U Marinette:
,, Crrr," zazvonil otravný zvuk budíku. Dneska neměla náladu, a tak švihla budíkem o zeď. Ten se rozletěl na 4 kusy.
,,Marinette, proboha co to děláš?"Vyjela na ni Tikki.
,,No bóže, tak se to spraví," řekla otráveně Marinette a zvedla se z postele. Odešla do koupelny, kde si udělala raní hygienu. Ani si neuděla culíky, jen si vlasy učesala.Pak sesbírala svoje věci do školy, dala Tikki do kabelky a odešla dolů do obýváku.
,, Dobré ráno zlatíčko. Jak ses vyspala?"
,, Ahoj mami ,špatně."
,, Nechceš dneska zůstat doma?"
,, Ne, jsem v pohodě ."
,, No dobře."Marinette si dala müsli s mlékem a čaj.
U Adriena
,, Adriene, Adriene dělej vstávej mám hlad,"řval na Adriena Plagg.
,,lepší probuzení bych asi nesehnal." Řekl vtipně a podal mu camemmert.Vylezl z postele a udělal si raní hygienu.
Najednou rána jako z děla.
,, a hele akuma .. a kruci škola dopr-"
Plaggu Drápky"U marinette
Najednou rána.
,,a ne akuma."
,, říkala jsi něco zlatíčko"
,, no.já...n-zapomněla jsem si...vyčistit zuby " řekla Marinette a vyběhla nahoru do pokoje.
,, Tikki můžeš mi říct proč zrovna tak v mizernej den musí být akuma."
,, to nevim Marinette , ale musíme jít"
,, no jo já vím Tikki Tečky"Beruška vyleťela oknem a hledala padoucha. Po dlouhým pátrání ho našla. Byl u luvru kde zapasil s Kocoure, který ho moc nezvládal.
padouch byl kluk měl na sobě oranžovou kombinézu , a na hlavě měl bílou helmu s červenými pruhy v ruce měl obrovský kulomet modré barvy , z kterého vypaloval rachejtle , kterým když ji vylustil tak vybouchla a vysypal se písek který když někoho zasáhl tak se zmrazil.,, Čau!" Řekla otraveně Beruška a začala bojovat.
,, zdravím my Lady . Co se ti stalo?" řekl starostlivým hlasem.
,, nic. Starej se o sebe." Řekla a jen ho pohledem probodávala.
,, co jí je udělal jsem snad něco ať se kurňa sklidní."řekl si v duchu.
,, fajn" odpověděl kapku otráveně a bojoval.Bojovali dlouho.
U školy
,, no doprčic kde je tam Marinette čekam tu už 15 minut a pořád nic." nadávala Alya před školou.
,, Ahoj Alyo."
,, čau Nino."
,, Neviděla jsi Adriena"
,, ne a ty Marinette?"
,, ne neviděl a pojď jinak příjdem pozdě."boj
Beruška a Kocour bojovali. Beruška už toho měla dost a tak vyvolala štěstíčko.do ruky jí spadl provaz. Svými schopnostmi pochopila co má dělat a tak udělala co měla. Zavolala Kocoura kterýmu hodila provaz.(hodila mu jen ten druhý konec ten první si nechala) Pak dobředu před padoucha hodila jojo aby mu upoutala pozornost a provaz omotala s Kocourem a sebrala mu kulomet. Kocour potom použil kočaklizma a rozdrtil kulomet z něho vyletěl černý akuma. Beruška řekla je větu kterou vždy říká.
,, už si udělal zla dost malý akumo do polepšovny stebou." A z joja vyletěl krásný bělásek , který se rozletěl k obloze. Pak oboum zapípala miracula a tak se rozloučili a oba odešli.U školy
Marinette běžela ke škole a Adrien taky. Běželi rychle a cestou do sebe narazily a oba dva spadly.
,, au ... kurňa kdo to byl " piskovala Marinette když dopadla na zem a chytla se za hlavu.
,, promiň , promiň já nechtěl" řekl Adrien smutně a zvedl se a podal Marinette ruku.
,, si v pořádku ? Jak se potom včerejšku cítíš? A proč jdeš tak pozdě?" Zahltil Marinette Adrien otázkama a jeho smutný výraz převládla starost o ni.
