18) Na pokraji sil

840 50 4
                                    

...nejmocnější....

,,Tak co Kocoure už ses rozmyslel,  já totiž na tebe nemám celý den" řekl pomalu Lišaj.
Kocour ale mlčel.
,,Už toho mám dost,  dal jsem ti šanci a ty neodpovídáš a to ti teda nebudu trpět " zařval  na něj  a zvedl hůl a hned se začali objevovat motýli.  Kocour by hned na nohou  a připraven k boji.
,, Jsi srab " zasičel Lišaj.
,,Já že jsem srab,  snad ty jsi srab,  ty jsi poslal Berušku na nějaký ostrov" začal se rozčilovat,  ale Lišaj se jen usmál.
,, Máme tu další oběť....  Leť můj malý akumo a obrať ho ke zlu" řekl vesele Lišaj.
,,C-co to ne,  akuma ne" řekl provinile Kocour a zoufale před černým motýlem utíkal.

Marinette/Beruška

,,Už tu sedím přes půl hodiny a přemýšlím co dál, jak se mám dostat ven? No?  Kdo mi teď pomůže?
Nikdo! "Odpovídala si Beruška pro sebe.

Tak jo zkusíme to jinak.. Co kdybych to vylezla po skále bez použití kouzla.  Trklo mě v hlavě.

,,Tak kde začnu " řekla jsem si .

Pohled 3.osoby

Beruška ještě chvíli přemýšlela,  ale nakonec si vybrala místo, kde začne.
Šlo jí to velmi těžce,  protože jí bolela hlava a nohy.

,, No snad není možné,  jak tam mám vylízt " neovladatelně zakřičela až se ozývala ozvěna.  Ale hned toho litovala,  protože se začala třást zem a začalo něco řvát.  Však Marinette už věděla co to je , a potichu zašeptala       'draci'. 

Rychle se skrčila a dala si na uši ruce aby utlumila řev.  Ale drak se pořád přibližoval blíž a blíž.
To však se už Beruška začala  třást strachem.

,, Prosím ať odejde,  prosím ať odejde" modlila se.
Ale její prosby se nevyslechlo .
,,Ne je blízko hodně blízko,  co budu dělat,  jsem blbá,  proč jsem to dělala,  no proč asi,  protože jsem blbá " nadávala na sebe.
Drak znovu zařval, ale byl to hlasitější řev než předtím,  protože už stál u jámy.

Teď se ale začalo ozývat víc řevů.
,, To jako svolává rodinku nebo co? "Řekla ironicky.
,,Asi jo,  to nevypadá dobře " šeptala a klepala se pořád víc a víc.

Po chvíli si Beruška mysleli že už je klid , a tak se posunula aby si sedla.
A další chyba jen co se pohnula za slyšela řev, až sebou chudák celá trhla a málem vyjekla.

,,Ne ať se sem nedívá,  prosím " zas prosba nebyla vyslyšena.  A drak se naklonil a kouknul do jámy.  Něco ho tam upotalo asi Beruška , a tak se podíval a natohoval krk,  měl ho doopravdy dlouhý , a tak klidně mohl k Berušce dosáhnout a sežrat ji. 

Beruška samým strachem ani nedýchala .

U Lišaje

,,Kocoure,  mé akumě se neubráníš,  ikdyby si tu pobíhal od rána do večera.  Prostě to vzdej, stejně tě dostanu na mojí stranu. "
,,N-nikdy s-e ti nepod-dám ikdy-yyby to byl-la posled-ní věc co ud-dělám " křičel zasychaný kocour.
,, Máš dobrou fyzičku,  jak se ti to povedlo? "
Kocour neodpověděl a pořád  běhal kolem místnosti jako blázen.

Adrien/Kocour

Náhle jsem zpozoroval nějakou krabičku v jednom rohu místnosti.  Díky bohu moje záchrana.
Už jsem si nevšímal Lišajových otázek a zamířil jsem si to k rohu kde byla krabička.  Rychle jsem ji vzal a otevřel,  klepali se mi ruce ,ale nějak jsem to zvládnul  , a když motýl přilít , chvíli jdem zápasil,  ale nakonec jsem ho do té krabičky nacpal a rychle zavřel. 
Srdce mi bilo jako o závod a rychle jsem oddychoval(jako Sentinel 😀) .
Hned jsem se podíval na Lišaje.  Koukal na mě jak vyvoraná myš  a já si neupustil malý úšklebek.
,,Říkal si něco o tom že mě dostaneš,  zatím dostávám já tebe " řekl jsem a sevřel krabičku ještě víc.
,,Nebuď drzý " zaječel Lišaj  a hned dodal,, akumo schop se,  schop se,  poslechni svého pána" a bouchnul tyčí o zem.

Pohled 3 . Osoby v Paříži (nechám vás ještě napínat)

Lidé, kteří ještě před týdnem žili v klidu se teď zmítali v chaosu.  Všichni se všech ptali co se to před pár dni stalo.
Paříž začala býti ve velkém chaosu a neklidu.

Podnebí se pořád zhoršovalo,  mraků pořád přibývalo a slunce, které ještě před týdnem svítilo už je za hustými mraky neviditelné.  Celých 24 hodin to vypadala kdyby bylo zatmění slunce....

Ahoj,  už se nám rychle blíží konec této knížky, abych byla přesná  tak 20. Kapitolou končím.

Za hvězdičky a komentíky moc děkuji.

Tečky a tlapičky posílá luciiiinka 💎

Má Lady Řekni Kdo JsiKde žijí příběhy. Začni objevovat