3)Že by klid?✓

2.2K 136 7
                                    

,,Kde jste byli? Už jsme o vás měli strach," řekla Alya.
,,Já jsem se schovala v knihovně," řekla trochu se strachem Marinette. Mylo vidět, že je nervózní.
Pak si šla sednout, a Adrien taky. Učitelka začala vykládat a psát na tabuli.
,,bla bla bla," říkala si Marinette v duchu.
,,Ccrrrrrr ,''zazvonilo na přestávku. Pak byly další a další hodiny. Po vyučování se Marinette vyploužila ze třídy a šla s Alyou domů.
,, Ahoj kočko tak za 2 hoďky v parku? Půjdeme koupit dárek pro Nina. Zítra má narozeniny."
,,Jasně Alyo ,zatím ahoj."

Marinette přišla domů, a praštila sebou do postele.
,, Marinette?" Ptala se trochu se strachem Tikki.
,, Ano Tikki? Děje se něco? Že máš tak nejistý hlas," řekla Marinette a podívala se na její kamarádku.
,, Něco se stane a já se bojím ,že brzo a moc zlýho," řekla Tikki.
,, Tikki ty mě děsíš. "
,, Pojď ,půjdeme za mistrem Fu," řekla Tikki.
,, Dobře tak jdem."

Došly k mistrovi Fu. Marinette zaklepala. Ozvalo se dále, a tak vešla.
,,Dobrý den. "
,, Ahoj Beruško, věděl jsem, že tě bude tvá kwami informovat."
,, A co se děje?"
,, Lišaj ůtočí , ale chce zkázu ,nebaví ho furt posílat akumy , které vždy porazíte. Mám zlé předtuchy a mám pocit , že to ani nepůjde přežít."
,, A co Lišaj chce? Snad přijít osobně?"
,, Tak to netuším , ale když kwami něco cítí, tak mají pravdu. Lišaj něco chystá , ale nikdo neví co a když zlo něco chystá velkýho ,tak je před tím klid.Pokud do 1 týdne nebude žádná akuma ,tak se budou dít velké věci. Kdych to tak měl nějak odhadnout, tak půl roku , ale samozřejmě, že se každý měsíc oběví tak 2 akumy , aby to nevypadalo tak podezřeně musíte dávat s Kocourem velký pozor," dořekl mistr Fu a poslal Marinette domů.
Ta celá zamyšlená šla domů a nevnímala svět a ani si nevšimla, že ji Adrien pozdravil když šel kolem ní. Tak ji lusk před obličejem.
,,Haló? Si v pohodě?" Ptal se Adrien starostlivě.
,, Emm... ne n-nic " řekla a usmála se.

Tak tady je další díl.
Za hvězdičky či komentáře bdí moc ráda.

Tečky a tlapičky posílá luciiiinka💎

Má Lady Řekni Kdo JsiKde žijí příběhy. Začni objevovat