Din capitolul anterior
Levy:-Atentie, toată lumea! Uitati-va in fata si in sus. Natsu ne-a descoperit de cand am cazut. N-are rost sa ne ascundem.
Natsu:-Ce faceti aici?
Din spatele lui apare Lucy.
Lucy:-Juvia? Levy? Si băiatul acela era... Grey,nu?
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Juvia:-Buna,Lucy!
Levy:-Ma bucur sa te revăd, Lu-chan!
Grey:-Deci asa arăți fara masca. Drăguță, cum credeam.
Natsu:-Va mai intreb o data. Ce naiba căutați aici?
Jellal:-Vezi tu...
Lucy, care era ascunsă dupa Natsu, il trage de mânecă pentru a-i atrage atenția.
Natsu:-S-a intamplat ceva,Lucy?
Lucy (vorbind încet ca-n soapta):- Cine e?
Natsu:-Iti amintești cand ti-am povestit despre un prieten pe nume Jellal? Lucy da afirmativ din cap. El e Jellal.
Levy:-Eu vreau niste explicații chiar acum! Si fara obiecții,Juvia!
Juvia:-Bine.
Natsu:-Eu vreau sa stiu de unde ati aparut si de ce spionati!
Levy:-Sa terminam odata cu intrebarile astea! Eram cocoțați in copac. A fost ideea Juviei. Spunea ca trebuie sa va supravegheze. Jellal era curios sa vada ce faci asa ca ni s-a alaturat impreuna cu Erza. Gajeel ma cauta, iar, ca sa nu ne strice acoperirea cu gura lui mare, l-am pus sa stea cu noi. Mai e cineva? Aaa! Grey! El susține ca-l cauta pe Natsu. N-am vrut sa ne dea de gol, deci n-am avut de ales decat sa-l cocoțăm si pe el in copac.
Natsu:-Mai am o singura intrebare: Cum v-a ținut copacul pe toți?
Levy:-Intreaba-l!
Erza:-Nu sunt sigura ce se intampla, dar asa nu putem discuta. Toata lumea in foișor!
Fara alte întreruperi sau obiectii, intreaga trupa de spionaj intra in foisor si ocupă locurile de langa canapea. Juvia s-a asezat pe canapea cu Natsu si Lucy.
Levy:-Acum explica!
Juvia:-Pai...
Levy:-Natsu e băiatul pe care voia sa-l revadă Lucy?
Juvia:-Da.
Grey:-Natsu o cunoaste?
Gajeel:-Nu prea inteleg, crevete.
Levy:-Numele meu e Levy!
Juvia:-Natsu si Lucy s-au cunoscut intr-un context mai delicat.
Erza:-Ceva personal?
Juvia:-Da.
Gajeel:-Cu atât mai mult vreau sa stiu. Natsu si chestiunile personale nu se potrivesc!
Grey:-Cap de foc, e cumva fosta ta iubita?
Natsu:-Ce?
Gajeel;-E?
Natsu:-E pe naiba! Suntem doar prieteni!
Grey:-Ce udurare! Daca stau sa ma gandesc, nu cred ca ar fi fost totusi o problema. Ti-as fi suflat-o. Acum, trecând peste... LUCY... ce nume frumos. Ma bucur sa te revăd!
Lucy:-Si eu.raspunde ea mai mult absenta.
Natsu:-Stai, de unde o cunosti pe printesa ghetii? se intoarce socat catre Lucy.
Lucy:-Prințesa Ghetii?
Natsu:-Grey.
Lucy:-Ne-am intalnit astazi.
Levy:-Eu inteleg situația mai mult sau mai putin, dar nu pot pricepe ce-o cu toata nebunia asta. Nu se putea sa-i aduci fata in fata, sa le spui doua cuvinte si sa-i lasi sa discute?
Erza:-Aici cam ai dreptate.
Juvia:-Gresit! Aveam nevoie de atmosfera ... suspans ... .
