12)

1.2K 78 13
                                    

Obrazovka zmizla. Všichni tam stáli jak přibytý , ale zachvíli už zase byla rušná Paříž.

,, Tak jsi tak skvělá návnada Beruško"
,, c-co jak to víš?" ptala se zmateně.
,, to tě nemusí zajmat. Až tě příjde zachránit černý kocour tak spadne klec nebudete vědět kudy kam nebudete vědět na koho útočit , zničím vás seberu vám vaše miracula a ovládnu svět a nikdo mi v tom nezabrání. Až budu mít vaše miracula tak je převedu do zla a tím dostanu nejvyžší moc světa" dokončil svůj proslov Lišaj.
,, vážně si myslíš že to bude tak jednoduchý. Vážně si myslíš že jsme tak blbý a že tě neporazíme. No tak to se pleteš dobro zvítězí a zlo nikdy nezvítězí smiř se s tím." Zakřičela na něj Marinette.
,, hm..řeknu ti to takhle až se Kocour dozví kdo je Beruška a to se dozví tak udělá vše proto aby tě zachránil ikdyby by on sám měl zemřít a to je to co potřebuju.
A buď mi ty miracula dáte podobrym nebo po zlym to je mi celkem fuk , protože pak vy už nebudete super-hrdinami ale mými otroky" řekl a začal se smát.
,, vrr nikdy Lišaji nikdy "
,, zklapni" řekl Lišaj a otočil se k ní.
,, myslíš že se tě zaleknu? Tak to jsi naomylu."
,, tak ty děláš hrdinku. Dobře tal okus moji zlobu." Řekl Lišaj a mávl svou holí a po celý místnosti začali lítat motýlci lišaj se jen ďabelsky zasmál a přistoupil k Marinette. ,, tak se ukaž hrdinko rád se podivám co zvládneš" dořekl a rychle sundal náušnice než Marinette zareagovala už je neměla.
,, ha tak vidíš jak je snadný dostat miracula" řekl a nechal zmizet motýlky.
,, kruci, kruci, kruci" nadávala Marinette.
,, teď už vlastně tě nepotřebuju a tak tě můžu pustit , ale nejdřív si s tebou trochu pohraju. Budeš trpět." Řekl a zvedl ji.

Ráno

Marinette neusla nešlo jí to. ráno se tu znovu ukázal Lišaj.
,, tak pojď když kocour nejde sám tak ho sem přilákáme" řekl Lišaj a i s Marinette se přemístil na eiffelovu věž.

,, Dobré ráno nebo spíš špatné haha. Hledám jedboho super-hrdinu jménem Černý Kocour Berušku jsem chytil a mám i její miraculum a myslím že všichni chcete vědět kdo to je já vám to řeknu ať to celá Paříž ví je to Marinette Dupain-Cheng." Řekl a ukázal ji.
,, je mi teď už na nic tak ji můžu udělat něco co by asi nikdo nechtěl zažít " řekl a vzal Marinette udělal dva kroky a Marinette byla vevzduchu (nevim jak to mám popsat prostě ji držel asi 90 m nad zemí.)
,, dost" zařval Kocour skočil a vzal mu Marinette a doskočil s ní na střechu.
,, konečně už jsem na tebe čekal Kocoure zachraňuješ Berušku tu už nezachráníš "
,, co si s ní udělal?"
,, dej mi miraculum a bude žít"
,, a jak ti můžu věřit?"
,, to je na tobě buď její smrt a nebo miraculum."
,, a co její přžití a ty nic nedostaneš"
,, myslíš " řekl lišaj a šáhl do kapsy na to že chtěl vytáhnout miraculum berušky se tam dlouho přehraboval.
,, kde je ?" Začal ječet Lišaj. Kocour na něj jen nechápavě civěl.
,, kde je to miraculum měl jsem ho tu " začal zuřit.
,, myslíš tohle " řekl Kocour a ukázal mu Berušky miraculum.
,, K-kocou-ure promiň" řekla tiše Marinette.
,, ne za to nemůžeš já ho vyřídim neboj"
,, rr tak teď zaplaríš za chybu co jsi udělal" zaječel Lišaj a už se hnal k němu

Ahoj tak je tu další díl.

Doufám že se vám líbil za hvězdičky a komentíky jsem moc vděčná.

tlapička a tečky posílá luciiiinka

Má Lady Řekni Kdo JsiKde žijí příběhy. Začni objevovat