Din capitolul anterior
N:-Apune soarele!L:-Frumos! Natsu?
N:-Da.
L:-Ma poti tine de mână?
N:-Ce??? A,da. Poftim!
L:-Natsu,sti...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
L:-Natsu,sti...mie imi va fi dor de tine. Foarte mult.N:-Si mie. Dar ma voi întoarce aici,iti promit!
L:-Cum e prietena asta a ta?
N:-Cea din copilărie? Ce-i? Am multe prietene.
L:-Da,da,aceea.
N:-Numele ei e Lissana Strauss. Ne-am cunoscut in prima zi de scoala. Eram clasa întâi. Imi aduc aminte ce dragalasa era. Ne-am dus la acelasi liceu. Acolo i-am intalnit pe Erza si Jellal. Ei erau deja clasa a 10-a iar pt. noi,niste boboci,a fost un mare noroc sa dam de Jellal. Pacat insa ca a stricat Erza totul. E asa infricosatoare!
L:-Una din fetele care te-au strigat?
N:-Da. Am picat in clasa cu Gray,un ciudat dus cu pluta si cu Levi,soarecele de bibliotecă. Intr-a 10-a am dat si de Gajeel,un bataus cunoscut pentru aspectul lui atât de intimidant încât l-a facut pe un boboc increzut sa plângă in hohote.
L:-Eeeee! Cred ca ai petrecut momente amuzante.
N:-Da. Cu adevarat amuzante.
☆☆☆
G:-Natsu!!! Unde p**a mea te-ai dus? Daca nu iesi acum ne omoară Jellal pe amândoi.
☆☆☆N:-Greu?
L:-Un băiat? Asta e ceva nou.
N:-La naiba cu toti!
L:-Poftim? Apropo,am auzit ceva. Ce e aia...cum i-a zis? P...
Natsu ii pune mana la gura.
N:-Nimic,nimic,uita!
L:-De ce? Sa uit acel cuvant? Ce e cu el?
N:-Nu e un cuvant frumos. Uita! Daca e sa înveți ceva de la oameni invata altceva! Uita-l! Ne-am inteles?
L:-Bine,Natsu! N-ar trebui sa pleci? Te cheamă.
N:-Neee,nu e nimic important mai mult ca sigur.
L:-Dar ... bine.
☆☆☆
Ga:-Natsu,idiotule! Unde esti?
☆☆☆N:-Gajeel! Asta ce mai vrea? Trebuie sa plec. Ne vedem cat de curand!
L:-Ne vedem.
N:-Voi mai veni pe la tine o data inainte sa plec. Pa!
L:-Da. Pa !
****************************N:-De ce tipati,retardatilor?
G:-Unde ai fost? Te cauta Erza ca nebuna. Jellal încearcă sa o lunisteasca dar in zadar.
Ga:-Ea crede ca cine stie ce-ai pățit si tu stai bine mersi in pădure. Felicitări!
G:-Stiam eu! S-a dus toata imaginea de înger.
Ju:-Gray-sala,ce căutați aici?
G:-Juvia? Sfinte! Nici aici nu scap? Esti cumva vre-o creatură malefică?
N:-Mersi,Juvi! Merg sa vad ce vrea Erza.
Câteva minute mai tarziu
N:-Erza,m-ai chemat?
E:-Ce e cu tine? Pleci fara sa spui si cand te cauta cineva nu te gaseste.
J:-Ce vrea Erza sa spuna este ca a fost foarte îngrijorată.
E:-Natarai aia au plecat dupa tine si eram sigura ca se va intampla ceva rău.
N:-N-au ei nici o vina. A fost doar chemarea naturii.
J:-Ma bucur ca ti-ai revenit. Totusi,te simti bine? Tot timpul pleci la toaleta. Cred ca ai nevoie de un control.
N:-Ăăăă...cred. Voi vedea.
E:-Unde sunt?
N:-Cine?
E:-Cum cine? Grey,Gajeel si Juvia. Nu ei au mers dupa tine?
N:-Ba da,dar nu s-au intors. Naiba stie ce au facut dupa ce am plecat eu.
Le:-Buna,l-ati vazut pe Gajeel?
J:-Din care am inteles de la Natsu a prin pădure cu Grey si Juvia.
Le:-Prin pădure? Nu pare genul lui? Ce cauta acolo?
E:-Natsu s-a întors si i-a lasat pe ăia trei singuri.
Le:-Si ce,nu stiu sa se intoarca?
E:-Eu de unde sa stiu?
M-am intors la mine in cort si m-am asezat pe hamac. Stau putin sa ma gândesc si brusc imi amintesc:"Eu ce ii dau asa-numitei printesa Mirajane?" Intru in hamac si incerc sa adorm. Dar poti sa adormi? Nuuuu! Gray si Gajeel au dat spargerea in cortul Erzei si au fost pedepsiți la greu. O auzeam pe Juvia tipand si Levi le tot spuneau ceva sa se oprească. In orice caz ma doare capul de la atatea evenimente neasteptate.
Ziua urmatoare
Natsu dormea bustean in cortul sau cand s-a trezit cu Jellal peste el.
N:-Ce p**a mea se petrece? Jellal? Ai înnebunit?
J:-Scuze,Natsu! Ma cauta Erza iar toți ceilalți s-au trezit. Cortul tau era singurul liber. Aici nu ma va cauta.
E:-Natsu! Trezeste-te!
J:-La naiba!
N:-De ce te cauta?
J:-Crede ca si eu am fost implicat in furtul de aseară.
N:-Furtul de aseară? Aaaa! Planul lui Gajeel. Tu? Implicat? Sper ca glumeste.
J:-Stiu,dar i-au venit dracii! Tot spune ceva cum ca daca tu te-ai schimbat in bine pot si eu in rău.
N:-Asta-i buna!
E:-Natsu!
N:-Eeeee! Erza! Ce te aduce?
E:-Unde e Jellal? Aaa! Aici!
N:-De ce esti asa supărată?
E:-Gajeel si Grey au furat niste doze iar acum Jellal ii acoperă. Si el e implicat.
N:-Asta era. Erza,am nevoie de ajutorul tau. Lasa-l pe Jellal de-o parte. Trebuie sa imi dai un sfat.
E:-Un sfat? Pentru ce?
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...