Din capitolul anterior
Natsu o elibereaza pe sirenă. Lucy il priveste cu un oarecare interes.
N:-De ce te uiti asa la mine?
L:-E prima data cand vad un om atat de aproape.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
N:-E prima data cand vad o sirena. Cine esti? De unde ai aparut? Ce cauti aici? De ce nimeni nu stie de existenta voastra?
L:-Am incurcat-o. OK,pune intrabarile pe rand. Ti-am spus deja,numele meu e Lucy Heartfilia si DA,sunt o sirena! Vin din ocean,logic. Macar atat sa sti si tu. Aici imi place sa vin cand vreau sa fiu singura.
N:-Deci tu chiar esti...
L:-Eu sunt o sirena,ce nu intelegi? Tu cine esti?
N:-Ma numesc Natsu... Natsu Dragneel.
L:-Eee,voi oamenii sunteti foarte ciudati. Cu acele... picioare. Intr-adevar...
N:-Nici tu nu esti intocmai intruchiparea normalitatii cu acea coada. Din contra,e foarte stranie. Pari a fi un... peste cu cap de om.
L:-Poftim?
N:-Scuze,nu am vrut sa te jicnesc. E prima data cand am de-a face cu fiinte ca tine. Da, stiai asta deja. Doar ca eu...
L:-O,nu! Ce-am facut? Trebuie sa merg acasa sa ii avertizez. Va incepe razboiul.
N:-Ce razboi? Ce se intampla?
L:-M-ai vazut. Sirenele nu mai sunt un mit,o legenda sau povesti pentru copiii umani. In scurt timp sunt sigura ca iti vei anunta semenii si veti veni sa ne vanati ca apoi sa ne folositi pentru amuzamentul vostru. Au mai fost surate care au patit asta. Si totul va fi numai din vina mea. Pentru ca nu am fost atenta.
N:-Mai bine te-ai calma. Ce-ar fi daca... daca as pastra secretul. Sunt destul de bun la asta.
L:-Ce-ai spus?
N:-Am zis ca sunt dispus sa pastrez secretul. Ce e atat de greu de crezut?
L:-Daca e un truc o vei plati.
N:-Sigur. Sunt convins. Facem o promisiune?
L:-O promisiune? De ce intinzi degetul acela spre mine? E vre-un avertisment de-al oamenilor sau ceva de genu'?
N:-Nu chiar. Apropie-te! Nu vei pati nimic. Iti promit. Asa fac oamenii promisiuni. Isi incruciseaza degetele asa si spun promisiunea.
L:-Asa?
N:-Exact. Promit sa pastrez secretul sirenelor.
L:-Multumesc.
Se priveau unul pe altul cu o curiozitate inedita. Ea era mai mult decat intrigata de grija si blândețea cu care o trata acest om. Era o necunoscuta, o fiinta despre care probabil el auzise doar in carti si unul dintre cele mai mari premii pentru semenii lui. Dar el i-a promis ca o va proteja. Sau e un truc, o minciuna scruntata? Dar nu putea riscă sa ii stârnească mânia. Nu acum,cand miza era atât de mare. Pe de alta parte el era si mai intrigat de propriile actiuni. De ce făcea asta? De ce voia sa protejeze sirena cand ei se cunosteau de câteva minute si,Doamne!, e o sirena? O sirena! "De ce?", "de ce?" si iar "de ce?". Cam multe pentru gustul lui. Dar nu avea ce face. Se afla in fata unei creaturi mistice,o existenta iluzorie pentru oameni,un mit, o invenție, un basm, poveste inrudita cu miturile despre vampiri, vrajitoare si varcolaci. Totusi el stia ca nu poate stârni un razboi. Atata timp cat el uita tot ce s-a intamplat in acea zi si lucrurile vor ramane asa cum erau si pana atunci. Doua lumi separate de o întindere vasta de apa, doua lumi la poli opusi, doua lumi separate de un zid aparent indestructibil numit "ratiune".
¤¤¤
E:-Natsu! Unde te-ai dus?
¤¤¤N:-La naiba! E Erza! Lucy,ar trebui sa pleci pana nu te vede!
L:-Cine e aceasta Erza?
N:-O prietenă. Dar nu cred ca vrei sa te descopere si ea. Acum pleaca,repede!
L:-Pa! Si...multumesc!
Sirena se afundă in lac si dispare fara urma. "Cum a facut asta?" se întreba Natsu in timp ce isi da seama ca acel lac ar putea fi mai adânc decat credea el si ca el tocmai s-ar putea sa o fi vazut pentru prima si ultima data.
¤¤¤
E:-Natsu! Ce naiba faci? Răspunde odata!N:-Nici la toaleta nu poate merge un om ca femeile il urmăresc. Sigur am farmec.
E:-Gata cu glumele de prost gust daca nu vrei sa împarți aceeasi soartă cu Grey. A durat destul de mult. Credeam ca ai pățit ceva dar se pare ca doar ai exagerat cu mâncarea. Vin-o! Restul ne asteapta!
N:-Da,da,vin! Pa,Lucy! sopteste pentru sine fiind constient ca sirena nu il aude.
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...