Kocour i Beruška seděli připlácnutý na kovový zdi.
,, čím víc se budete snažit tím víc si ublížíte..takže buď to půjde po dobry nebo po zlym." řekl Lišaj a opřel se o svou tyč.
,, Lišaji mi tě porazíme"řekla rozhořčeně Beruška.
,, ha myslíš" řekl s úšklebkem Lišaj.
,, rozcupujeme tě zabijeme tě poznáš smrt " řekla a odfrkla si.
,, Varuju tě Beruško buď zticha nebo budeš trpět"
,, copak to jde ještě víc?" řekla naštaně , ale to dělat neměla , protože se toho Lišaj hned chytil. Kocour jen přihlížel a neměl sílu se do hádky připojovat.
,, tak ty si myslíš že už si přešla tim nejhorším? Vážně? Tak to se milá holčičko pleteš. Pro miracula který nesete udělám cokoliv ikdybych tě něl vlastnoručně zabít. Ty tvoje hračičky už skončili miraculum obnovy není dostatečně silné proti mé moci."
,, nejsem tu přeci jen já" řekla a ukázala be Kocoura , který seděl vedle ni a držel si křečovitě ruku která ho bolela.
,, Dovol abych se zasmál tahle prašivá kočka už nic nezmůže" řekl a usmál se.
,, A dost už toho mám plný zuby - zabiju tě, zničím tě, rozrhám tě na kusy , vrazím ti tvojí vlastní tyč do hrudi. " zuřila Beruška dostala úplný záchvat.
,, tak pojď , pojď postavit pánu zla ať konečně ucítíš tu bolest , tu bolest když tě ničí něco na co nemůžeš dosáhnout " Beruška vstala a uchopila pevně své jo-jo.
Kocour ale pořád seděl a nic nedělal. Beruška na něj jen v mžiku koukla.
,, ty my nepomůžeš?" zeptala se.
,, Já , já nevim" řekl.
,, Cože? Jak jako nevíš" řekla a nadzvedla obočí.
,, prostě nevim. Jsem moc slabí" řekl a sklopil hlavu.
,, nesmysl kdyť si boloval míň jak já a nevypadáš moc zničeně" protestovala a zamračila se na něj.
,, jen kdybys věděla" řekl s těží.
,, co kdybych věděla.co? Pověz" Kocour ondlel.
,, tak milá Beruško asi by si méla zjistit krutou pravdu" řekl Lišaj.
Beruška se rychle přetočila zas na Lišaje.
,, co? Jakou pravdu?" řekla pomalu.
,, tuhle" řekl a mávl svou tyčí. Vedle Lišaje se objevila průhledná místnost uprostřed ní ležel v krvavé louži Kocour.
Berušce se zalili oči slzami.
,, ne to ne není mrtvý ne" rozeběhla se k místnosti ale nemohla na ni dosáhnout byla pořád stejně daleko. Beruška cítila tu bolest když pociťuje že nikoho koho měla tak ráda umírá. Ničilo jí to. Zastavila se a padla na kolena.
,, Tak co - dej mi ty miracula" zařval na ni Lišaj.
,, a pospěš si nebo ho zabiju"
,, o-on ž-žij-je?" vykoktala se sebe Beruška.
,, ano ale budeš odporovat zemře" řekl a vedle kocoura v místnosti se objevili hodiny které ukazovali 11:59.
,, až odbije 12tá hodina tak zemře a ty budeš u toho uvidíš , uslišíš i ucítíš tu bolest" než stačila něco říct tak odbila 12tá.
,, já ti ty miracula dám ale nečič ho já chci aby žil " křičela zoufale Beruška.
,, co ty chceš už neni důležité. Ale na jeho smrt si ještě počkáš nejprve ti něco ukážu" řekl a začal kráčet k Berušce , ale ta ustupovala zpět.
,, teď se bojíš...před chvíli si byla odhodlaná mě zničit" řekl. Beruška pořád usptupovala ale zachvíli narazila na kovovou zeď.
,, užij si to" řekl a svojí tyčí vyčaroval průchod a strčil tam Berušku. Ta hlasitě zaječela a byla fuč.Probudila se na vlhké zemi.
,, kde to jsem?"
,, tak milá Beruško tady nikdo není si tu sama nikdo ti nepomůže" řekl Lišaj. Beruška se ohlížela , ale nikoho neviděla.
,, co chceš po mě - dám ti miraculum ale nech nás žít"
Prosila Beruška.
,,NE!!" zařval hlasitě Lišaj.
,, zemřete to ti garantuju, ale nejdřív si vychutnám tohle. Poradim ti. Tohle je ostvrov draků, draků kteří neznají lítost. Sem mě uvěznili a já jsem sobě dal slib že až někoho budu chcít zabít a bude mě štvát tak ho sem pošlu aby pochopil jak těžce sem si žil"
,, za co ? Proč tě sem pustili?"
,, a proč tě to zajímá to je moje osobní věc - a teď se postav kruté realitě"
Beruška byla zničená někde u Lišaje teď leží polomrtvý Kocour ani neví jestli žije , Lišaj ji poslal na jakýsi ostrov draků aby poznala jak měl těžký život ale jaký život? Co udělal? Proč byl zrovna tady? A jak se odtud dostal? Co udělal že ho sem poslali? Berušce se v hlavě rojili otázky na které neuměla odpovědět. Teď by radši byla doma v teplá posteli. Všechno ji bolelo oči ji pálili. Chtěla se zvednout ale nešlo to.
Najednou 'KŘACH' a zem se pohnula. Beruška sebou trhla s tíhou se zvedla a konečně si prohlédla prostředí kolem sebe. Byla uprostřed lesu který vlastně nevypadal jako les. Stromy byly přelámané byly tam kosti krev. A z dálky se ozval obrovský řev .
,, počkat draci? Draci přece neexistují nebo snad ano?" zeptala se Beruška sama sebe. Najednou spozorovala obrovkého draka který se řítil k ní Beruška se rozeběhla co mohla. Přeskakovala větve a kosti. Své jo-jo radši ani nepoužívala aby nevzbudila větší pozornost. Ohlédla se na draka který ji honil. Ale to neměla jak nedávala pozor tak zakopla a skutálela se do jámy.Ahoj všichni!!!
A je tu další díl(na můj vkus trochu drsný ) ale snad se líbil.
Za každou hvězdičku či komentář jsem moc ráda.Tečky a tlapičky posílá luciiiinka🐰
ČTEŠ
Má Lady Řekni Kdo Jsi
FanficČerný Kocour chce zjistit kdo je jeho Lady. Jenže ona nechce. Řekne mu to nebo ne? Bude Adrien s Marinette nebo ji zlomí srdce? A odmítne Beruška Černého Kocoura? Nebo se na Adriena vykašle a bude milovat Kocoura? Nejlepší umístění: #86 7.dubna 201...