Po tom co Beruška spadla do jámy se odehrálo mnoho věcí.
Drak který ji honil ji ještě hledal a fuňul u toho tak běsně až se listí na stromech trhali a padali dolů do obrovské jámy s pekelně žhavou lávou , která se plynuje proplétala mezi vysokými skalami a horami.Berušku probudila až obrovská rána , která vycházela z jedné skály.
Lekla se až sebou trhla tak silně že se praštila loktem o skálu.
,,Au..kruci kde to jsem" zasyčela Beruška.Lišaj
,,Kocourku tak co ..." řekl Lišaj s klidem a posadil se.
,, Co by bylo?" Procedil rozhořčeně mezi zuby.
,, Nebojíš se o svou Berušku ...teď je na zapomenutém místě ta nepřežije je beznadějně odhodlaná a to jí zničí."
,, Si zbabělec bojíš se jí ... porazila by tě ona ,ona je lepší jak ty, ty si jako myslíš jak si neporazitelný ale nejsi jen se bojíš že tě zničíme a proto si ji tam poslal , chceš jen otestovat jak je dobrá" dořekl s odhodlání v hlase Kocour.
,, Tak dost za jak dlouho mám vám dát výprask aby jste konečně ochutnali toho čeho jsem v mládí měl dost"
Tyhle slova Kocour nepochopil. Ale i tak se tvářil že je za svim rozhodnutí.Beruška/Marinette
Probudila jsem se v nějaké tmavé jámě že by tu byla zima se říct nedá , protože je všude kolem láva.
Už toho mám dost vše mě bolí proč tohle není sen? No tak proč? Čím jsem si tohle zasloužila ? S Kocourem tu zachraňujeme skoro každý den Paříž oba jsem občas pomlácení ale nikdy jsme to nevzdali vždy jsem toho akumu zničili a vypustili krásného běláska. A teď? Teď tu sedím svůj loket si držím druhou rukou protože mě od nárazu ještě bolí. Co se mnou bude? A hlavně co bude s tím chudákem Kocourem kdyť on je taky normální člověk jako já. Tahle role je těžká i pro zkušený . Takhle to dopadnout nemělo. Zatracený Lišaj zatracený zlo proč existuje? Nejradši bych to vše zapomněla zakopala bych to 100 m ne nýbrž 100 km pod zem a už bych to v životě nevyhrabala.
Chci skončit už nemám sílu. kruci , kruci proč lituji sebe to jsem takový sobec že myslím jen na sebe ? Co Kocour? Co s ním je on je teď někde v doupěti u Lišaje leží tam Lišaj ho zničí !!! Ne nezničí on je silný a poraziho a všechno dopadne dobře. No super a teď jsem ještě pořádný optimista.,,Jak se od tud dostanu? , všude jen skála a kosti od tich odporných zrůd co pobíhají nahoře.. " myslela jsem že mi pukne hlava. Loket mě bolel čím dál víc, ale trápení co se děje zrovna u Lišaje mě tížilo mnohem víc.
Po zhruba pěti minutách zkoušeného všehokoliv jsem se vyčerpaná svalila na zem. Chvíli jsem zírala na šedo -černou skálu a potom mě napadlo použít štěstíčko, ale hned mě ujistili moje myšlenky že to není dobrý nápad , co kdyby se tu oběvila nějaká ta stvůra co bych asi dělala .
,,Noo , když nad tim tak přemýšlím asi by mě sežrala " mluvila jsem si potichu jako by měl snad někdo tady poslouchat.
Po dalších minutách jsem už s tý pitomý díry měla plný zuby. Samozřejmě požít kouzelné jo-jo mě taky napadlo, ale to nese taky velká rizika. Například kdybych se chtěla zachytit o skálu můžu riskovat že tam bude něco volného co se pohne a celá skála se na mě zhroutí nebo kdybych se chtěla zachytit někde nad dírou například stromu tak můžu klidně místo stromu zachytit nějakou z tých stvůr.
U Lišaje (3 .osoba)
,,Kocoure? " zeptal se náhle Lišaj.
,,No? " odvětil Kocour podrážděně.
,,chceš vidět Berušku? Zrovna si láme hlavu jak vylézt z díry.. Furt my tvrdíš jak je rychlá, bystrá a dobrá... Nemyslíš že dostat se z díry je tak těžké , pro ni asi ano" rozchechtal se Lišaj.Lišaj se zvedl ze svého (dá se říct ) trůnu a přel půl místnosti ke Kocourovi , který tam v řetězech klečel opřený o zeď.
,,Nemáš to moc uražený? " Ptal se nechutně sladce Lišaj.
Kocour neodpověděl.
,, Zvedni se" poručil mu a zamračil se.
Kocour, ale zvedl jen nepatrně hlavu a kouknul na něj , ale ani se nehnul.
,, Neslyšel si, zvedni se " rozčiloval se Lišaj.
,, Ne " odpověděl drze Kocour.
,, Takže ty se nezvedneš? " Řval Lišaj.
,,Ne " odpověděl znova.
,, Jestli se do 2 sekund nezvedneš tak tobě i ty tvý blbý Berušce se neco moc zlého stane.!!" Řval stále.
Kocoura to teď už postavilo na nohy a to doslova, jak uslyšel že by se mělo stát něco její lady tak , to prostě nemohl odpustit.
,, Bojíš se , aby se ti něco nestalo ? "
,, ani omylem , o mě mi tak nejde " řekl rychle kocour.
,,Odhodlání teď? Jdeme podíváš se jak trpí... A jestli mi nedáš svoje miraculum tak bude trpět ještě víc.. A až zahine tak mi budeš muset dát svoje miraculum jinak zemřeš s ni a já se stanu tím nejmocnějším..... " začal se hlasitě smát Lišaj.Ahoj všichni , moc vás zdravím u dalšího dílu této knížky . Děkuji všem kdo čekali na další díl této knížky a doufám že se vám další část líbila.
Za komentíky a hvězdičky moc dekuji.
Tečky a tlapičky posílá luciiiika 💎
ČTEŠ
Má Lady Řekni Kdo Jsi
FanfictionČerný Kocour chce zjistit kdo je jeho Lady. Jenže ona nechce. Řekne mu to nebo ne? Bude Adrien s Marinette nebo ji zlomí srdce? A odmítne Beruška Černého Kocoura? Nebo se na Adriena vykašle a bude milovat Kocoura? Nejlepší umístění: #86 7.dubna 201...