, div se nerozplácla. A sedla si ke stolu, a s chutí se pustila do jídla.
Pak vzala tajně sušenky pro Tikki, a šla ji dát večeři.
,, Tady máš Tikki."
,, Děkuji ti Marinette," poděkovala slušně Tikki.
Marinette se teda šla osprchovat. Vylezla ze sprchy ,vyfenovala si vlasy, a oblékla se do pižama. Při dodělávání úkoly usla.Ahoj tak tady máte první díl mého příběhu.
Doufám, že se vám líbil.
Komentář či hvězdička mě potěší.Jen chci upozornit, tenhle příběh nebude vycházet pravidelně, protože bych to nestíhala , ale příběh Kouzelná Beruška a Černý Kocour bude vycházet pravidelně.
Tečky a tlapičky posílá luciiiinka💎
ČTEŠ
Má Lady Řekni Kdo Jsi
FanfictionČerný Kocour chce zjistit kdo je jeho Lady. Jenže ona nechce. Řekne mu to nebo ne? Bude Adrien s Marinette nebo ji zlomí srdce? A odmítne Beruška Černého Kocoura? Nebo se na Adriena vykašle a bude milovat Kocoura? Nejlepší umístění: #86 7.dubna 201...