Din capitolul anterior
Gajeel:-Chiar credeai ca cineva mai poate petrece?
Erza:-N-ar mai trebui sa-ti faci iluzii pe tema asta. Asa se intampla aproape mereu.
Juvia:-Ai dreptate. Stiti cum facem. Camera fetelor. Camera băieților.
Erza:-Daca intra vreunul la noi in camera va avea de-a face cu mine!
Toți se imprastiara in doua parti diferite. Lucy o urma ascultatoare pe Juvia, dar a întors capul catre Natsu si il privi pret de câteva clipe cum se îndepărtează. Acesta isi întoarse privirea si ii zâmbi, apoi ii urma pe băieți.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Razele soarelui se strecurau printre draperiile trase intr-una dintre camere. Juvia ajunsese cumva sa stea peste pilota, intinsa pe burta, cu una dintre perne in brate, ocupând doua treimi din pat. In ciuda acestui fapt, unul dintre picioare iesea din aria patului, atarnand liber, iar mana ei nu era prea departe din a atârna si ea. Parul ei albastru era desfăcut, ciufulit si rasfirat pe materialul moale. Lucy statea pe o parte, cu mâinile sub cap, dormind ca un bebeluș. Parul ei auriu era prins intr-o coada de cal neobisnuit de adorabila. Cel putin ea ramasese sub pilota. Daca si-ar fi putut acoperi si ochi, ce bine ar fi fost! Razele soarelui isi aduna toata puterea si insistă, determinand-o pe blonda sa deschida ochi, deranjata de lumina aparuta din senin in camera pana atunci intunecata. Clipi de câteva ori, pana imaginea deveni clara, apoi se ridica in capul oaselor. Camera era la fel cum o lăsaseră, doar ca patul arata ca si cum ar fi fost devastat. Sau poate Juvia arata ca si cum n-ar mai fi dormit de luni buni. Lucy se ridica usor, fara a provoca zgomot, dar aproape ca se impiedica de Levy, care dormea dusă intr-un sac de dormit. Se vede ca Juvia era pregatita pentru orice. Aproape de usa se afla sacul de dormit al Erzei. Aceasta era in aceeasi stare ca si celelalte doua fete. Toate dormeau bustean. Desigur, Erza insistase sa stea la usa pentru a pazi. Ea chiar era serioasa! Lucy se bucura enorm ca băieții au ascultat-o. Daca vreunul ar fi intrat, slabe sanse sa stie unde doarme roscata si ar fi lovit-o cu usa in cap, la propriu. Apoi s-ar fi dezlănțuit dezastrul. Evita cat de agil putu cele doua fete si părăsi silentios camera. Nu se obisnuise inca cum trebuie cu mersul. Cobora scarile cu gândul sa meargă in bucătărie, deoarece lipsa hranei isi pusese amprenta asupra stomacului ei. Chiar daca trebuia sa fie mereu atenta, putea lasa putin garda jos. Era in casa Juviei, la urma urmei, iar Juvia era o membra a Marelui Consiliu. Ii era supusă direct! In plus, ce s-ar putea intampla?
Lucy:De ce am un stomac atât de pretențios? Si de ce lumina imi face zile grele numai mie? Ceilalti dorm dusi.
Grey:Nu chiar toți.
Grey statea pe canapea mai mult adormit, dar se trezise cum simtise prezenta cuiva. Nu era un dezastru total ca se trezise atât de devreme. Avea sansa sa discute cu Lucy fara Dragneel in jur. Insa cuvintele lui Natsu si amintirea privirii pe care i-o aruncase cu o zi în urma, cand ii spusese ca de Lucy nu ar trebui sa se atiga daca tine la siguranta sa, il urmareau ca un blestem. Idiotul acela il amenintase serios, pentru prima data de cand se cunosteau. Cine era blonda si de ce era atât de importanta? Va afla asta cu orice pret. Hainele i se păreau extrem de incomode, chiar daca era îmbrăcată doar intr-o pereche de pantaloni de pijama.
Lucy:Grey, parca.
Grey:Stiam eu! Nici o fata nu-mi uita numele.
Lucy:Nu prea inteleg. Adica băieții ti-l uita?
Grey:Las-o balta! spuse el cand vazu ca prima tentativă de flirt da gres. Tu de esti trează la ora asta atât de matinală?
Lucy:Mi-e foame!
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...