In lumea lui Natsu

358 33 12
                                    

Din capitolul anterior
Lucy ii da mana dar chiar cand sa se ridica se dezechilibreaza. Din fericire o prinde Juvia.

Lucy :-Ce e? Nu am stabilitate.

Juvia:-Bineinteles. Chiar si oamenii invata sa meargă cand se nasc.

Câteva ore Lucy a mers continuu pentru a avea stabilitate.

Juvia:-Trebuie sa mergem. Vom lua masina mea.

Lucy:-Masina?
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Câteva ore mai tarziu Lucy privea campuri verzi cu flori colorate si copaci. Acestea erau singurele plante pe care le recunoștea din vegetația terestră. Juvia invartea de un cerc in mai multe direcții. De la ea înțelesese ca acela se numea "volan". Dupa câteva ore de stat in ciudățenia aia au observat ceva in depărtare.

Lucy:-Juvia,ce e aia?

Juvia:-Acela e un oras.

Lucy:-Un oras?

Juvia:-Acolo il vom gasi pe Natsu. Orasul asta e ca marile centre ale noastre.

Lucy:-Aaaa,deci si oamenii au asa ceva. Interesant!

Juvia:-Natsu ti-a povestit ceva despre ziua unei prietene? Nu cred. Vom merge la o petrecere organizata in cinstea unei fete numite Mirajane. Vei intra cu mine la petrecere. Dupa ce te voi pregăti il vei cauta pe Natsu.

Lucy:-Vrei sa intru la petrecere si sa ne întâlnim întâmplător? Am senzatia ca e ceva la mijloc.

Juvia:-Nimic in afara de sentimentele Înălțimii Tale.

Lucy:-Ce vrei sa spui?

Juvia:-Stiu ca il iubesti.

Lucy:-Poftim? De unde ti-a venit? Eu sunt prințesa! Vreau sa il vad doar pentru ca mi-a atras atentia. Vad in el un viitor reprezentant al oamenilor foarte bun.

Juvia:-De ce ar avea oamenii nevoie de un reprezentat?

Lucy:-Daca vreodata secretul sirenele va fi descoperit va fi cel mai bine sa o rezolvăm pe calea pasnica.

Juvia:-Asta nu se va intampla prea curand. Oamenii nu sunt cu nimic diferiti fata de  femeile sau bărbații pe care i-ai intanit la curte sau in afara ei. Pe cat de luminos ti s-a părut Natsu,pe atat de intunecat ar putea fi orice alt om. Dar nu iti face o idee gresita. Unde mergem vor fi destule persoane dragute.

Lucy:-Bine.

Cu cat se apropiau mai mult, cu atat Lucy distingea constructii inalte si zgomote ciudate. Apropiindu-se mai bine a sesizat ca sunetul auzit era provocat de mai multe masini. Privea socata cum sute de autovehicule treceau dintr-o parte in alte,pe toate benzile, miscandu-se totusi intr-o anumita ordine. De asemenea a lasat-o cu sufletul la gura mulțimea de oamenii. Toate aceste creaturi cu doua picioare care merg atât de natural,era i ntimidant. Insa acum trebuie sa se obisnuiasca. Era una dintre ei. Temporar. Pana il găsea pe Natsu. Si dupa? Nu e destul ca o luase cu flori,acum si-a dat seama ca nu are nici un plan.

Lucy:-Juvia,esti sigura ca sti ce faci? Daca ceva nu e bine?

Juvia:-Nu iti face griji,Lucy. Totul e in regula. Poate te-ai speriat putin de toate agitatia dar va trece. Asa am fost si eu la inceput pana sa ajung sa inteleg frumusetea acestei lumi. Apoi am iubit-o. La fel de mult ca pe lumea mea.

Lucy:-Daca asa zici. Eu il caut pe Natsu,atata tot.

Juvia:-Natsu,Natsu... numai la el parca te gândesti.

Lucy:-Esti cam insistenta. Nu uita cine sunt.

Juvia:-Da,da,Maiestate.

La Natsu acasa

Stiti momentul acela cand stai ca tot omul cu telefonul in mana,gata sa adormi si te trezesti cu un nebun in casa? Asa sunt eu acum. Stau si ma uit la Grey care a intrat in camera cautandu-ma ca disperatu'. Cum a dat cu ochii de mine s-a calmat. Respira greu,de parca venise de la maraton.

Grey:-Natsu...

Natsu:-Grey,respira! Ce e? Ai devenit Scufita Albastră si esti urmarit de de lupul cel rău?

Grey:-Nu. Cap înflăcărat! La naiba! Am auzit ca vor fi niste fete beton la Mira.

Natsu:-Si ?

Grey:-Cum "si" ? N-ai vrea sa agatam câteva?

Natsu:-De cand agati tu fete? Din care stiu eu le agăț si tu le iei dupa ce termin eu cu ele.

Grey:-Ce-ai spus?

Natsu:-Nu te înfuria! A fost doar o gluma. Esti la fel de bun ca mine la asta. Deci, cine vine?

Grey:-Evagreen va fi sigur acolo. Nu a pierdut nici o zi de-a Mirei. Ea o va ajuta sa-si aleaga tinuta. Mira si Eva, rai pe pământ.

Natsu:-Daca afla Laxus ce planuri ai,vei face cunostinta cu iadul. Fi pregătit!

Gray:-Tu pe cine ai pus ochii?

Natsu:-Pe..... "Natsu!"  Nu sunt sigur.

Gray:-Natsu...Acum,la modul cel mai serios,trebuie sa vorbim. Sti...am inteles ca ai respins-o pe Lissana.

Natsu:-Da,si?

Grey:-Nu cred ca esti pe deplin împăcat cu asta. De ce ai refuzat-o?

Natsu:-Ea nu poate fi mai mult decat o sora. Pentru mine cel putin. Tu iti poti incerca norocul.

Grey:-Glumesti? Eu nu pot... nu ma intereseaza.

Natsu:-Alte vesti ?

Usa se deschide din nou năvalnic si intra Romeo,un băiat mult mai mic de varsta decat Natsu si Grey

Romeo:-Natsu! Ooo! E si Grey! Perfect! Ati auzit?

Grey:-Ce?

Romeo:-Pai...

Imi pare rău ca am întârziat cu capitolul,dar am avut nevoie de ceva timp sa-mi dau seama cum sa continui.

Dragoste La Adâncime {marca NaLu}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum