-Piticanie,da-mi doza aceea!
-Cui ii spui tu piticanie? Gajeel!
-Haide,Gray-sama. Doar putin. Nu va dura mult.
-In nici un caz eu nu merg la o plimbare cu tine seara,mai ales singuri. Cine stie ce se poate intampla noaptea.
-De aceea vreau ca Grey-sama sa meargă cu mine. Voi fi 100% protejată.
-Cum ti se pare acest loc?
-Cu siguranta e frumos,Jellal.
-Am primit un mic pont legat de acest loc de la Levi. Erza, ce-ar fi sa ii potolim?
-Inteles. Hello! Stați locului! Ce-ati pățit?
-Eu merg putin prin pădure.
-De ce,Natsu?
-Fi serioasa Juvia. Ce ar putea face un băiat singur in pădure?
-Scuze,Levi.
Natsu POV
Mergeam ca nebunu' prin pădure. Sa fiu sincer am venit doar pentru ca m-a rugat Jellal. Acum eu trebuia sa fiu acasa sărbătorile primul weekend de vacanta cu un somn lung cat însesi eternitatea. Ce se aude? Un cântec? Ce naiba? Juvia l-a scos pe Grey din tabara si acum ii spală creierul? Ma indrept spre locul de unde se aude cântecul. Nu de alta dar as vrea sa-l vad pe Grey îndrăgostit pana peste cap de fermecătoare Juvia. Ori asta, ori sirene. Ahhh! Imposibil!
Inainte
-Mergem la Lacul Sirenelor. Va fi interesant.spuse Levi. Dar fiti cu ochii in patru. Am putea da de sirene. spune si rade copios pe seama a ce tocmai spusese.
Sf, amintire
Si uite asa ajung eu sa umblu ca prostul dupa sirene. Dar cântecul acesta e real. Asta daca nu sunt intr-un vis sau imi imaginez lucruri. In cazul aceste ma pot întoarce linistit la grădinița sa desenez pesti cu cap de om. Totusi,daca ar trebui sa o iau logic ma intreb cine canta in pustietate?
?:-Aaa! Aaa! A...a...a...aaa.
Mai canta mult sau...? Ok,asta e ciudat. Jur ca am innebunit. Am vedenii. Tocmai stau si privesc o piatra care canta? In orice caz nu cred ca pietrele pot avea o voce asa inalta. Dar ce stiu eu!
N:-Alo? E cineva aici?
Aud apa tulburandu-se. Ce ciudat! Stau si ma gandesc. Ce ar trebui sa fac?
??? POV
Ce se intampla? M-am impotmolit.
?:-Alge! Nu se poate!
N:-Cine e acolo?
?:-Haide,haide!
N:-Nu te mai ascunde dupa piatra aceea. Nu are efect.
?:-Am incurcat-o! Mama,tata, imi pare rau ca sunt o pacoste.
N:-Hei tu! Ce faci acolo?
?:-O,buna. Scuze! Nu vreau sa ma ascund doar ca nu ar trebui sa fi aici. Te rog, te poti intoarce de unde ai venit?
N:-De ce? Nu inteleg.
?:-Nici nu trebuie. Iti voi ramane vesnic indatorata daca pleci acum si ma lasi in pace.
N:-Nu prea inteleg. De ce nu te ridici din apa sa vorbim? E rece si cred ca hainele tale au luat cea mai tare spalare din lume.
?:-Nu...pot.
N:-Te-ai impotmolit in alge? Levi a spus ca sunt destul de multe pe aici. Sa te ajut.
?:-Nu! E in regula. Ma descurc. Serios!
N:-Am nevoie de niste explicatii si nu pot vorbi cu tine daca stam ca la piscina. In plus apa e rece. Nici nu stiu cum stai asa.
Narator POV
Natsu incearca sa o ajute pe misterioasa fata.
-Nu!
Aceasta incearca sa scape dar fara rost. Nu se poate trage mai mult decat ii permite stransoarea.
N:-Ce naiba?...Oau! Tu ai... coada?
?:-Nu,am bete! Ce ti se pare ca am? O trestie uriasa? E o coada,o coada! Nu ai mai vazut o coada pana acum?
N:-Tu esti cumva o... sirena?
?:-Nu,sunt o zana. Am aripi si tot tacamul dupa cate se vede. Bineinteles ca sunt o sirena.
N:-E imposibil,sirenele nu exista.
?:-Uite ca exista.
N:-Cine esti? Cum te numesti?
L:-Lucy... Au!
N:-Nu te misca. Te scot acum.
Natsu o elibereaza pe sirenă. Lucy il priveste cu un oarecare interes.
N:-De ce te uiti asa la mine?
L:-E prima data cand vad un om atat de aproape.
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...