...stál tam Černý Kocour.
,, Ahoj Kocoure"
,, Ahoj má dámo" řekl a přistoupil vzal ji ruku a políbil ji hřeb.
,, jak se máš?" Zeptala se Beruška.
,, já se mám krásně co ty?"
,, já...no... jde to. a co mi chceš říct?"
,, no eh chci ti říct mou identitu stejnak už vim tvojí"
,, počkej... já nevim jestli to chci vědět stalo se teď tolik věcí nevim jak bych reagovala, ale chci to vědět ale trochu později prosím"
,, no dobře"
,, nevíš proč lišaj utekl?" Zeptala se Beruška
,, to nevim"
,, asi na nás něco chystá a bojím se že to bude hodně krvelačný"
,, neboj spolu ho porazíme máme ty nejsilnější miracula ze všech" řekl kocour pozbudivě.
,, to je přeci pravda ale, i ty můžou sklamat a myslím že nejsou úplně ty nejsilnější"
,, jak to myslíš že nejsou nejsilnější"
,, říká se že jsou ještě miracula světla a temnoty"
,, kdyť to jsou ty co máme"
,, ne ty máš miraculum destrukce a já sílu obnovy "
,, jak su tím můžeš být jistá"
,, nejsem si tím jistá , ale v knize o miraculech se o tom píše že existují'
,, co kniha o miraculech?" Divil se kocour.
,, neříkej že o tom nevíš že existuje"
,, jo to vim a jak si k ní přišla?" Řekl ,, no to by mě dost zajímalo"
,, jednou k nám přišla jedna holka jménem lila pamatuješ tu jsme zachraňovali tak ta nevim odkud měla tu knihu ale prostě ji měla byla s Adrienem v parku a než Adrien přišel tak ji hodila do koše. Tikki mi řekla že je to kniha miracul a že byla ztracena a že jí musíme dát Mistrovi Fu. Ale já jsem neodolala a koukla jsem se do ní zrovna jsem nalistovala nejmocnější miracula a tam byli ukázány "
,, j-jo aha" zakoktal se Kocour.
,, co ty tu holku znáš"
,, jo chodila se mnou do třídy''
,, COŽE??" Vyjekla Beruška (asi jí zo dochází 😂😂)
,, promiň , ale budu už muset jít. Měj se hezky má lady" řekl a v sekundě zmizel za obzorem.
,, ne, ne ,ne, ne ,ne to snad není možný ten, ten debil"(a jéje už to asi zjistila) řekla a rozeběhla se domu.Když dorazila domů vypustila Tikki.
,, Tikky já ho vážně už přerazím"
,, kocoura??"
,, oba dva teda vlastně jdenoho"
,, promiň mari asi ti nerozumim"
,, vim kdo je Černý kocour"
,, ale kdyť si my řekla že to nechceš vědět. A proč si tak naštvaná kdyť si to chtěla vědět"
,, tikki ten kluk mi zlomil srdce a je to černý kocour nesnáším ho ještě víc" zuřila Marinette.
,, Adrien??"
,, jo"
,, nerozčiluj se jinak tě posedne akuma"
,, by si zasloužit pořádnou nakládačku"
,, Marinette to snad přeháníš"
,, možná"
,, mohla by ses alrspoň trochu uklidnit"
,, možná"
,, musíš pořád opakovat možná"
,, promiň Tikki nechtěla jsem být na tebe zlá"
,, v pořádku a jak ti to řekl"
,, on mi to neřekl přesně on mi to jen naznačil a kdo jiný má z mé třídy smaragdově -zelený oči a blonďatý vlasy. No jen Adrien."
,, a jak to víš že je z vaší třídy?"
,, Tikki znáš Lilu?"
,, jo tu přeci posedl akuma a stala se liščí ženou"
,, no tak já jsem mu vyprávěla že ona měla tu knihu miracul a že jí hodila do koše a ty víš jak to dopadlo. No a pak mi řekl že chodil s Lilou do třídy. No a já s ní taky chodila do třídy tak co s toho vyplívá.... že Kocour je Adrien. On mi to chtěl určitě říct a když jsem mu řekla že to nechci vědět tak mi to alespoň naznačil. Chápeš?"
,, ano marinette chápu to, ale prosím nebuď hlavně moc dlouho rozčílená nebo tě posedne akuma a myslím žs by to kocour nezvládnul. Mari už pojď spát"
,,dobře"U Adriena
,, jsem debil" nadával si Adrien.
,, neměl jsi jí to říkat kdo jsi"
,, já jí to ale neřekl"
,, no tak si jí to tak naznačil že to určitě ví"
,, už jsem ti to vysvětloval..."
,, neee už mi to nevysvětluj" zařval Plagg a schoval se pod peřinu.Ráno u Adriena (raní rutina)
Ráno u Marinette ( raní rutina)U školy
,, Ahoj Kočko"
,, čau Alyo"
,, je to pravda že jsi b..."
,, joo a neřeš to prosím"
,, to je super ne?"
,, no to je no" řekla otráveně.
,, Ahoj holky"
,, ahoj Adr..."
,, co je potřebuješ něco? Starej se o sebe neboj vím to jak si to chtěl už si spokojenej?" Začala na něj řvát Marinette a odešla.
,, co to bylo?" Ptala se znateně Alya.
,, to radši neřeš" řekl Adrien a odešel směr škola.,, ahoj Alyo"
,, Ahoj Nino"
,, kde máš Marinette?"
,, A ty Adriena?"Ahoj zde je další část mé knížky.
Teď to bude mezi Marinette a Adrien a Beruškou a Kocourem hodně zajmavý...............
A TEĎ DŮLEŽITÁ INFORMACE
Tento příběh se už blíží ke konci.
........................Za hvězdičky a komentíky moc děkuju.
Tečky a tlapičky posílá luciiiinka🐰
ČTEŠ
Má Lady Řekni Kdo Jsi
FanfictionČerný Kocour chce zjistit kdo je jeho Lady. Jenže ona nechce. Řekne mu to nebo ne? Bude Adrien s Marinette nebo ji zlomí srdce? A odmítne Beruška Černého Kocoura? Nebo se na Adriena vykašle a bude milovat Kocoura? Nejlepší umístění: #86 7.dubna 201...