2)Zas nestíhám✓

2.9K 137 28
                                    

Z mobilu vycházela hudba budíku. (⬆media⬆)
,, Ach ne, zase škola ,"řekla rozespale Marinette a zvedla se ze sešitu.
,, Cože?Já usla na sešitu?"
,, A to je nějaká novinka?" Otázala se škádlivě Tikki.
,, Tikki!"Řekla Marinette , a koukla na svou kamarádku, která se hihňala.
,,Neboj Tikki, karma bude," zasmála se Marinette.
,,Hej!To je nefér."
,, No dobře Tikki ... mír."
,, Mír" řekla radostně Tikki ,a přitiskla se Marinette na tvář.

Pak si šla Marinette udělat ranní hygienu , obléknout se a šla na snídani. Jako vždy měla jahodový čaj s croissantem nebo se šátečkama nebo...no prostě co jí otec upekl.

Pak si vzala svačinu a sušenku pro Tikki.
,,Mari ,já vím, že je Adrien zajímavej , ale škola začíná za pět minut."
,, Cože?!To jsi mi nemohla říct ?Dělej, honem do kabelky," řekla Marinette , a už jen popadla tašku a utíkala dolů, kde už stála Alya.
,, Ahoj kočko."
,,Ahoj Alyo."
,,Zas pozdě."
,,Já za to nemůžu."
,,Jasně, tak pojď, ať alespoň něco stihneme," řekla Alya a šla svižným krokem.

Otevřely dveře a Alya s Marinette vešly.
,, Zase pozdě, děláte si srandu? To se nikdy nenaučíte chodit včas?" Zařvala na ně učitelka. Měli zrovna nepříjemnou chemikářku.
,, Ihned sednout a ticho bude!"Řekla naštvanélě a otočila se zpět k tabuli a začala něco psát.

,, Vy jste tomu dali," řekl Nino , který se na ně otočil.
,, To teda, "řekl tiše Adrien.
,,Ihned všichni čtyři do ředitelny!" Řekla rozzuřeně učitelka.
A tak si všichni sbalili , a šli za ředitelem.
Ale ten není zlý ,a tak jim to nějak vysvětlil ,a pak zazvonilo ,a poslal je zpět do třídy.

A v tom obrovská rána.
,, Ehm.. já si půjdu odskočit ," řekla Marinette ani nečekala co odpoví , a utíkala na dívčí záchody.
Ujistila se, že tam nikdo není, a zvolala: ,,Tikki tečky!"
A už tam nestála Marinette , ale slavná Kouzelná Beruška. Vyběhla oknem, aby ji nikdo neviděl, a šla za hlukem.

Ve škole

,, Já si jdu odskočit, tak se pak uvidíme," řekl Adrien, a rozběhl se na chlapecké záchody.Nikdo tam nebyl, a tak zvolal :,,Plaggu drápky!"
A už tam byl Černý Kocour, vyběhl oknem. Mířil tam , odkuď hluk šel.

Boj

,, Zdravím má Lady ," řekl Kocour když uviděl Berušku, a políbil ji ruku.
,, Kocoure teď není čas na vrnění, do akce," řekla Beruška, a oba se vydali po střechách.

Už byli u toho zakumovanýho( nějak jsem se v tom slově zamotala😄) člověka.
Byla to nějaká holčička, která měla :
1. Tmavě modrý kroptop s modrou hvězdou uprostřed.
2. Neonově červenou sukni , kterou měla po kolena.
3. Černý balerínky
4. Na ruce měla náramek s černou růží uprostřed , s které vysílala paprsky a když někoho strefila, tak se proměnil na služebníka.

,, To je Liliana ,tu znám" řekl Kocour.
,, Liliano, nech toho ,nedělej to," řekla mile Beruška.
,,Nejsem Liliana, jsem Perfect Princess. Nech mě ,a radši naval miraculum."
,, Tak to tedy ne," řekla Beruška, a postavila se do bojové pozice. Vypadalo to ,že to bude lehký souboj , ale nebyl. Beruška už toho měla dost, a tak vyvolala Štěstíčko.A do ruky ji spadly nůžky.
,, A co s tím mám dělat?"
,, Beruško, to bude tvoje poznávací značka," zavtipkoval Kocour.
Beruška jen protočila panenkama.
Řekla kocourovi ,aby upoutal její pozornost, a to se mu podařilo.
Beruška se pak blížila k Perfect Princess. když byla dost blízko, tak jí vzala za ruku a přestřihla náramek. Z něj hned vyletěl akuma.
,, Už si udělal zla dost malý akumo, do polepšovny s tebou!"Chytla Beruška do svého jo-ja akumu a po chvilkce vyletěl bělásek.
,, Měj se hezky motýlku," řekla, a pak vyhodila nůžky do oblak a vyslovila
,, Kouzelná Beruška."
A vše ,co zničila Perfect Princess ,se začalo zpravovat.
Pak Berušce zapípalo miraculum, a už byla fuč.
Na záchodech se proměnila zpět na Marinette se slovy ,, teček dost."
A vydala se do třídy.
Černý Kocour udělal to samé , ale na záchodech řekl ,, drápkůch dost."
A taky šel zpět do třídy.

Ahoj dneska neobvykle dlouhý jinak budou kratší díly asi možná rada rozepisuju ,takže uvidíte, jak dlouhý budou díly.

Budu ráda za koment a hvězdičku.

Tečky a tlapičky posílá luciiiinka💎

Má Lady Řekni Kdo JsiKde žijí příběhy. Začni objevovat