,,bereš? " zeptal se zvesela Lišaj.
,,Ano" řekl zřetelně Kocour.
,,Výborně, výborně " mnul si Lišaj rukama.
,,Tak a teď tě pošlu na jeden ostrov, kde budeš muset najít Berušku, musíš ji sebrat miraculum, a pamatuj, ona tě bude chtít přesvědčit aby ses znovu vrátil k ní, ale nedělej to. Klidně ji i zabij. Jasný, zabij jí, ať tě už netrápí . Kdyť ona za nic nestojí... " Lišaj mu víc a víc hnusil Berušku.
,,Chápu, kdy mám začít? " zeptal se šibalky.
,,Hned" řekl mávnul svojí holí a White Cat zmizel.White Cat
,,Mám najít Berušku a zničit jí, oh žádný problé.. " zahlídl jsem nějaké obrovské zvíře. Začal jsem utíkat, ale po chvíli jsem toho měl dost. A tak jsem se otočil a rozeběhnul se proti tý stvuře. Vytasil svoje drápy, a třikrát jsem ho škrábl. Zvíře spadlo na zem a začalo kňourat bolestí.
,Heh, na mě si nedovoluj. " odešel jsem. Vůbec jsem nevěděl, kde ji mám hledat. A tak jsem začal vymýšlet plán.Beruška /Marinette
,,Super " piskovala jsem když jsem zase spadla na zem. Viděla jsem jak mi z ruky teče krev, pálilo to a hodně.
,, Co mi teď pomůže? ",,nic"
,,Dobře zkusím to ještě jednou a na posled" řekla jsem si a postavila jsem se k časti skáli kde jsem ještě nelezla.
Chytla jsem se rukou o nejbližší výřez a začala jsem pomalu, ale jistě lézt, vždy jsem si dvakrát otestovala jestli mě ti udrží. Lezla jsem víš, po chvíli jsem byla v půlce. Musela jsem si oddychnout, ale strach z toho že se neudržím jsem nepřekonala a tak jsem lezla dál. Náhle mi podklouzla noha ale rychle jsem se zachytila jinde a tak jsem nespadla. Už třičtvrtina pořád jsem si opakovala v hlavě. Už jsem se zachytila o nějakou větev a škrábala jsem se nahoru.
,,Už j-jsem ty tu " vydechla jsem vyčerpaně a ležela rozplácnutá na zemi.
Asi po dvou minutách jsem vstala, kotník, který mě pořád bolel byl důvodem proč jsem znovu spadla na zem.
,,Teď to vzdát nemůžu, musím jít, prostě musím " znovu jsem zkoušela vstát tentokrát jsem na levou nohu ne šlápla . Vzala jsem jo-jo a kosek ode mne ležel klacek, a tak jsem si ho jo-jem přitáhla a opřela jsem se o něj.
Když jsem chtěla jo-jo vrátit, tak jsem si vzpomněla na Kocoura, věděla jsem že je proměněný a tak jsem otevřela jo-jo a zavolala mu.White Cat
Zazvonila mi hůl.
,,Někdo mi volá, co Beruška, no ještě lepší " zvedl jsem to.
,,Ahoj" řekl jsem v klidu ale klidná odpověď od druhé strany se nevrátila.
,,Kocoure, si v pořádku? "
,,Ano jsem, a ty? "Zeptal jsem se a zahrál smutného.
,,Je to špatné asi mám zlomený kotník "
,,Neboj já tě najdu podle GPS a pomůžu ti"
,,Děkuju ti moc"
Zavěsil jsem. ,,Jdu si pro tvojí smrt"zasmál jsem se a podíval se do GPS. Nebyla daleko.Něco jsem zaslechl nějaký hlas , buď se mi to zdálo nebo tu bude někdo asi beruška zavolám na ni nebo přivolám další hrůzu.
,,Beruško ?"zavolal jsem.
,,Ano , ano, ano, je to ona "
,,Kocoure ne, on tě dostal" začala panikařit.
,,Ale prosím tě, přestaň vyvádět " řekl jsem a zamračil ,,a radši mi dej miraculum"
,,Kocoure poslouchej mě, on tě chce zničit jako mě ,kde máš akumu, pomůžu ti." žadonila.
,,Lišaj řikal že budeš dělat problémy, buď mi dáš to miraculum nebo zemřeš " zvíšil jsem hlas.
,,Kocoure, prosím, poslouchej mě. "
,,Na tvoje báchory není nikdo zvědavý, blbko"
,,Ne, já ti chci pomoct"
,,Já ale pomoct nepotřebuju, za to ty ano... Kočaklizma"
,,Ne kocoure prosimtě nedělej to " začala kulhat dozadu.
,,Tak mi dej miraculum "
,,Ne to nemůžu dopustit" rozeběhnul jsem se proti ní a vystrčil i drápy.
,,Si tak naivní myslíš že tě nechám žít, nikdy zkazila si mi život, zemřeš " zařval jsem a povalil ji na zem.
,,Poslední přání"věděl jsem že mě bude chtít zachránit a tak ještě než něco udělala položil jsem ji ruku na hruď. Začali ji téct slzy mě to nevadilo. Viděl jsem že ještě žije, ale je slabá. Vyndal jsem ji z uši náušnice. Transformovala se do normální podoby. Trochu mě zarazila že je to Marinette, ale moc jsem ti neřešil a řekl jí.
,,Smrt bolí milá Marinette " vytasil jsem dráp a po tváří ji napsal malé srdíčko, které hned zmizelo, protože jej Marinettina krev zahalila.,,Sbohem dráha Beruško"
KONEC
Uff je to za mnou konec téhle knížky, konec mé 1 knížky.
Doufám že se vám líbila.
Za komentář či hvězdičku jsem moc ráda.(Vydám děkovačku)
Tečky a tlapičky posílá luciiiinka 💎
ČTEŠ
Má Lady Řekni Kdo Jsi
FanfictionČerný Kocour chce zjistit kdo je jeho Lady. Jenže ona nechce. Řekne mu to nebo ne? Bude Adrien s Marinette nebo ji zlomí srdce? A odmítne Beruška Černého Kocoura? Nebo se na Adriena vykašle a bude milovat Kocoura? Nejlepší umístění: #86 7.dubna 201...