^Kita diena^
-Aš tikrai nenoriu jų matyt. Neivieno iš penkių,-suzyziau.
-Gi viskas gerai. Tu sveika, gyva, o jie mūsų beveik vaikinai,-bandė mane įkalbėt El.
-Tu supranti, kad per juos mane pagrobė ir jei nebūčiau tokia nuostabi būčiau mirus arba visdar pririšta prie kėdės,-suburbėjau.
-Nu taip, bet mums reikia tavo pagalbos,-numykė.
-Skelk,-atsidusau.
-Mus pakvietė šiandien į pasimatymus ir mes norim, kad jie mūsų paprašytų būt jų merginom. Tu su jais gerai sutari ir jie tavęs klausys tai tiesiog pakišk jiems tokią mintį,-paprašė.
-Nemanai, kad tai jų pasirinkimas?-susiraukiau.
-Nu taip, bet juos reikia pastūmėt, kad padarytų pirmą žingsnį. Prašau!-maldavo.
-Gerai gerai. Kur jūs dabar einat?-paklausiau sutikus.
-Į prebykos centrą. Pirksim rūbus vakarui, o dabar jiems treniruotė tai gali eit ten. Labai ačiū tau. Nupirksim valgyt,-išsišiepė ir mes išsiskyrėm į skirtingas puses. Stadijone trenerio girdėjosi šūkavimai bei švilpukai. Net nepriėjus galėjai girdėt ką jis rėkė.
-Judinkitės! Jei Luannos nėra tai nereiškia, kad galit tingyniaut! Turit išmokt gerai žaist ir be jos!-išgirdus jį man atsirado didžiulė šypsena. Nepastebėta atsisėdau žiūrovų vietoj ir stebėjau kaip jis ant jų šaukė. Kai jie pastebėjo mane jų veidai buvo neįkainojami. Galiausiai jie pradėjo normaliai žaist ir po valandos treniruotė baigėsi. Nors ir visi vaikinai išbėgo iš aikštės vistiek likau sėdėt vietoj. Tiesiog stebėjau vieną tašką laukdama kai jie prieis. Jaučiau, kad jie tai padarys.
-Ką čia darai?-netikėtai paklausė iš kažkur išlindęs Jake. Net šoktelėjau iš vietos.
-Stebi nieką, nes neturi be mūsų daugiau draugų, kad kažkuo užsiimtu,-suprunkštė Niall atsisėsdamas už manęs.
-Kas sakė, kad tu mano draugas,-pakėliau antakį atsisukdama į jį,-Mano draugas va Jake arba El su Beth, bet jūs gal, o tu tai tikrai neesi,-tėškiau ir šis jau norėjo sakyt, bet atėjęs Louis jį pertraukė.
-Vėl jūs riejatės,-suburbėjo.
-Ką daryt kai debilai per arti?-pažiūrėjau rimtai tiesiai jam į akis ir uis tiesiok sudribo šalia manęs kėdėje,-Be to, aš čia su reikalu.
-Kas per reikalas?-tyngiai pasuko galvą į mane.
-Čia apie El ir Beth,-atsidusau ir jis iškart žvaliau pažvelgė į mane,-Jos manęs apgailėtinai prašė, kad pasufleruočiau jums jas paverst savo merginomis.
-Na taip, bet aš nežinau,-atsiduso,-Ar aš jai ištikrųjų patinku,-viltingai pažiūrėjo man į akis.
-Ji tave įsimylėjus,-tariau ir jo akys sužibo,-Kaip ir Beth Harry.
-Na gerai,-ryžtingai tarė,-Aš tai padarysiu. Padėsi suplanuot? Prašau!-sudėjo rankas man prieš veidą ir atsiklaupė. Tai buvo labai juokingas vaizdas, bet man jo pagailo ir nesusijuokiau.
-Žinoma,-maloniai atsakiau.
-Ji? Ką ji išmano?-nusijuokė Niall ir visi atsisuko į jį.
-Daugiau nei tu,-sušnypščiau.
-Galiu lažintis, kad jei ji tau padės-bus katastrofa,-atkirto.
-Lažinamės,-ištiesiau ranką.
-50$.
-Ar tu tiek turi,-nusišaipiau, bet jo veido išraiška išliko rimta. Palinkčiojus galva Jake perkirto mūsų rankas,-Taigi, tu sakei nori dainuot jai dainą?-Louis palinkčiojo galva,-Na tau reikės Harry, Zayn ir Liam pagalbos dainuojant, nes kiek girdėjau keturiese skambat puikiai,-tariau.
-Žinai, aš ir ten dainavau,-sumurmėjo Niall nepatenkintas.
-Negali būt,-pavaidinau,-Vistiek siulau dainuot keturiese be jo,-tariau Louis.
-Niall dainuos,-pasakė pavartęs akis.
-Na gerai. Tik nekaltink manęs jei jis viską sugadins,-patrūkčiojau pečiais,-Kur?
-Papludimy?
