Adrien se blížil k místu , kde byla Marinette. Slyšel pak, že se zase neznámý hlas ozval zaslechl jen pár slov. 'najde nás, zabiju'
A víc neslyšel , ale dokázal si to poskládat.
,, Ty jo chudák Mari ta vážně nemá štěstí, " říkal si v duchu Adrien.
,,Ale zachránim jí," řekl si znovu v duchu a vykoukl zpoza rohu. Viděl tu situaci. Marinette měla pod krkem nůž a tekla jí krev i slzy. Adrien chvíli přemýšlel. Nemohl na nic přijít , a tak jednal.,, Pusť ji!" Řekl rázně.
,, Nebo co?" Řekla osoba a nůž ještě víc přimáčkla k Marinettině krku. Sykla.
Adrien byl naštvaný , co dělá ta osoba Marinette. A tak se rozeběhl a udělal přemet , salto a odkopl osobu od Marinette. Ale nedošlo mu ,že jeho nůž Marinette ještě víc pořezal.
,, Promiň ," řekl tiše Adrien a chytil ji za zápěstí a utíkal z temné uličky pryč.
Osoba se rychle zpamatovala a utíkala za nimi.
,, Adriene, to si neměl dělat kvůli mně jsi v průšvihu."
,, Marinettey hlavně si nic nevyčítej" řekl Adrien.
Marinette se ohlídla a přitom zakopla o své vlastní nohy a spadla.
,, Au"
Adrien ani neváhal vzal Marinette do náručí a zabočil do jiné ulice a schoval se za popelnici. Pak jen viděl jak osoba běží pryč.
,, Mari si v pohodě?"
Ta jen zakroutila hlavou na náznak , že ne.
,, Počkej tady , za chvíli příjdu," řekl.
,, N-ne ,prosím n-nechoď,"řekla vzlykající Marinette.
,, Musím ti pomoct podívej , jak vypadáš"
,, C-co když se vrátí?"
,, Prosím věřmi , za pět minut jsem tu," řekl slibně. Marinette se teda moc vesele netvářila , ale nakonec souhlasila.,, kruci Marinette co je s tebou kdyť si Beruška a teď se chováš jak bábovka.(1 hlas)
No a? Je holka ne kluk ,má právo se bát.(2 hlas)
Ale stejně."(1 hlas)
Mluvili jí v hlavě dva hlásky.,, Marinette proboha co se ti stalo?"
,, Ach Tikki já se tak bojím toho člověka. Co když se vrátí? Já vím, že jsem Beruška , ale stejně se tak strašně bojím. Co mám dělat?" Dokončila svůj monolog Marinette.
,, Musíš věřit Adrienovi ,že se nevrátí."
,, Dobře Tikki ,a teď se schovej není mi dobře."
,, Nedivím se , ztratila si celkem dost krve,"řekla tikki a schovala se do tašky.,, Vše je v pohodě? ... ne není bolí mě a točí se mi hlava pořád mi teče krev. Je toho moc no a ještě k tomu si povídám sama se sebou."
,, Mari?Si tu?"
,, A-jo"řekla vyčerpaně Marinette. Adrien vyndal lékárničku a začal ji ošetřovat.
,,Díky"
,,Není zač. Měla by sis dávat takhle pozdě večer pozor."
,,No jo, nemusíš mě poučovat," řekla Marinette a hned si dala ruku na pusu.
,, No dobře , ale teď půjdeš se mnou."
,, A k-kam?" Řekla nejistě Marinette.
,, Do nemocnice."
,, Ne, tak to ne."
,, Proč?"
,, To bys nepochopil."
,, Jak to můžeš vědět," řekl schválně Adrien aby ji dostal do rozpatků.
,, Jetli mě omluvíš jdu domů , rodiče mají určitě strach"
,, Počkej" zavolal na Marinette.
,, Ty se nebojíš?" Zeptal se ji.
,, Bojím. Co mám dělat?"
,, Páni Marinette je úplně jiná. Ani nekoktá. Ne že bych nebyl rád. Asi ji není dobře proto se chová jinak." Pomyslel si Adrien.
,, Půjdu s tebou a doprovodím tě domů , aby se ti nic nestalo."
,, Teď se chová jak Kocour. Ale co? Proč ne? COŽE MARINETTE JE TO ADRIEN! Ne KOCOUR!" Řval Marinette v hlavě hlas.
,,Tak fajn co taky jiného mám dělat."
,, Jdem?" Zeptal se Adrien.
,,Hm, třeba si s Marinette konečně normálně pokecám." říkal si v duchu Adrien.
,, Marinette?"
,, No?"
,, Máš nějaké ho mazlíčka?"
,, Ne ale jsem smutná , mám moc ráda zvířata. A ty?"
,, Já taky ne."
,, Jakou máš rád barvu?"
,, Zelenou tu mám nejradši a ty jakou?"
,, Červenou "Povídali si o dalších věcech. A cesta jim rychle utekla a už byli před Marinettiným domem.
,, Tak ahoj. Dobrou noc a hezký sny," řekl Adrien a usmál se na Marinette.
,, Děkuju,dobrou ahoj," Řekla mu naoplátku a vešla do Pekárny.,, Marinette! Kde jsi byla? Proboha co se ti stalo?" Ptala se vyděšeně Sabina.
Marinette ji vše popravdě řekla. A šla spát.Další díl je na světě. Rozhodla jsem se že budu psát delší kapitoly, ale nebudu je vydávat tak často.
Doufám, že se vám další díl líbil a za hvězdičky a komentáře jsem moc ráda.
Tečky a tlapičky posílá luciiiinka 💎
ČTEŠ
Má Lady Řekni Kdo Jsi
FanfictionČerný Kocour chce zjistit kdo je jeho Lady. Jenže ona nechce. Řekne mu to nebo ne? Bude Adrien s Marinette nebo ji zlomí srdce? A odmítne Beruška Černého Kocoura? Nebo se na Adriena vykašle a bude milovat Kocoura? Nejlepší umístění: #86 7.dubna 201...