Desi nu am raspuns la comentarii,nu vreau sa credeti ca sunt oarba (am ochelari,dar parca nici asa...). Nu am mai postat din 2 motive mari si late. Primul este acela ca pur si simplu nu am mereu chef sa scriu tot ce-mi trece prin cap. Am si un ghinion:cand am idei,n-am timp. Sunt clasa a 8-a si cand nu ma odihnesc fie imi fac temele,fie invat la romana si matematica. Profesorii astia... parca n-ar sti ca avem examen. ne bombardeaza cu "cunostinte" si teste. Totusi,asta e meseria lor si nu pot da vina pe profesori (majoritatea sunt chiar draguti). Vina e a mea pentru ca nu imi pot gestiona programul corespunzator. Uneori simt ca nu imi mai gasesc cuvintele cand scriu si nu vreau sa le transmit cititorilor stresul si oboseala mea. Asta e! Sunt un copil fricos! De parca n-am invatat mereu si acum vine apocalipsa ce nu poate fi oprita decat cu rezultatele mele foarte bune. Wattped a fost ,de cand am intrat pe el prima data, lumea in care pot evada,unde pot fi oricum (desi tot aceeasi sunt). Dar e greu sa te imparti in doua lumi cand ai oameni care au multe asteptari de la tine si sinele tau,care spune ca poti si ca trebuie. Imi fac prea multe griji in privinta acelui examen ca uit un aspect important : am si eu o viata. Asa sunt eu,imi fac prea multe probleme ca ce mi-am propus nu va iesi bine.
Destul despre mine! Probabil ca fac prea mult caz. Mai sunt multi in aceeasi situatie. Motivul pentru care m-am gandit sa va scriu este acela ca VREAU SA VA MULTUMESC PENTRU CA NU ATI RENUNTAT LA CARTEA MEA si pentru A-MI CERE IERTARE CA AM FOST ASA IRESPONSABILA. Apreciez foarte mult sustinerea voastra si rabdarea. IMI PARE RAU CA NU AM PUTUT SA-MI TIN PROMISIUNEA DE A POSTA! Ma simt prost sa va las cu ochii in soare. Stiu cum e. Orice veti spune, oricare nemultumire ati avea, eu le voi asculta si imi voi asuma responsabilitatea. Stiu ca nu scriu mereu corect si ca folosesc tot felul de prescurtari aiurite (mai ales la numele personajelor). Am observat ca nu sunt atenta si unii se pot incurca in prescurtarile care seamana.Sau eu ma incurc,mai credibil.
DACA MAI AVETI ALTE CRITICII LE PUTETI SPUNE PE TOATE AICI SAU IMI PUTETI TRIMITE MESAJE ! AS FI MAI MULT DECAT BUCUROASA SA LE ASCULT PE TOATE! Vreau sa rezolv toate problemele care va deranjeaza pe voi sau pe viitorii cititori. A fost si e visulmeu sa scriu ce ma duce pe mine mintea fara sa mise spuna sa scriu despre tema nu-stiu-care sau mai stiu eu despre ce altceva srie in enuntul unui exercitiu.
Acestea fiind spuse VA MULTUMESC CA V-ATI FACUT TIMP SA CITITI si IMI CER IERTARE din nou PENTRU TOT CE V-A DERANJAT. Daca atitudinea mea vi s-a parut prosteasca imi cer scuze si pentru asta. Imi puteti spune orice. Orice critica e mai buna decat sa va pierd.
VA PUP!!!! SPER SA MAI VORBIM!!!!!
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...