Gajeel:-Eu am plecat inainte ca atmosfera asta a voastra sa ne faca probleme.
Erza:-Nimeni nu pleaca nicăieri! Nu pana nu facem cunostinta cu prietena lui Natsu.
Levy:-Pe mine deja ma cunoaste.
Grey:-Nu ma deranjează daca mai facem cunostinta. Vin-o sa ne plimbam Lucy.întinde mana încercând sa-i prindă brațul, dar se loveste de Natsu.
Natsu:-Nici in vise.
Jellal (oftand si întorcând capul spre Lucy):-Eu sunt Jellal Fernandez.
Lucy se intoarce iute de dupa Natsu si se grabeste sa adauge.
Lucy:-Lucy Heartfillia. Încântată!
Jellal:-Natsu, cred ca Grey a inteles ideea. Lasa-l in pace!
Natsu:-Un minut, Jellal. Grey are nevoie de explicatii suplimentare.
Jellal:-In fine. Fata roscata de acolo e Erza Scarlet. Te rog, rezolvi tu, Erza?
Erza:-Bine. se intoarce catre cei doi cu o privire înfiorătoare asternuta pe chip si ii prinde de cate un umăr in acelasi timp. Ajunge, voi doi!
Grey & Natsu:-Erza !!!!????
Cei doi se opresc. Orice gand din creer la zbura undeva departe, intreaga activitate a creerului fiind aceea de a procesa noua informație: "Erza este nervoasa!"
Erza:-E nevoie sa fac si altceva pentru a va opri?
Grey:-Poti sa-mi ... dai drumul, Erza? Te rog!
Lucy il privea tinta pe Natsu. Acesta nu avea nici o reacție. Doar statea si admira spectacolul in care are sansa sa-l vada pe Grey îngrozit. Nu-i pasa câtusi de putin ca un scurt timp va veni si rândul sau. Insa simti privirea insistenta a cuiva si se întoarse. Lucy avea o față ingrijorata, se citea pe chipul ei frica. Jellal, intr-un mod foarte ciudat, nu era atent la ea. O privea pe Erza. Levy se întorsese cu spatele la întreg tabloul, sătulă fiind sa asiste la scena aceea similara cu multe dintre cele care au loc cand Grey si Natsu vorbesc unul cu altul fara interventii exterioare. Gajeel se rezuma la a privi indiferent intreg cadrul. Juvia insa o privea pe Lucy, cel mai probabil, gândi el, stia cum se simte, dar nu făcea nimic. Privirile li se intalnira, iar Lucy du asaltată de o senzatie liniștitoare. O singura privire de-a lui o făcea sa se simtă in siguranta, prezenta lui era cea care alunga orice sentiment negativ.
Natsu:-Nu mai e nevoie sa faci nimic, Erza. Presupun ca este o neînțelegere. Te avertizez, Grey. Retrage-te! Ea nu este una dintre aventurile tale de-o noapte sau doua. Daca o atingi cu un deget vei avea de-a face cu mine.
Tonul glaciar a lui Natsu il determina pe Grey sa faca un pas inapoi. Privirea fixa, serioasa si horarata devenise înfricosătoare. Toți il priveau socati. Chiar si Erza, a carui calm nu poate fi usor de perturbat, ramasese nemișcată. Levy isi intoarce naucita privirea catre Natsu, iar Gajeel isi misca capul intr-o parte si-m alta de parca încerca sa se trezească dintr-un vis. Jellal ii puse iute mana pe braț. Din privirea lui se vedea ca era cu gândul undeva departe. Părea singurul care nu a fost surprins de reactia lui Natsu. De parca ceva de genu' se mai întâmplase.
La fel era si Juvia. Desi, pentru o clipa, fata ei a trădat socul, expresia i-a redevenit calma si calculată.Grey:-Ce-i cu tine? Nu-mi amintesc sa te fi vazut vreodată atât de serios.
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...