Din capitolul anterior
Natsu:-Alte vesti ?Usa se deschide din nou năvalnic si intra Romeo,un băiat mult mai mic de varsta decat Natsu si Grey
Romeo:-Natsu! Ooo! E si Grey! Perfect! Ati auzit?
Grey:-Ce?
Romeo:-Pai...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Natsu:-Ce-ai vrut sa ne spui?
Romeo:-Nu imi sta in fire dar am auzit ceva ce pe voi v-ar interesa. Un prieten mi-a spus ca amica iubitei lui a auzit ca Juvia va aduce o fata noua. Nu stiu detaliile,dar pentru voi ar putea fi o partida buna.
Grey:-Juvia? Cum? Eu n-am auzit nimic.
Natsu:-E numai a ta,Grey. Eu voi merge singur,de data asta.
Grey:-Vei fi in regula? Tu si Lissana....
Roneo:-Deci pana la urma tu si Lisaana ati ajuns împreună? Era si timpul!
Grey:-Romeo! Țineți gura!
Natsu:-E in regula,Grey!
Lissana mi s-a confesat, Romeo. Dar eu am respins-o.Romeo:-Ai respins-o? De ce? Nu are sens? Voi nu va placeati reciproc?
Natsu:-Nu.
Romeo:-Deci doar ea te plăcea pe tine.afirmă ganditor
Natsu:-Da.
Romeo:-Imi pare rau! Am fost cam indiscret.
Natsu:-Nu mie trebuie sa imi spui asta. Liss e cea afectată.
Grey:-Ea e prima fata pe care ai respins-o,corect?
Romeo:-Nu-ti sta in fire.
Natsu:-Nici eu nu mai stiu ce imi sta in fire.
Se aude un bazait. Telefonul lui Gray ii zguduie buzunarul. Acesta raspunde la telefon si iese din camera. Se intoarce dupa câteva minute.
Grey:-Eu trebuie sa plec. Ne mai vedem, Natsu!
Romeo:-Presupun ca ar trebui sa o iau si eu la picior. Pa!
Natsu:-In sfarsit pace! Acum sa vedem cu ce ma îmbrac la petrecere.
Inapoi la Lucy si Juvia
Juvia parchează masina in fata unei clădiri de înălțime medie, diferita de celelalte.
Lucy:-De ce ne-am oprit?
Juvia:-Am ajuns. Aici locuiesc eu. Poti cobora.
Lucy:-In constructia asta,zici? Nu te supăra, dar cred ca ai facut ceva gresit la ea. Nu prea seamana cu celelalte din jur.
Juvia:-Lucy, asta e o casa. Cele din jur sunt blocuri. Acolo locuiesc mai multe persoane. De aceea sunt asa mari. Asta este casa mea. Doar eu locuiesc in ea. Eu si cu tine de acum. Una peste alta e normal sa fie mai mica si sa aiba un aer diferit.
Lucy:-Nu sunt sigura cât am inteles, dar fie cum o fi. Ce facem acum?
Juvia:-Tu ce crezi? Intrăm!
Juvia scoate grăbită o cheie si descuie usa. Lucy ar fi vrut sa întrebe ce-a facut dar s-a hotarat doar sa privească in liniste. Au intrat intr-o camera destul de mare, cu un tavan alb ca zapada si pereti bej. A presupus ca acea camera e vestibulul dupa ce a realizat ca exista mai multe incaperi. Un perete nu era întreg,nu avea usa,parca fusese decupat si a tras cu ochiul la o masa înconjurată de câteva scaune. Acea încăpere se afla pe peretele din stanga, intrarea mai exact. In fata se aflau alte doua usi închise si o scara care ducea sus.
Juvia:-Esti obosită? Cred ca iti vine greu pana te obisnuiesti cu mersul pe doua picioare. Vrei sa te odihnesti? Sau iti fac un tur al casei?
Lucy:-Vreau sa stiu ce e acolo. spune arătând spre camera fara usa.
Juvia:-Aceea e sufragerie. Stiam eu ca ti se va parea putin ciudat ca nu are usa.
Lucy:-Mergem?
Juvia;-Esti curajoasă! Bine atunci! Cu turul începem .o ia de mana si intra in sufragerie.
☆☆☆
Juvia:-Aici e sufrageria, locul unde mănâncă oamenii.
Lucy:-Asta stiam si eu.
Juvia:-Sa presupun ca sti si ce se afla dupa acea usa?
Lucy:-De unde vrei sa stiu? E casa ta,nu a mea!
Juvia:-De acum e si casa ta. Acolo e bucătăria,cea...
Lucy:-Unde se face mâncarea. Stiu,Juvia! Avem si noi asa ceva!
Juvia:-Voiam sa spun ca eu acolo mănânc de obicei.
Lucy:-Pai si masa din sufragerie?
Juvia:-Daca vin oaspeti. N-am de ce sa fac atata dezordine pentru o masa.
Deschide putin usa bucătăriei, pentru o imagine de ansamblu, apoi se intoarce si arata spre celelalte doua usi.
Juvia:-Acolo sunt doua dormitoare. Unul al meu si unul al tau,de acum.
Lucy:-Sus ce e?
Juvia:-Acolo mai sunt câteva camere si mansarda. Am adunat câteva nimicuri de-a lungul anilor.
Lucy:-De ce atatea dormitoare?
Juvia:-Pentru orice eventualitate. Exista cativa nebuni care cred ca aici e casa lor de vacanta. Asta e venit dupa ce am construit casa,totusi.
Lucy:-Ce vrei sa zici?
Juvia:-Nimic. Ar trebui sa te odihnesti. Vin-o! Acesta e dormitorul tau.
Lucy:-Multumesc!
Juvia:-Odihneste-te bine! Mergem la mall!
Lucy:-Unde...?
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...