Pizza cu Levi

277 31 9
                                    

Din capitolul anterior

Inainte de a mai putea spune ceva, se aude soneria. Juvia se grabeste sa deschida.

Juvia:-Trebuie sa fie George.

Insa cand deschide usa nu-l vede pe George. Mare mirarea ii era sa vada ca persoana care state a in fata usii era...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Juvia:-Levi!

Levi:-Buna,Juvia! Am venit pe la tine.

Juvia:-Intra!

Levi:-Am venit sa te avertizaz. Umbla zvonul ca vei veni la Mira cu o fata. S-ar putea sa te trezesti cu nebunii la usa.

Juvia:-Sa vina! Ii arunc pe preş!

Lucy:-Juvia? E venit pizza?

De dupa colt iese o fata blonda, scundă, cu ochii dulci, ciocolati, îmbrăcată intr-o rochiță simpla alba. Avea o silueta grațioasă si emana un aer dragalas. Arata ca un copil. O priveste pe Levi de parca a venit Mos Crăciun fara a lasa un cadou.

Lucy:-A venit pizza? Mi-e foame!

Juvia:-Nu inca. Ea e Levi Mc'Garder, o prietena. Levi, Lucy Heartfillia (arata spre Lucy)

Levi:-Buna,Lucy!

Lucy:-Aaa! Buna Levi!

Levi:-E ceva in neregulă? Nu pari in apele tale.

Lucy:-Nu,nimic.

Juvia:-E putin timidă. Mănânci si tu pizza cu noi?

Levi:-As vrea,draga Juvi,daca as avea ce.

Juvia:-Va veni,nu-ti face tu griji.

Juvia le trage pe cele doua de mâini si le arunca pe canapea.

Levi :-Ce faci? Seman cumva cu un sac de cartofi de m-ai trântit asa?

Juvia:-Sigur ca nu. De ce as tranti un sac pe canapea.

Scoate din dulap doua pungi de popcorn ,le varsa intr-un castron si le pune fetelor in fata.

Juvia :-Ceva de băut? Un suc? Stiu ca nu bei alcool nici in gluma.

Levi:-Daca ai ceva de portocale ti-as fi profund recunoscătoare.

Juvia:-La ordinele tale, domnita Levi!

Levi:-Lucy,povesteste-mi despre tine,te rog. Stiu ca numele tau de familie e Heartfillia. Altceva? Nimic.

Lucy:-Bi...nee. Ce-ai vrea sa sti?

Levi:-De unde esti? Ce relație ai cu Juvia. Nu te-am vazut in oras pana acum. Juvi nu are multi prieteni de care eu sa nu stiu.

Juvia:-Dac-ar sti ea...

Levi:-Ce sa stiu?

Inainte de a putea actiona in vre-un fel, Juvia se baga cu capul inainte. Nu putea permite ca Lucy sa-si dea in vileag identitatea doar din cauza unor intrebari stupide. "Nota mintale! Sa i-o întorc lui Levi pentru faza de azi. Notat."

Juvia:-Lucy e o prietena de familie. Vine dintr-un oras, departe de aici.

Levi:-Oooo! Inteleg! Esti in vizita,nu?

Juvia:-Da,e.

Levi:-Juvi,las-o sa vorbească!

Juvia:-Bine,bine.

Juvia se întorsese spre dulap ca sa scoată o punga rosie.

Levi:-Lucy,vrei suc?

Lucy:-Da.

Aceasta vru sa ia sucul ,dar se trezi in fata unei mari dileme. Care era sucul? Sticlele păreau la fel. Daca era suc in amândouă? Acum fie ce-o fi! Insfaca o sticlă si o desfacu cu greutate.

Levi:-Lu,n-ai zis ca bei suc?

Lucy:-Ba da.

Levi:-Atunci ce faci cu sticla de visinata ?

Lucy:-Visinata? O,e visinata! se prefacu confuza . Ma gandeam la alt ceva.

Levi:-Uite sucul. ii întinde sticla cu suc.

Lucy o ia recunoscătoare si isi toarnă putin. In care se aude un sunet de clopoței. Soneria!

Juvia:-Acum sigur e pizza!

Deschide usa iar in fata ei,cu un zâmbet cat planeta insasi se afla omul cu pizza.Juvia ii ia cutia din mana nonșalant, ii pune banii pentru mâncare in mana întinsă spre ea si se roteste pe călcâie sa intre inapoi in casa .

? :-Domnisoara? întreba sugestiv băiatul cu mana inca întinsă.

Juvia:-A! Maruntisul! scotoceste prin buzunare dar nu mai da de nimic. Un minut.

Isi intoarce privirea spre usa si striga ca de pe munte:

Juvia:-Levi! Ai bani la tine?

Levi:-Da. De ce?

Juvia:-Fi tu drăguță si da-i băiatului ceva in plus.

Levi (venind in graba din bucătărie cu portofelul in mana):-Mărunțiș? Poftim, binefacatorule! Mi-era o foame! întinzînd verzisorul tipului.

Juvia:-Vine pizza!

Levi:-Stai! Am zis ca mi-e foame! Vreau si eu!

Juvia:-La tine acasa!

Levi:-Doar o felie!

Juvia:-Aseaza-te,aiurito !

Acea pizza era intr-adevar ciudata, concluziona Lucy. Avea forma rotundă,tot felul de chestii ciudate pe ea si, colac peste pupăză, Juvia mai punea deasupra si o chestie rosie dintr-un tub asemenea. Pardon,ketchup! Asa i se zicea. Cand aceasta împărți pizza in 8 bucăți si ii puse una in fata Lucy Heartfillia, aventuroasă ii lumea oamenilor, se trezea fata in fata cu o noua dilema. "Cum ar trebui sa mănânce chestia aceea? Oamenii nu aveau tacâmuri?"

Juvia:-Fara lux,fetelor! Pizza ze mănâncă cu mana! Exact asa! muscand dintr-o felie. Încerca sa o îndrume pe Lucy intr-un fel cat mai greu de observat. Lucy,mai cu părere de rău, ridica felia,o duce la nivelul buzelor ei catifelate si musca puternic, ajungand gândul ca ea tocmai încălcare grav eticheta . "Las-o-n colo de eticheta!"

Cum am promis noul capitol e aici. Va place? Sper din toata inima ca da! Ne apropiem feroce de un moment interesant: BALUL LUI MIRAJANE! Sa nu-l ratați!







Dragoste La Adâncime {marca NaLu}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum