Din capitolul anterior
Grey:-Ce-i cu tine? Nu-mi amintesc sa te fi vazut vreodată atât de serios.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Natsu:-Nici nu cred ca vrei sa ma mai vezi. Uite! spune arătând catre un grup de fete. Du-te si distreaza-te cu ele! De Lucy nu te vei atinge daca ti la siguranta ta.
Grey:-Bine, bine. Am inteles. Nu ma voi atinge de Lucy. Multumit?
Natsu:-Foarte.
Natsu se elibera din mâinile lui Jellal si ale Erzei si traversa distanța catre Lucy. O prinde de umeri, pozitionandu-se putin in spatele ei si ii sufla aer cald intr-o ureche, soptindu-i:"E in regula!".
Erza:-In regula. S-au calmat apele deci ce-ati zice sa ne întoarcem la petrecere?
Jellal:-De acord.
Restul ii urmara buimaciti. Natsu o conduse pe Lucy dupa grup si intrara din nou pe acele usi uriase fiind asaltati de muzica la maxim si multimea de adolescenti imprastiata prin toate colturile începerii.
Juvia:-Sa dansăm! Vin-o, Grey-sama!
Grey:-Ajutor! Salvati-ma!
Levy:-Ce v-a apucat? Comportati-va matur! De ce tipi, Grey? Nu arde nicăieri!
Gajeel se apropie subtil si o ridica in sus, peste umărul sau, apoi se îndreaptă spre ringul de dans.
Levy:-Hei!!! Da-mi drumul! N-auzi? Gajeel! Cu tine vorbesc! Fir-ar! Ajutor!!!
Gajeel:-Nu te mai comporta atât de imatur! Nu ziceai tu ca visezi la o seara romantică cand vine unu' , mare gentleman, si te invita la dans? Sti tu... ca-n cărțile alea ale tale.
Levy:-Dar nu asa!!!
Gajeel:-Suntem pe ringul de dans, ce mai vrei? Eu nu ma voi inroti ca balerinul cu un trandafir in gura!
Daca n-ar fi fost muzica, toti cei prezenți in sala ar fi auzit glasul cristalin al lui Levy atunci cand elibera un zâmbet inocent in colțul gurii apoi inzbucni in râs, un râs adevarat cum rar ti-e dat sa vezi la Levy Mc'Garder.
Levy:-Doamne, Gajeel! Aminteste-mi ca data viitoare cand iti mai povestesc despre romantism sa explic mai pe larg!
Gajeel:-Si eu care credeam ca începusem sa inteleg chestiile astea. Voi, femeile, nu veti putea fi înțelese niciodată!
Levy:-Deci... m-ai adus aici ca sa vorbim sau ca sa dansăm?
Peste tot răsună acordurile de muzica electrica. Gajeel se trezeste in mediul sau natural si o trage pe Levy dupa el prin mulțime pana ce-si pierd urma.
Jellal:-Erza, stiu ca nu-ti place prea mult muzica electrica, dar...
Erza:-Intr-adevar, mi se pare haotică.
Grey trece in fuga printre ei, urmărit îndeaproape de Juvia.
Juvia:-Jellal vrea sa danseze cu tine!
Erza:-Serios?
Jellal:-Serios.
Acesta isi întinde mana spre ea, intr-o invitatie tacuta. Erza isi apuca o suvita de par si o inroteste in timp ce il priveste imbujorata in ochi. Isi pune mana-ntr-a lui si rosteste entuziasmată:
Erza:-In seara asta vreau sa fiu haotică.
Cea de-a doua pereche zboară pe ringul de dans. Undeva prin mulțime, Grey si Juvia se alergau unul pe altul. Natsu priveste mai atent si observa ca rolurile s-au inversat. Intr-un mod miraculos, Juvia a descoperit o modalitate de a-l face pe Grey sa o alerge. Isi intoarce capul, zâmbind în coltul gurii si isi concentrează intreaga atentie catre Lucy.
Natsu:-Sti... toți au plecat la dans, iar noi stam pe margine si ma gândeam... dansezi?
Lucy:-Nu. Scuze, dar nu pot. Adica, mi se pare prea complicat.
Natsu:-Complicat?
Lucy:-Acum câteva zile aveam o coada. Inca intampin dificultăți in a-mi tine echilibrul.
Natsu:-Inteleg. Atunci sa stam la o masa si sa ne uităm la restul.
Lucy aprobă cu o miscare din cap si se lasa condusă înspre o masa cu câteva scaune. Dupa ce ii făcu semn sa se aseze, Natsu facu acelasi lucru. Isi roteau privirile prin mulțime, căutând nici ei nu stiau ce. Incet, încet, incepusera sa vorbească si au continuat in acest ritm intreaga seara.
Cineva ii privea de ceva timp.
?:-Hei! Ce faci? Il spionezi pe Natsu?
?:-Nu! Scuze, Loke. N-am vrut sa tip.
Loke:-Te uiți la el de ceva vreme. Ce-i cu tine,Liss?
Lissana:-Nimic. Eu doar...
Loke:-Nu-mi spune. Vrei sa dansezi Natsu, dar nu faci nimic din cauza blondei de langa el.
Lisaana:-Nu. Mi se pare doar ciudat ca Natsu nu dansează. De obicei era primul.
Loke:-E evident. Prefera sa stea pe margine si sa seduca frumusetea de acolo.
Lissana:-Loke, taci!
Din spate se apropie cineva.
Elfman:-Sa fi bărbat inseamna sa asculti ce-to spune o femeie.
Lissana:-Sunt domnisoara! Si tu ce cauti aici? Nu trebuia sa fi cu Mira-nee sau cu Evagreen?
Elfman:-Nee-chan vrea sa vorbească ceva cu tine.
Astfel ia sfarsit conversația. Lissana si Elfman, fratele ei mai mare, pleaca grabiti lasandu-l pe Loke singur si ingandurat.
Loke:-Ai vazut cum il privea, Aries?
O fata frumușică cu un zambet timid se arata din umbra.
Aries:-Da. Stiu la ce te gândesti. Vad si eu.
Loke:-Nu-i a buna!
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...