^Šeštadienis^
^7:42^-Tu supranti, kad turi eit?!-surėkė El man.
-Nu tuoj gi!-atrėkiau nuo veidrodžio kur jau beveik susikroviau grožio priemones. Man atėjus prie jos ši pagriebė mano lagaminą. Likusią kuprinę pagriebiau nuo lovos. Stadijone jau buvo visa komanda. Pamatę mane jie pradėjo lipt į autobusą kuris mus nuveš iki oro uosto.
-Pasiilgsiu tavęs, Lu,-apsikabino mane draugė.
-Aš ir, bet vistiek čia manęs nebus tik 3 dienas,-nusijuokiau.
-Vistiek. Atsimink: jokių vaikinų, turit laimėt, suerzink Niall,-išdėstė.
-O tau: neišdavinėk Louis, man grįžtant pripirk maisto, pasistenk sunervint mokytojus,-ši tik palinksėjo,-Be to, jūs su Louis jau pora?-ji papurtė galvą. Kai jau nueidinėjau ji sušuko:
-Ką turi omeny? Tu kažką žinai! Kai grįši tu man privalėsi pasakyt viską!-rėkė kol aš lipau į autobusą.
-Kur man sėst?!-sušukau.
-Čia!-Jake pamojavo man iš galo. Už jo sėdėjo Niall ir Louis su dar dviem vaikinai kurių vardų neatsimenu. Tobula.....
Atsisėdus pasileidau muziką per ausinukus ir atsirėmiau į Jake petį. Jam tai netrukdė tad nusprendžiau pamiegot. Kai jau buvau beveik užmigus mano kėdę pradėjo spardyt.
-Nebandyk laimės!-suurzgiau. Niall su Louis pradėjo juotis, bet mano sėdynė vistiek judėjo. Susinervinus atsistojau prie Niall kuris dabar keistai į mane žvelgė. Sugriebiau jam už rankos ir patraukus į save jis virto ant žemės. Atsiguliau jam ant nugaros ir bandžiau miegot, o kiti keistai į mane žvelgė. Galiausiai užmigau.Louis pov.
Pats pirmas pradėjau isteriškai juoktis iš Niall kuris nežinojo ką daryt. Prie manęs prisijungė kiti sėdintys prie mūsų.
-Galėtum padėt nežvengęs,-suburbėjo Niall, bet aš visdar juokiausi. Jis bandė pajudėt, bet Lu tik kažką sumurmėjo ir neleido jam to padaryt. Prie mūsų priėjo treneris.
-Tiesiog..Kaip?-jis vos nesijuokė.
-Niall ją erzino,-tariau prunkšdamas.
-Ne...bet....tiesiog išneškit ją iš autobuso. Mes lipam po penkių minučių,-atsiduso ir nuėjo.
-Niall tu ją neši,-tariau.
-Kodėl aš?!
-Nes tu! Aš nenoriu kadangi aš jau beveik turiu merginą, tingiu ir tau ji patinka,-padiktavau.
-Ji man nepatinka!-piktai suurzgė,-Aš jos nepakenčiu. Ji amžinai padaro kąnors blogo.
-Tiksliau tave pergudrauja, pagerina, išsityčioja,-jis palinksėjo,-Sutinku storuli,-nusijuokiau.
-Tiesiog pirma nukelk ją nuo manęs. Prašau!-suzyzė. Atsistojau iš savo vietos ir kai Niall buvo pakilęs įdaviau ją jam,-Paimsi mano daiktus?
-Jo. Vistiek turi tik vieną tašę,-pakilnojau pečius.
-Lipam!-suriko treneris,-Ir ,Niall, linkiu likt gyvam kai ją pažadinsi,-davė jam užjaučiančią šypseną. Dabar pasidarė baugu kadangi jis jos dėdė ir ją pažįsta puikiai.
Pridavus bagažą atėjo laikas pakelt Luanna.
-Luanna, kelkis!-surėkė Niall ir pradėjo ją kratyt savo glėbyje. Ji tik sušnypštė jam užsičiaupt ir toliau miegojo. Blondinas bandė visaip ją pakelt bet nepavyko,-Treneri, ji neatsikelia!-pasiskūndė. Jis nusijuokė ir priėjo prie mūsų.
-Dabar išgirsit stebuklingus žodžius kurie lengvai ją pakels,-keistai nusišypsojo,-Lu, kelkis! Niall valgo tavo maistą!-suriko ir ši šoko iš miego ir nukrito ant žemės. Ji suinkštė iš skausmo, o visi kiti ją stebėjo išsižioję.
-Jums geriau praverstu susirast merginas nei mane stebėt,-suburbėjo atsisėsdama ir pasitrindama nugaras
-Tu atsikėliai nuo tokių pat žodžių kaip Niall,-greit pasakiau.
-Tai? Jei storulis atsikelia pašaukiant apie jo maistą - tai nestebina,-paprasrai tarė.
-Aš nesu storas!-suriko Niall.
