E:-Unde sunt prăjiturile?
J:-Aici.
G:-Prăjiturile sunt pentru fete. Asta e pentru noi.spune si ridica o sticlă de vin si o doza de bere.
Ju:-Gray-sama,nu ar trebui sa mai exagerez! Sti ce s-a intamplat aseară,nu?
Daca va întrebati ce s-a intamplat cu Grey aseară aflati ca a fost o sugativa in toata regula. Toata noaptea a luat toți copacii la rand si a dat la boboci. De unde stiu eu toate astea? Simplu! Erza l-a pus la punct,pe el si pe Gajeel care nu se oprise din băut nici dupa ce toti ne dusesem la culcare.
Le:-Zau asa! Grey se face turtă, Gajeel goleste toate sticlele iar Natsu dispare tot timpul. Numai Jellal a fost mai linistit!
N:-Nu e vina mea ca am nevoie la toaleta.
Ga:-Ma surprinde faptul ca tu ai fost absent. De obicei tu erai primul la băutură.
E:-Intr-adevar,foarte ciudat!
N:-Eu v-am zis ca ar trebui sa rămân acasă. Dar Jellal nuuu! "Va fi distractiv. Cel putin mult mai distractiv decat sa stai acasa sa freci menta."il imit eu amintindu-mi de ultima noastra discutie.
J:-Si am avut dreptate. O iesire in aer liber iti va face mult mai bine decat o seara in fata televizorului savurand mâncare nesănătoasă. Mai bine "savurează" peisajul.
Ga:-Asta face. N-ati observat?
G:-In fiecare seara,lipseste atâta timp încât uneori cred ca si-a gasit un loc confortabil de dormit.
E:-Ha,ha! Foarte amuzant! Ma surprinde faptul ca el nu a fost mahmur azi dimineata. Măcar odata in viata nu imi vine sa cred ca spun asta dar Natsu ar trebui sa fie un exemplu pentru voi,de data asta.
G:-Cap înflăcărat? Exemplu pentru mine? Poate eu pentru el,nu crezi?
J:-Erza are dreptate. Nici mie nu-mi vine sa cred ce-i drept.
Le:-Asta e. Nu-ti vine,nu-ti vine. Acum nu-l mai ridicati atât in slăvi. Nu e el îngerul. A avut doar...probleme fiziologice.
N:-Bine,bine,nu eu sunt îngerul. Acum putem discuta altceva?
Ju:-De acord.
Natsu POV
Se apropia apusul de soare si momentul întâlnirii cu Lucy. I-am lasat pe prietenii mei petrecareti sa continue si m-am îndreptat spre lac. Era devreme deci am stat pe marginea lacului. Imi vedeam reflexie în apa limpede si am constatat ca ... sunt un bărbat frumos. Păcat ca Lucy e sirena poate puteam ... . Nu! Nu se poate! Aud apa tulburandu-se si ma ascund dupa o piatră. Din apă se ridica Lucy si se asează pe un bolovan putin mai departe de mine. Dupa miscările pe care le face încearcă sa isi usuce parul si are in mana...un pieptan de pus in par încrustat cu diamante? Din apa iese un cal de mare si se uita la Lucy.
Calul de mare:-Ce faci cu parul tau,Lucy?
L:-Buna,Dolly! Imi uscam parul.
D(Dolly):-Dar nu are sens. Oricum te vei întoarce in apa.
L:-Da,dar as vrea sa semăn mai mult cu un om.
D:-Pentru acel om de care mi-ai povestit?
L:-Ceva de genul.
D:-Lucyyyyy!
L:-Dolly,nu intelege gresit! De obicei oamenii fac la fel ca noi,se aranjează cand merg sa vada pe cineva.
D:-Serios?
L:-Da,si au haine,dar mai diferite decat ale noastre. Ei nu au coada,sti?
D:-De aceea ti-ai luat tu rochie preferată. Eu cred, totusi, ca nu ar trebui sa iti faci atatea griji pentru un om. Oricum il vei mai vedea de câteva ori si va pleca.
L:-Ce vrei sa spui?
D:-Oamenii locuiesc in zone in care sunt mii ca ei. In aceste locuri vin doar ocazional, in sezonul cald. Dar cand va veni sezonul rece iar apoi cel înghețat nu il vei mai putea vedea oricum deoarece lacul va ingheta.
L:-Chiar asa? Esti sigura?
D:-Da,in plus tu ai responsabilitatile tale. Te astept la turnul mare peste un leac*.
L:-Voi fi acolo! Pa,Dolly!
D:-Pa,Lucy!
N:-Lucy?
L:-Natsu! Ai ajuns!
N:-Da,scuze de întârziere! A trebuit sa caut o scuza buna.
L:-Natsu,ma întrebam. Ce te-a adus aici?
N:-Sunt in vacanta.
L:-Vacanta?
N:-Voi nu aveti asa ceva? Doar scoala? Stai,voi aveti scoala?
L:-Da,si vacanta. Doar m-a surprins putin.
N:-Doamne! Credeam ca tu ai norocul de a trai unul din cele mai mari vise ale mele.
L:-Nu iti place la scoala?
N:-Nu. E prea complicat.
L:-N-ai nici o ora preferata?
N:-O,ba da,sportul.
L:-Sportul? Am citit putin. Nu e asta atunci cand oamenii fac mult mai mult efort decat este necesar pentru a merge si isi folosesc acele picioare pentru a-si mari viteza de deplasare?
N:-Da,exact asta! În mare. soptesc eu ca sa nu o complic mai tare cu detalii.
L:-Si noi avem ceva de genul doar ca se numeste înot.
N:-Si oamenii înoată chiar daca nu au cozi.
L:-Serios? Am auzit ceva. Fac asta ca sa supraviețuiască daca ajung in apa.
N:-Da,dar nu putem sta mult deoarece nu putem respira sub apa si ne inecam. Insa realitatea este ca majoritatea oamenilor nu invata sa înoate pentru a se salva in caz de pericol. Înotul e distractiv. La noi oamenii se întrec ca sa vada care e cel mai rapid la înot sau care rezista cel mai mult in apa.
L:-Serios?
N:-Tu numai asta sti sa zici?
L:-Scuze.
N:-De ce iti ceri scuze?
L:-Te-am supărat.
N:-Nici vorba. Ti-ar plăcea sa gusti ceva dulce facut de oameni?
L:-Ceva dulce?... Da!
N:-Slavă Domnului! Începea sa se topească.spun si scot doua înghețate.
L:-Ce e chestia asta?
N:-Se numeste înghețată. Dai ambalajul jos si o mănânci.
L:-Tie iti place?
N:-Nu e copil in lumea asta căruia sa nu-i placa inghetata.
L:-Atunci presupun ca voi incerca. Multumesc! spune si ia inghetata in mana.
Dictionar
Leac=unitate de masura a timpului la sirena. Un leac valorează doua ore de-ale oamenilor.
La sirene exista mai multe sezoane corespondente cu anotimpurile noastre si perioadele dintre anotimpuri.
¤Sezonul de viata este începutul primaverii.
¤Perioada trecătoare este momentul dintre primavara si vara.
¤Sezonul cald este vara.
¤Sezonul semnelor este perioada dintre vara si toamna.
¤Timpul adormirii este toamna.
¤Sezonul rece este iarna.
¤Sezonul înghetat este la jumătatea iernii,cand este ger sau crivat.
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...