,, ve škole" řekla Alya a pořád se divila co tu vlastně proběhlo.
,, pohádali jste se?" zeptal se Nino.
,, ne se mnou ne"
,, s kým?"
,, s Adrienem "
,, a proč?"
,, no já to asi vim" vyjela na něj Alya.
,, klídek jen sem se ptal"
,, no...pojď už radši do školy" řekla a ukázala na školu.,, Marinette!!" volal Adrien , ale marně Marinette ho ignorovala.
,, notak Mari počkej" doběhl a chytl ji za rameno. Marinette rychle ruku sundala.
,, co zas chceš?" řekla a skřížila si ruce na prsou.
,, já jsem ti to nechtěl říct prostě to samo"
,, ale chtěl"
,, nechtěl"
,, kdyby si nechtěl tak si dáš větší pozor"
,, "
,, teď nic neřikáš co"
,, co můžu udělat abys mi odpustila"
,, nic , nic nedělej já ti totiž neodpustim najednou když si zjistil že sem beruška tak se o mě zajímáš co ale mě už si někde...já o tebe nestojim je mi to jedno "
,, nekecej" řekl s úšklebkem.
,, sklapni"
,, nenechám toho dokuď mi neodpustíš"
,, to teda necháš"
,, nenechám"
,, tak odejdu na jinou školu"
,, půjdu s tebou"
,, ne já odjedu z Francie a už nikdo o mě neuslyší dám mistrovi miracula ten vybere jinou Berušku a o ní se budeš moc zajímat."
,, ale já nechci jinou Berušku já chci tebe"
,, tak mě nech"
,, ne "
,, tím pádem jedu pryč"
,, nejedeš"
,, jo a jak to můžeš vědět"
,, nemáš dost peněz"
,, tak přeplavu moře "
,, no jasně"
,, drž se odemě dál" řekla Marinette a odešla do třídy.
,, ach jo to je tak těžký" řekl Adrien.
,, zavařil sis to sám" ozval se tlumený hlas Plagga.
,, no díky"Škola probíhala v celku v pohodě. Adrien se pokoušel mluvit s Marinette ale ji pořád všichni obklopovali protože zjistili že je Beruška.
Když škola skončila tak Marinette konečně dali pokoj. Adrien ji na Marinette počkal u skříňek. Měj vymyšlený plán.Když Marinette došla ke skřínkám čekala ji návštěva.
,, Ahoj Mari"
,, co je?"
,, za dnešek si mě ani nepozdravila"
,, čus ... Spokojený ?"
,, jo"
,, tak se měj "
,, já nikam ale nejdu" řekl a opřel se o skřínku.
,, na koho čekáš?"
,, přeci na tebe Mari"
,, já jsem ti řekla ať mi dáš pokoj nerozuměl si" řekla podrážděně.
,, ne pojď se mnou"
,, v žádnym případě"
,, tak to půjde po zlým " Adrien ji chytl za zápěstí.
,, pusť mě nebo budu křičet"
Snim to ale nehlo chytl ji za pas zakril pusu a někam ji odnášel. Marinette se vzpírala kopala ale Adrien měl velkou sílu a Marinette pro něj byla jakou brouček. Adrien ji odnesl do nějaké tmavé místnosti kde ji pustil. Rosvítil a zavřel a zamkl dveře. Klíč pevně drže ve své levé ruce.
,, no super.. Co teda chceš" řekla a zamračila se na něj.
,, odpusti mi prosím"
,, ne"
,, proč?"
,, ty se kurňa ještě ptáš proč" začala na něj ječet. Tikki vyleťela z Marinettiny kabelky a prohlídla si Adriena od hlavy k patě.
,, ty?" ukázala na Adriena Tikki.
,, co já" řekl a prohlížel si Tikki.
,, ty si Černý Kocour?"
,, jo" řekl Plagg a vyletěl ze své skříše.
,, Plaggu Ahoj jak se máš tak dlouho jsme se neviděli" řekla s radostí Tikki a objala ho.
,, já fajn a co ty?"
,, jo dobrý" Marinette a Adrien jen pozorovali jak se šťastný kwami objímaj.
,, Mari podívej no není to super to je Plagg"
,, není" odpověděla si sama a zesmutněla.
,, ale Tikki je to super že se zase po dlouhym čase vidíte. " usmála s Marinette a vzala si oba do rukou.
,, je to roztomilý kocourek" řekla Marinette a pořád si ho důkladně prohlížela.
Adrien tam stál jak opařený.
,, tak copak papáš" řekla Marinette a pustila ho.
,, cammembert" řekl a svíťili mu očíčka.
,, no tak ten nemám ale, Ad..." zasekla se protože se na něj podívala. Stál tam ani se nehnul a po pár vteřináchse shroutil k zemi.
,, proboha co..!!"
,, Ahoj Marinette tak se znovu potkáváme" řekl Lišaj.
,, co si mu udělal" řekla a rozeběhla se k němu.
,, jen hloupej kluk neboj zachvíli se probudí , ale to ty už nebudeš"
,, to si myslíš že se mě jen tak zbavíš já nejsem žádná holka z ulice jsem Beruška a že jsi mu něco udělal za to zaplatíš nikdo nebude ubližovat mím přátelům..... TIKKI TEČKY!!!"
,, proti mě nemáš sebemenší šanci"
,, to se ještě uvidí zničím tě jednou pro vždy "
,, ale zlato tode nikdy nestane"
,, neříkej mi zlato " řekla rozhořčeně Beruška.
Po pěti minutách boje Beruška sletěla na zem.
,, jau!!" sykla.
,, mě neporazíš vezmu si tvé miracula a Černého Kocoura taky až ho najdu."
,, sem tady a nikdo mi nic brát nebude. Jedině kdybych to dovolil ale tobě rozhodně ne." řekl Kocour a postavil se před Berušku , která se svínela bolestí.
,, Kocourek jde zachraňovat princeznu jo?" řekl Lišaj opřel se o tyč.
,, jo a jestli ji ještě něco uděláš tak tě zničim"
,, mě nikdo neporazí já jsem nepřemožitelnej" řekl a začal bojovat s Kocourem. Byla to dlouhá bitva po chvíli se přidala i Beruška. Lišaj vzal svoji tyč a oba praštil do břicha letěli a narazila oba o zeď.
,, kruci" zanadávala Beruška.
,, Docházejí vám síli teprve až teď se dostaví hlavní pokrm" řekl Lišaj a poklepal svojí tyčí o zem. Hůl se rozsvítila a když pohasla tak se objevilo spoustu bílích motýlků.Tak po hodně dlouhé době je tu konečně další díl této knihy.
Doufám že se vám další kapitolka líbila.
Za každý komentář či hvězdičku jsem moc ráda.Tečky a Tlapičky posílá luciiiinka🐰
ČTEŠ
Má Lady Řekni Kdo Jsi
FanficČerný Kocour chce zjistit kdo je jeho Lady. Jenže ona nechce. Řekne mu to nebo ne? Bude Adrien s Marinette nebo ji zlomí srdce? A odmítne Beruška Černého Kocoura? Nebo se na Adriena vykašle a bude milovat Kocoura? Nejlepší umístění: #86 7.dubna 201...