-Tikėk tuo jei tai tau leis lengviau užmigt,-matės kaip ji jį erzino. Jis buvo įpykęs kaip visada,-Louis,-suzyzė ir atsistojo.
-Ne!-greit atsakiau žinodamas ko ji norės.
-Jake, gali panešt?-mielai paklausė.
-Žinoma,-tarė ir atsuko jai nugarą, kad ji užliptų.
-Nuo šiol žinokit, kad jis mano geriausias draugas ir jei jį įžeisit ar kažką jam padarysit - kentėsit nuo manęs,-rimtai pasakė jį apkabindama. Jake tik šypsojosi kaip debilas ir pasakyčiau, kad ji jam patinka jei jis nebūtų gėjus.
-O El?-nusijuokiau.
-Ji irgi mano geriausia draugė,-atsakė.
-Kaip pasakysi,-nusišypsojau.Luanna pov.
-Henri, aš nenoriu sėdėt prie Niall! Aš noriu sėdėt prie Jake!-ginčyjausi.
-Sėdėsi tarp Louis ir Niall. Viskas,-pikčiau tarė ir visi susėdo į savo vietas. Ištraukiau telefoną ir ausines, kad galėčiau žiūrėt filmą.
-Nori?-paklausiau Louis. Jis palinksėjo. Ištiesiau jam vieną ausinę ir paleidau filmą. Kadangi skrydis nebuvo labai ilgas su filmu pasibaigė ir jis.^Viešbutyje^
-Gyvensit po tris arba du,-aiškino treneris,-Luanna gyvens su...,-visi pakėlė rankas išskyrus Louis ir Niall,-Louis ir Niall,-tarė ir aš iškart supykau.
-Ne! Aš su juo negyvensiu! Louis dar pakenčiama, bet ne Niall!-užprotestavau,-Kodėl negaliu su Jake?!
-Nes aš taip pasakiau!-piktai į mane pažiūrėjo,-Jūsų kambarys bus 706,-tarė ir numetė raktus Louis į rankas. Atsidusau ir supratau, kad nieko nepakeisiu tad nusekiau Louis prie lifto. Vistiek greit eisiu į miestą. Juk dar tik puse penkių. Mūsų kambarys buvo gana didelis ir gražus. Iškart pasiimiau rūbus persirengti ir nubėgau į dušą.
-Lu greičiau!-rėkė Louis,-Aš noriu į tuoletą ir dušą! Į tuoletą!-klykė.
-Tuoj nu!-tariau surinkdama daiktus. Atrakinus duris jis iškart įpuolė vidun, o aš išbėgau lauk. Niall gulėjo ant lovos nereguodamas kas vyksta. Susikrovus reikiamus daiktus į rankinuką jau buvau beveik išėjus pro duris.
-Kur eini?-kelią užstojo Louis.
-Į miestą. Nagi, Louis, tiesiog pasitrauk,-suzyziau.
-Mes su tavim.
-Kas tie mes?-susiraukiau.
-Aš, Niall, Jake, Josh,-išvardino rinkdamasis daiktus.
-Am, ne!-surėkiau išbėgdama pro duris. Kai buvau jau už durų prilėtėjau ir pradėjau eit normaliu žingsniu. Eidama ieškojau baro, nes tokiu laiku kai beveik šešios jie turėtu atsidarynėt. Pamačiau vieną po kokių penkių minučių ieškojimo. Muzika jau skambėjo ir buvo eilė susidarius prie durų. Priėjau apsauginį ir pabaksnojau jam į petį.
-Luanna?! Galvojau tavęs čia nebepamatysiu,-sukirtom rankom,-Kokiais keliais čia atvykai?
-Patekau į koledžo futbolo komandą tai mums varžybos,-nusijuokiau.
-Tai jau taip ir reik sakyt, kad kapitonė,-nusijuokė Ben,-Na ką, pasismagink!-tarė įleisdamas mane pri duris. Jei ką tai Ben mano pažįstamas kai atostogavau dvi savaites Ohio. Jau buvau vakarių liūtė ir beveik visi barai ir mano amžiaus žmonės esantys čia mane žino. Viduje sklido alchoholio kvapas, o žmonės linksmai šoko pagal muziką. Priėjau prie baro.
-Luanna?-apsikabino mane Matt kuris dirbo barmenu.
-Ta pati!-nusijuokiau.
-Na tai tau tą patį argi ne?-pakėlė antakį ir aš tik palinksėjau. Po kiek laiko jis atnešė tris kokteilius. Juos visus užsiverčiau ir jau truputi apsvaigus nubėgau į šokių aikštelę.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game On I
Hayran Kurgu"-Kas jis?-paklausiau draugės. -Jis?-nusijuokė,-Žinai tuos blogiukus iš visų banalių filmų? Štai ir jis. Kiečiausias koledžo blogiukas dėl kurio visos pameta galvas,-ji pasakė besijuokdama iš savo žodžių. -Koks jo vardas?-paklausiau pavartydama akis...