-Jums su Harry labai patinka paplūdimiai matos,-sumurmėjau atsilišdama kėdėj kaip Jake kuris tiesiog visko klausė.
-Taip, patinka. Tai ką mums reikia paruošt ir padaryt?-iš laimės trypčiojo.
-Turėsit pasidaryt mini platformą kur jūs silipę dainuosit. Reikia, kad grotų kas nors. Jake tu groji tiesa?-jis palinksėjo,-Mes su Jake grosim elektrinėm gitarom. Man rekkės natų nepamiršk. Apsirenk padoriai ir susigvok ką veiksit vėliau, nes mes jau būsim išvažiavę,-pakilnojau antakius.
-Gerai,-tik atsakė viską apmąstydamas.
-Mes su Beth atvešim El gražiai apsirengusią ir užrištom akim. Manau tiks kokia septinta ane?-vėl palinksėjo,-Taigi, dabar yra keturios tad atsiųsk akordus telefonu ir viską paruošk. Susitiksim ten,-tariau ir atsisveikinus išėjau.^6:49^
Važiavom tryse mašina. El buvo gražiai suruošta ir tvarkingai sėdėjo keleivio sėdynėj, Beth vairavo, o man liko visas galas.
-Tai kur mane vežat?-neiškentus paklausė rudaplaukė.
-Klausyk, pasakiau Louis ir dabar jis giliuose apmąstymuose. Norėdamos tave pralinksmit mes tau padarėm staigmeną tad turi užsirišt raištį,-padaviau jai skarelę ir ji padarė kaip ir reikėjo.
-Ačiū,-liūdnai nusišypsojo.
-Neliūdėk, tai atsiminsi visą gyvenimą,-tariau ir ji pagaliau nusišypsojo tikra šypsena. Kai jau buvom papludimyje davėm jai užsidėt ausines, kad negurdėtų vaikinų ruošimosi ir bangų ošimo. Beth liko stovėt prie jos, o prie manęs priėjęs Jake padėjo užlipt ant paltformos. Atsisėdau ant kėdės ir pasiėmus gitarą trumpai ir greitai pasikartojau kaip grot. Visi vaikinai sustojo į vietas.
-Nuimk tik ausines ir suskaičiavus iki dešimt nurišk skarelę!-sušukau Beth. Ši palinksėjus taip ir padarė. Louis atsisuko į mane ir aš padrąsinamai iškėliau jam nykščius. Su Jake pradėjom grot pirmas natas, o kiti vaikinai dainuot. Pirma El paprastai klausėsi, bet galiausiai rankomužsiėmė už burnos kai suprato kas dainuoja. Beth nurišo taištį ir El nustebis spoksojo tiesiai į Louis. Ji buvo tokia laiminga kas ją privertė cypaut vietoj. Daina buvo linksma ir greita, tikriausiai jų kurta. Jai pasibaigus El buvo be žado ir stovėjo vietoj nejudėdama.
-El, mes jau bendraujam pakankamą laiką,-pradėjo Louis,-Ir tu man tikrai kritai į akį,-jis labai nervinosi, nes girdėjosi per mikrofoną,-Taigi klausiu. Eleonor, ar būsi mano mergina?-paklausus jis nušoko nuo scenos ir priėjo arčiau jos.
-Taip!-ji surėkė iš visų jėgų ir puolė jam į glėbį.
-Pavyko! Ačiū Lu!-surėkė Louis iškeldamas jau dabar jo merginą į orą. Visi nusprendė susieit ant senos ir pasveikint porą.
-Niall duok pinigus,-išsišiepiau jam. Jis sunkiai atsiduso ir padavė. Jis norėjo praeit pro mane, bet nesusivaldžius pakišau jam koją ir jis skaudžiai tėškės ant žemės. Pradėjau isteriškai juoktis, o visi kiti mus įtemptai stebėjo. Niall įtūžęs atsistojo ir priėjo prie manęs.
-Aš Niall Horan ir tu taip su manim nesielgsi!-šįkart labai piktai suurzgė. Nebuvau mačius jo tokio pikto. Nustumiau jį nuo savęs ir atsistojau.
-Niall Horan. Man visiškai vienodai kas tu. Tu niekuo nesiskiri nuo kitų. Tu toks pats kai tie kiti. Žmogus be ateities!-išrėkiau ir jau norėjau pult jį, bet mane sulaikė Jake mane pagriebdamas ir iškeldamas į orą.
-Atsimink, tavo koja sugipsuota,-ramiai tarė ir paleido ant žemės. Greit atsisveikinus mes su Jake išvažiavom.
STAI LEGGENDO
Game On I
Fanfiction"-Kas jis?-paklausiau draugės. -Jis?-nusijuokė,-Žinai tuos blogiukus iš visų banalių filmų? Štai ir jis. Kiečiausias koledžo blogiukas dėl kurio visos pameta galvas,-ji pasakė besijuokdama iš savo žodžių. -Koks jo vardas?-paklausiau pavartydama akis...