,, Vážně."
,, Doopravdy mi nic není," řekla otráveně Marinette. Hned si zakryla pusu , protože to řekla tím znechuceným tónem.
Adrien se jen na ni podíval zmateným pohledem, ale pak řekl.
,, Dobře, tak ahoj ve škole... zítra" řekl a odešel.
,, A-ahoj" řekla Marinette. A znovu se položila do myšlenek. ,, Co chystá lišaj? Musím se připravit, ale co když to s Kocourem nedáme? Ne to ne, jsme silný tým. Ale co když nás bude chtít pojednom zničit? Najde si jednoho , a pak druhého a zničího. No jasně , a jak asi zjistí naše pravé podoby?"
Marinette pořád přemýšlela a dávala si otázky. Pak došla do parku , kde si koupila zmrzlinu a sedla si na lavičku. Seděla tam jak blbec asi dvě hodiny. Pak se začalo stmívat , a tak se vydala domů. Marinette nebyla v parku, který byl vedle jejího domu, byl úplně jinde. A tak se vydala uličkami. Už byla skoro tma a rozsvítily se lampy.
Marinette už nepřemýšlela nad Lišajem , ale nad člověkem , který šel za ní. Měl na sobě černý plášť. Po Paříži se potulovalo spoustu úchylů a toho se Marinette nejvíc bála. A tak přidala do kroku. Ale muž , který byl za ní, taky přidal a dostihl ji. Strčil ji a Marinette spadla na zem. Osoba vytáhla kudlu.
,,Co po mě chcete?" Vykřikla zděšeně Marinette.
Neodpovídal. Jen ji chytl za zápěstí a vytáhl ji nahoru. Přitiskl ji kudlu ke krku. Marinette začalo bít srdce jak o život.
Marinette se bála , a to hodně přála si ,aby šel někdo kolem. Ale kdo by se toulal večer v Paříži? Marinette teda zkusila poslední možnost. Zavolala co jen mohla ,, POMOC"
,, Zklapni huso! Jinak tě tu na místě podříznu," vyhrožovala jí chlap , který ji kudlu ke krku ještě víc přitiskl.
,, Au " zasténala Marinette když ji z krku začala téct krev.
Ale přece měla štěstí někdo ji slyšel byl to Adrien ,který zrovna vycházel z cukrárny.
A řekl: ,,ten hlas přeci znám. No jasně Marinette." A rozeběhl se k místu, odkuď se ozýval výkřik.
Pak slyšel: ,, Zklapni huso" . Adrien se trochu bál , ale své kamarádce musí pomoct.Ahoj všichni, tak tady je další díl. Doufám ,že se vám líbil.
Za komentáře a hvězdičky budu moc ráda.
Tečky a tlapičky posílá luciiiinka💎
ČTEŠ
Má Lady Řekni Kdo Jsi
FanfictionČerný Kocour chce zjistit kdo je jeho Lady. Jenže ona nechce. Řekne mu to nebo ne? Bude Adrien s Marinette nebo ji zlomí srdce? A odmítne Beruška Černého Kocoura? Nebo se na Adriena vykašle a bude milovat Kocoura? Nejlepší umístění: #86 7.dubna 201...