,, za prvé jsem celkem v pohodě. Zadruhé cítím se děsně a zatřetí to bys nepochopil." Vyjela na něj Marinette a ani si neuvědomovala komu to říká.
,, tak promiň že se ptám nevěděl jsem že na mě tak vyjedeš" řekl našvaně Adrien a odešel.
,, néé počkej promiň já se dneska cítím děsně nechtěla jsem na tebe tak vyjet." Omlouvala se a zvedla se.
,, fajn ale neměla by sis vylejvat vztek na koho koliv." Řekl pořád naštvaně a odešel.
,, já jsem kráva co jsem to udělala." Nadávala si šeptem Marinette.Ve škole
,, Adriene jdeš pozdě" řekl mu šeptem Nino když si Adrien sedl vedle něho.
,, ni nepovidej. Neříkaj ti náhodou blesk?"" Řekl ironicky Adrien.
,, proč si tak nabroušenej."
,, promiň já nechtěl." Omluvil se a už se sebou nemluvili.,, Marinette zase deš pozdě to je už několikrát." Vyjela na Marinette učitelka.
,, pardon " omluvila se a sedla si k Alye.
,, čau kočko. Kde tě ji konec volala jsem ti asi padesátkrát."
,, to je fuk." Odpověděla s nezámem Marinette a poslouchala učitelku.Po škole
,, Mari noták řekni co ti je. Proč máš tak špatnou náladu." Vyptávala se ji Alya.
,, dobře řeknu ti to ale necháš mě a nikomu to neřekneš jasný" řekla důrazně.
,, Dobře tak vyprávěj." řekla Alya radostně.,, včera večer jsem se šla projít a nějaký chlap mě napadl zatáhl mě do nějaké temné uličky a tam mi vyhrožoval smrtí. Ani nevim co přesně po mě chtěl peníze nebo nevim.
povedlo se mi zavolat pomoc , ale asi mě nikdo neslyšel. A ten chlap řekl že když mě nikdo zachrání tak mě podřízne.
Ano někdo mě slyšel a byl to Adrien.
Řekl mu ať mě pustí , a ten chlap řekl že proc by to měl dělat a nůž mi ještě víc přitiskl ke krku.
Pak ale Adrien udělal to co bych ani já a ani ten chlap nečekal udělal přemet a odkopl chlapa pryč. Já stála jak opařená. Adrien mě vzal za ruku a utekl se mnou. Ten chlap se za námi rozeběhl no a k tomu jsem jestě upadla a tak jsem k tomu ještě měla odřený kolena. Zavedl mě do temné uličky a pak mi řekl že dojde pro lékárničku já nechtěla bála jsem se že mě najde ten chlap ale musela jsem mu věřit.
Zachvíli přišel a ošetřil mě. A dokonce mě dovedl až domu.
A proto mám tak špatnou náladu kvůli tomu že mě ten chlap napadl a taky kvůli tomu že dneska ráno jsem se s Adrienem střetla a praštili jsme se a já mu vynadala a teď toho lituju. On mě zachránil a jámu vynadám když jsme se střetli."Dokončila Marinette svůj monolog.
Alya chvíli stála než všechno střebá , ale pak svoji kamarádku objala.
,, to bude dobrý Adrien to pochopí každý den nemůže být slunečný." Utěšovala ji Alya.
,, díky Alyo si nejlepší kamarádka. A víš co se mi stalo.?" Alya Marinette pustila a prohlídla jí od hlavy až k patě.
,, co?" Zeptala se .
,, už před Adrienem nekoktám." řekla Marinette a jemně se usmála.
,, no vidiš" řekla Alya a usmála se.Tak tady je další díl.
Omlouvám se že vyšel tak pozdě.
Snad se vám líbil za každý koment a hvězdiču jsem moc vděčná.
A asi budu psát po 1000 slovech snad nevadí.Tečky a tlapičky posílá luciiiinka💎
ČTEŠ
Má Lady Řekni Kdo Jsi
FanficČerný Kocour chce zjistit kdo je jeho Lady. Jenže ona nechce. Řekne mu to nebo ne? Bude Adrien s Marinette nebo ji zlomí srdce? A odmítne Beruška Černého Kocoura? Nebo se na Adriena vykašle a bude milovat Kocoura? Nejlepší umístění: #86 7.dubna 201...